... 1 tydzien pozniej...
Pov Ady
Kiedy poszlam do lekarza i powiedzialam swoje objawy lekarz mnie zbadal i stwierdzil ze nie jestem chora. Zadal mi pytanie: Czy pani ma miesiaczke ?
A: no od dwoch miesiecy jej nie mam.
Lekarz kazal udac mi sie do ginekologa. Po wizycie u ginekologa dowiedzialam sie ze jestem w ciazy. Ta wiadomosc ciagle odbijala sie w mojej glowie: Gratulacje jest pani w ciazy,ciazy,ciazy,jest pani w ciaazy,ciazy ciazy,gratulacje jest pani w ciazy,ciazy.... Przeciez ja nie moge... Mam szkole. Co powie mama ? A jak zareaguje na to Paul. No wlasnie minol tydzien a on sie nie odzywa. A jak on juz mnie nie chce ? Ciagle zadaje sobie te pytanie. Mama pojechala w delegacje takze nie chodze aktualnie do szkoly lecz placze i placze i placze. Co ja powiem mojej rodzicielce ? Przeciez ona mnie chyba z domu wyrzuci. Musze po prostu musze pojsc do Paula juz duzej tak nie moge i powiem mu o dziecku. Jak gora nie chce przyjsc do mahomeda to mahomed przyjdzie do gory.
Wzielam 2 godzinna kapiel. Pozniej rozczesalam i pofalowalam lekko wlosy. Kiedy wyszlam z lazienki zalozylam leginnsy na to tunike z napisem love. Potem nalozylam korektor i fluid tusz do rzes i pomadke czerwona po czym wzielam torebke i adidasy nike po czym wyszlam z domu.
Pov Paula
Do Ady nie odzywam sie juz od tygodnia nie dla tego ze jej nie kocham lecz dla tego bo Weronika namieszala mi w glowie. Moze i robie zle ale nie moge sie jej oprzec sypiamy ze soba. Nie wiem czy cos do niej czuje ale jej seksu brakowalo mi i to bardzo. Wlasnie skonczylem bzykac Weronike kiedy rozbrzmial dzwonek do drzwi ubralem bokserki i poszedlem otworzyc Ada ?? Co ty tu robisz
A: czesc nie odzywasz sie od tygodnia wiec przyszlam. Chcialam pogadac wpuscisz mnie ?
P: to nie jest najlepszy moment obiecuje odezwe sie do ciebie ale teraz idz
I w tedy wyszla Weronika w mojej koszulce z tekstem kochanie kto to choc bo chce powtorke.
A: aha to dla tego nie masz czasu sie odezwac bo znalazles sobie inna. Nie chce cie znac zegnaj!!!
Zdjela pierscionek walnela mi go pod nogi i wybiegla. Moje krzyki i nawolywania jej zdaly sie na nic.
P: czemu musialas wyjsc ! Czemu korwa sie odzywalas !
W: to byla ta twoja narzeczona ?? Ha ha ha ha ha uuu to zaszalales moj drogi na malolaty leciec. Wiazac z nia przyszlosc. Paul daj spokoj ona nie jest tak dojrzala ja ja.
P: tak to byla moja narzeczona. Do poki sie nie pojawilas bylo nam dobrze. To wszystko twoja wina. Przez ciebie ja stracilem.
W: gdyby byla tak atrakcyjna i tak dobra w lozku jak ja nie zdradzil bys jej. Za nim zdazylem odpowoedziec Weronika zlapala mnie za reke i zaciagnela do sypialni. Po czym pchnela mnie na lozko i wlozyla mojego nabrzmialego czlonka od poprzedniego stosunku w pochwe i zaczela mnie ujerzdzac. Choc chcialem zareagowac to nie moglem. Chcialem caly czas byc w niej. Co jak co ale bzykac to ona sie umie.
Pov Ady
Cala zaplakana pobieglam do Natana nie chcialm byc teraz sama. Gdy powiedzialam Natanielowi o wszystkim ten zaczol mnie pocieszac po czym probowal umowic mnie z jakims Mateuszem na randke. Jego zdaniem mimo wszysyko musze sie rozerwac. Dla swietego spokoju zgpdzilam sie.
Pov Weroniki
No na reszczecie dopielam swego. Ta glupia malolata po tym co tutaj zastala nie chce go znac. Wiec Paul jest moj ciagle sie bzykamy i piescimy jest cudownie sprawie ze wyzna mi milosc.