Nastoletnie Zycie czesc 26

597 13 0
                                    

Pov Paula
Siedzialem juz od godziny w baze i pilem chyba juz 20 kiliszek czystej a wspomnienia przelatywaly mi przed oczyma. Te wszystkie wspolne chwile z Weronika dobre jak i zle. Nasze wspolne wakacje,randki,zareczyny,pocalunki nawet jak sie z nia kochalem,wspolne sniadania obiady i kolacje to jak budzilem sie przy niej i zasypialem. Wspolne swieta u jej rodziny i u mojej. Albo jak oznajmila mi ze jest w ciazy bylem najszczesliwszym facetem pod sloncem. Pozniej przypomnialo mi sie jak robi to z Maxem jak wyznaje ze byla ze mna dla pieniedzy i ze dziecko jest mojego przyjaciela. Gdyby tego wszystkiego nie zepsula pewnie do tej pory bysmy byli razem. Weronika byla zawsze piekna kobieta ale teraz jeszcze bardziej wyladniala. Pozniej przypomnialy mi sie nasze poczatki jak to ja poznalem na studiach. Wpadlem na nia ona sie przewrocila. W ramach rekompensaty i przeprosin zaprosilem ja na kawe i zgodzila sie. Od tego to wszystko sie zaczelo. Tego dnia odkrylismy przy kawie ze duzo nas laczy pozniej znowu sie umowilismy lecz do kina. Z kolei kiedys indziej na spacer pozniej zaczelismy wspolnie sie uczyc. Tak jakos sie stalo ze spedzalismy wjekszosc czasu razm. Ktoregos dnia w kawuarni spytalem Weroniko czy zostaniesz moja dziewczyna a ona odparla tak. W tedy zaczely sie wspolne imprezy i ten dziki i nieziemski seks. Po miesiac tak sie od niej uzaleznilem ze spytalem Weroniko zamieszkamy razem ? Wynajmijmy cos a ona sie zgodzila. Po 2 latach wspolnego mieszkania pewnego dnia przy romantycznej kolacji spytalem Weroniko czy uczynisz mnie najszczesliwszym czlowiekiem na ziemi i zostaniesz moja narzeczona ? Czy wyjdziesz za mnie ? A ona z piskiem odparla ze tak. Od tego momentu minelo pol roku i zaczelismy w koncu ustalac date slubu kupowac ubrania zamawiac sale. Miesiac przed slubem dowiedzialem sie ze mnie zdradza a dziecko nie jest moje byl to dla mnie ogromny wstrzas. A teraz po takim czasie pojawia sie ponownie. Chce ze mna rozmawiac po co ? Dla czego miesza w moim zyciu znowu akurat w tedy kiedy sobie go ulozylem z Ada. I w tym wlasnie momecie przypomnialem sobie ze mialem sie z nia dzis spotkac. Zamowilem taksowke i wrocilem do siebie. Pomyslalem ze sie odswieze przebiore i pojde do niej.
... Godzine pozniej...
Kiedy bralem prysznic zadzwonil dzwonek do drzwi owinolem recznik na biodrach i poszedlem otworzyc. W drzwiach stala Weronika bylem w szoku
P: co ty tu robisz i skad masz moj adres wybelkotalem bo wciaz bylem pijany
W: mam swoje sposoby. Przyszlam pogadac
P: ale my nie mamy o czym
W: moze bys mnie wposcil do srodka ?
Po czym bez mojej odpowiedzi przecisnela sie miedzy drzwiami a mna. Swoja droga wygladala nieziemsko

 Swoja droga wygladala nieziemsko

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Miala na sobie taka sukienke

Miala na sobie taka sukienke

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Takie szpilki

No i taka torebke Mmmm nie moglem sie jej oprzec jej piersi byly tak uwydatnione chetnie bym robil z nia to co za dawnych czasow

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

No i taka torebke
Mmmm nie moglem sie jej oprzec jej piersi byly tak uwydatnione chetnie bym robil z nia to co za dawnych czasow.
Pov Weroniki
Kiedy Paul mi otworzyl w samym reczniku i zobaczylam jego sylwetke to postanowilam ze musze spedzic z nim dzisiejsza noc. Weszlam do jego salonu a on za mna. Byl pijany a wiec nie powinien mi sie opierac.
W: wybacz mi to co bylo kiedys zapomnijmy o tym i zacznijmy od nowa
P: co mam zaczac od nowa
W: nasz zwiazek kochanie
P: czy ciebie posralo !!! Nie ma i nie bedzie nas.
Pov Paula
Kiedy wyznalem Weronice ze nie bedziemy ponownie razem. Podeszla do mnie tym swoim seksownym ruchem. Nasze ciala dzielily milimetry.
W: mmm jestes taki seksowny. Jak my tego bardzo dawno nie robilismy. Moja cipka teskni za toba chce zebys ja spenetrowal
Kiedy to powiedziala zlapala moja reke pod sukienke i zaczela jezdzic po swojej cipce czulem ja lrzez koronke.
Chcialem sie opierac ale nie moglem. O cholera jeszcze kutas mi stanol.
Pov Weroniki
Gdy zobaczylam ze Paul podnieca sie tym co robie polozylam swoja reke na jego kroczu i delikstnie sciskalam.
Gdy poczulam ze jego czlonek juz stoi sciagbelsm mu recznik. Oczywiscie Paul sie bronil ale nie skutecznie. Wzielam jego penisa do buzi i zaczelam ssac i lizac jego zoledzia bralam go calego do buzi a on jeczal z rozkoszy. Gdy skonczylam on rozsunol mi sukienke i juz stalsm s nim w samej bieliznie. Paul pozbawil mnie stanika a potem ssal i przygryzal moje sudki i ugniatal piersi. Gdy skonczyl to zrobil mi minetke a ja jeczalam w nieboglosy. Jak bylam bardzo mokra zaczol mnie ostro pieprzyc a mi sie to podobalo.

Nastoletnie Zycie ( ZAKOŃCZONE ) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz