... Miesiac pozniej...
Pov Ady
Nastepnego dnia po tym jak pozalilam sie Natanielowi on umowil mnie na randke w ciemno z Mateuszem. Tylko tyle wiedzialam o tym chlopaku. Po tym co zastalam kiedy poszlam do Paula przyznam szczeze ze nie chcialo mi sie zyc. Mialam juz dosc wylewania lez bo robilam to od kilku dni. Kiedy spotkalam sie z Mateuszem dowiedzialam sie ze ma 20 lat lubi wyscigi motocyklowe interesuje sie pilka nozna itp.
Fajnie nam sie rozmawialo i byl calkiem przystojny. Zaznaczylam mu od razu ze jestem w ciazy a ty pewnie szukasz dziewczyny ktora nie ma dzieciaka z innym. W tedy powiedzial mi cos co podnioslo mnie na duchu a zarazem dalam mu szanse by uczestniczyl w moim zyciu.
M: Adus jestes sliczna mloda kobieta. Wchodzisz dopiero w swiat doroslych Nataniel wszystko mi opwiedzial. Nawet kobiety z doswiadczeniem potrafia zostac oszukane. Czy to ze masz dziecko z innym skazuje cie na bycie sama ? Nie ten to inny. Ja akceptuje ten fakt. Bede cie wspieral i trwal przy tobie a jesli bedzie trzeba to dam swoje nazwisko temu dzieciakowi i pokocham je jak wlasne. Otworz swoje serce na nowa milosc. Do tej pory imprezowalem i zaliczalem panny gdyz nie znalazlem tej jedynej. Dla ciebie skoncze z tym.
A: moze powiesz mi ze juz mnie kochasz ?
M: tego ci na razie nie moge powiedziec po pierwszym spotkaniu. Natomiast moge powiedziec ci ze podobasz mi sie. Jestes ulozona dziewczyna ktora szanuje siebie a to cenie. Po za tym jestes piekna,inteligentna masz kulture i ciagnie mnie do ciebie.
A: czyli chcesz kontynuowac te znajomosc mam rozumiec ?
M: alez oczywiscie ze tak. Co prawda za dnia nie bede mial dla ciebie czasu gdyz pracuje jako mechanik samochodowy bo mam na utrzymaniu mlodsza siostre ma na imie Natalia. Nasi rodzice zgineli w wypadku samochodowym. Za to wieczorami bede do twojej dyspozycji to samo w weekendy.
A: mnie mama sama wychowuje. Ojciec nie chcial az takiego zobowiazania jak dziecko. Dobrze dam nam czas byc moze wyjdzie z tego cos powaznego. Chce zebys wiedzial ze ufam ci i mam nadzieje ze nie skrzywdzisz mnie.
M: nigdy
Po tej rozowie Mateusz odprowadzil mnie do domu ucalowal w policzek i odszedl w swoim kierunku.
Mi pozostalo jeszcze jedno i to bylo najtrudniejsze zadanie porozmawiac z mama o ciazy.
... Pare dni pozniej...
Dzisiaj wrocila mama
A: czesc mamo jak bylo naszkoleniu ?
M: czesc corciu dobrze. A jak tam twoje samopoczucie ? Bylas u tego lekarza ?
A: tak mamo bylam nic mi nie dolega. Lekarz ogolny skierowal mnie do ginekologa.
M: jak to ? No i co bylas ?
A: tak bylam
M: I ?
A: jestem w ciazy mialas racje.
M: zartujesz sobie ?
A: nigdy bym nie zartowala z takich rzeczy.
M: Paul jest ojcem ?
A: tak
M: wie o tym ?
A: nie wie i sie nie dowie. To przeszlosc zdradzil mnie. Teraz mam innego jestem z Mateuszem.
M: coo ?? Pierw Krystian pozniej Paul o wiele starszy od ciebie mezczyzna. Zaakceptowalam wasz zwiazek bo podobno sie kochacie. Przyjerzdzam z 2 tygodniowego szkolenia i dowiaduje sie ze juz nie jestes z nim. Na dodatek zostaniesz za 9 miesiecy mama. A co najlepsze masz juz innego. Co ty do cholery robisz z mojego domu ? Burdel ? Bo tak to sie nazywa a ze siebie kurwe ?
A: to nie tak uspokoj siw. Z Paulem byla bym badal lecz mnie zdradza. A mama zostane za 6 miesiecy bo gdy poszlam do ginekologa bylam juz 2 miesiace w ciazy. Z Mateuszem dopiero zaczelismy sie spotykac ale wszystko jest na dobrej drodze by zejsc sie razem. On chce byc ojcem dla tego dziecka rozumies, ?
M: swietnie czyli rozumiem ze swoja przyszla dziewczyne przyjmie pod swoj dach.
A: mamo ty chyba nie mowisz tego na powaznie ?
M: wynos sie z tego domu dosc tego!!!
Cala zaaplakana zadzwonilam do Mateusza opowiedzialam mu o calej sytuacji a on powiedzial zebym sie spakowala ze jedzie juz po nas.
Spakowalam najpotrzebniejsze swoje rzeczy po reszte wroce innym razem i opuscilam moj byly juz dom. Nie odezwalam sie juz nic do mojej rodzicielki.
Okazalo sie ze Natalie Mateusza siostre znam ona chodzi z Krystisnem. Dlugo opowiadala mi o ich zwiazku i pochwalia sie iz zareczyli sie tydzien temu. Pogratulowalam dzuewczynie. W skrocie opowiedzialam o moim zwiazku z Paulem a potem jak zapoznalam jej brata. Zaprzyjsznilysmy sie.
...2 tygodnie pozniej...
Mateusz spytal mnie czy zostane jego dziewczyna gdyz znamy sie juz poltorej miesiaca.
Zgodzilam sie bez wahania.
Przez te poltorej miesiaca co dziennie wspieral mnie. Znosil kazde moje zachcianki ciazowe i humorki jednym slowem zdobyl czastke mojego serca.
Jesli chodzi o Paul napisal mi esemesa
Od Paula:
Czesc Ada chcialem ci wykasnic kim jest Weronika.
Weronika to moja nie doszla zona. Teraz widze ze sie zmienila pracuje ze mna w szkole. Od kat tam sie pojawila namieszala mi w glowie. Pozniej zaczolem cie zdradzac i zrozumialem iz brakowalo mi jej bliskosci. To co laczylo nas to nie byla przygoda lecz zauroczenie ktore dopiero przeradzalo sie w milosc. Kiedy napotkalem Weronike uczucia do niej wrocily tylko bardziej spotegowane i wygraly z uczucuem do ciebie. Jestes jeszcze mloda ulozysz sobie zycie. Dobrze ze wycofuje sie teraz za nim by polaczylo nas cos powaznego to znaczy slub. Chce dac szanse jeszcze jedna Weronice prosze cie nie utrudniaj nam tego. Prosze wybacz mi to jak cie potraktowalem.
Gdy odczytalam tego esemesa to ryczalam z tydzien w tedy Mateusz i Natalia wzajemnie pocieszali mnie. Po tygodniu uzalam ze musze zyc dalej bo mam dla kogo dla mojego dziecka.
Teraz obecnie jestem juz w szczesliwym zeiazku z Mateuszem chodzimy wspolnie na usg. Oboje cieszymy sie z tego dziecka i musze powiedziec z reka na sercu ze kocham Mateusza to taka moja druga powazna milosc.
Jestem mu wdzieczna kazdego dnia ze jest ze mna. Jestem wdzieczna za to ze zmienil mi podejscie co do mojej ciazy gdyz na poczatku jej nie chcialam. Teraz z niecierpliwoscia czekam na tego malca. Szkole zawiesilam z racji tego iz jestem w 4 miesiacu ciazy i dosyc roznie ja znosze. Z mam nie mam kontaktu mam do niej zal.
Pov Paula
Od 2 miesiecy nie mam kontaktu z Ada z czasem uznalem ze moze dobrze sie stalo.
Jestem aktualnie z Weronika w zwiazku jak na razie jest tak sobie miedzy nami. Procz seksu jakos za bardzo mnie do niej nic nie ciagnie.
Pov Weroniki
Jestem przeszczesliwa odzyskalam swojego faceta po tylu latach. Nigdy nie przypuszczalam ze go jeszcze kiedys odnajde i sie z nim zwiaze.
Pov Oliwi
Za 2 miesiace urodze. Czuje sie juz fatalnie duzy brzuch przeszkadza mi po prostu we wszystkim. Cale szczesci ze mam Brahima gdyby nie on nie wiem jak bym sobie sama dala rade. Pokoj dla dziecka mamy urzadzony juz na tip top. Ubranka dla dziecka i inne akcesoria takze juz sa. Teraz tylko musze kupic rzeczy potrzebna mi do szpitala.
Pov Brahima
Moja kobieta za 2 miesiace wyda na swiat nasze dziecko. Juz nie moge sie doczekac ciekawe jak bedzie wygladac.
Pov Natana
Z tego co wiem Adzie z Mateuszem wyszlo sa razem i sa szczesliwi.
Pov Mateusza
Kiedy Nataniel ustawil mi randke pomyslalem ze to bedzie kolejna pusta lala jak te co poznalem dotychczas.
Kiedy Ada do mnie podeszla i spytala "Czesc czy to ty czekasz na randke w ciemno i masz na imie Mateusz ? " Zmienilem po czesci zdanie. Dziewczyna miala felikatny makijaz co uwydatnial jej urode a nie tone tapety. Piekne dlugie proste wlosy. Byla ubrana w tunike i leginsy.
Po godzinnej rozmowie i wzajemnym poznawaniu siebie dotarlo do mnie ze chce kontynuowac te znajomosc. Gdyz Ada bardzo mi sie podoba i po za tym ciagnie mnie cos do niej. Nawet bylem w stanie zaakceptowa fakt ze dzieciaka ma z innym. Chcialem z nia sie zwiazac za jakis czas a nawet dac dziecku nazwisko. Przez poltorej miesiaca bylismy tylko bliskimi przyjaciolmi. Sytuacja nieco ulegla zmianie gdy Ada cala zaplakana zadzwonila do mnie i oznajmila ze mama wyrzuca ja z domu bo zaszla w ciaze. Od razu bez zastanowienua postanowilem wziac ja do siebie. W tedy zas zaczelismy poznawac sie jeszcze bardziej. Spelnialem kazde zachcianki ciazowe dziewczyny i kazdego dnia coraz bardziej zakochiwalem sie w niej. Pewnego dnia dostala esemesa od Paula ktory przyznal sie ze zdradzal ja ze swoja byla i chce sprobowac ponownie z nia byc. Plakala w tedy caly tydzien oboje z moja siostra Natalia bylismy przy niej i ja wspieralismy i przytulalismy. Dziewczyny sie zaprzyjaznily co mnie bardzo cieszy. Po tygodniu Ada przestala plakac stwierdzila ze musi zyc normalnie dalej dla dziecka a Paul to przeszlosc. W tedy spytalem czy zostaniesz moja dziewczyna Ada odpowiedziala ze tak. Kiedy przestalismy sie przytulac i calowac wyznala mi ze tym zdobylem jej serce bo bylem w kazdych zlych chwilach przy niej. Ze spelniam kazda jej zachcianke i chodze do ginekologa na usg ze chce byc ojcem tego dziecka.
Pozniej wyznala ze to ja sprawilem iz chce tego dziecka tak to go nie chciala. Teraz jestesmy szczesliwa para zamiesiac zamierzam oswiadczyc sie Adzie a gdy urodzi spytam czy wyjdzie za mnie.