... Dzien drugi Majorka...
Pov Paula
Obudzilem sie o 9 moja narzeczona jeszcze smacznie spala. Postanowilem delikatnie zejsc z naszego lozka i pojsc wziac kapiel. Kiedy wyszedlem z lazienki Ada juz nie spala tylko palaszowala sniadanie na naszym ogromnym balkonie z widokiem na hotelowy basen. Dolaczylem do mojej narzeczonej przy jedzeniu planowalismy co dzis bedziemy robic.
Pov Ady
Kiedy sie obudzilam mojego mezczyzny nie bylo przy mnie. Pomyslalam ze moze sie kapie a wiec zamowilam sniadanie. Kiedy kelner przywiozl mo je do pokoju zaczelam sie zajadac tymi pysznosciami. Po chwili Paul wyszedl z lazienki i dolavzyl do mnie. Ustalilismy ze dzisiaj pojdziemy poopalac sie i poplywac w hotelowym basenie a pozniej zrobimy sobie maraton filmowy. Kiedy zjadlam poszlam sie wykapac. Jak sie wyszykowalam byla 12 udalismy sie wspolnie na basen.
Pov Paula
Lezelismy na lezakach przed basenem juz dobra godzine. Zaproponowalem Adzie zebysmy poplywali dziewczyna sie zgodzila. O godzinie 14 poszlismy do baru hotelowego na drinka przy tym rozmawialismy. O godzinie 15 poszlismy do naszego apartamentu przebrac sie i idziemy na pizze.
Pov Ady
Od godziny siedzimy w pizzeri jemy pizze popijamy ja coca cola i ustalamy jakie filmy wyporzyczymy. Stwierdzilismy iz wyporzyczymy 4 w tym wybieram ja 2. Po skonczonym jedzeniu poszlismy do wyporzyczalni filmowej ja wybralam
- tylko mnie kochaj
- och karol 2
A Paul wybral
- teda
- step up
Po zaplaceniu za dane filmy poszlismy do hotelu.
Pov Paula
Kiedy wrocilismy i sie przrbralismy w wygodne stroje ja wlaczalem filmy a Ada zadzwonila po rozne przekaski do recepcji. Po dostarczeniu ich przez kelnera wzielismy sie za ogladanie. Pierw ogladalismy oh karol 2 pozniej teda usmialismy sie przy tym jak nigdy pozniej tylko mnie kochaj a na koniec step up. Po filmach poszlismy sie umyc przy tym kochalismy sie pozniej wyszlismy z wanny i uprawialismy raz jeszcze na lozku dziki i namietny seks o 3 w nocy zasnelismy szepcac sobie ze sie kochamy.