Mijaly dni,tygodnia a Paul w ciaz nie mogl znalezc Ady.
Na esemesy nie odpowiadala jak dzwonil nie odbierala polaczen.
Przeszukal juz pol hoteli w miescie i jej nie znalazl.
Paul zawsze byl upartym mezczyzna ktory jak wyznaczyl sobie jakis cel to doniego dazyl i zawsze go zdobywal.
Tym razem Paul rowniez zamierzal dopiac swego.
Siedzial wlasnie w domu i szykowal sie do wyjscia w poszukiwaniu Ady gdy dostal telefon.
Dzwonili rodzice Nataniela.
Tego czego mezczyzna sie od nich dowiedzial wywolalo w nim wstrzas.
Ciagle w glowie slyszal:
Nataniel nie zyje on cpal i zachorowal dzwonimy by powiadomic o pogrzebie odbedzie sie za dwa dni.
Paul byl w szoku,byl zdruzgotany ta informacja po prostu nie mogl w to uwierzyc.
Rodzice Nataniela zadzwonili do wszystkich jego znajomych z dawnego zycia i powiadomili ich o tej tragedii wszyscy potwierdzali swoja obecnosc mowili ze przyjda pozegnac swojego przyjaciela.*******************
.... 2 dni pozniej ....Na pogrzebie Nataniela pojawili sie wszyscy.
Monika ze swoja miloscia, Oliwia z Brahimem, Ada, Mateusz i Paul.
Nikt nie mogl uwierzyc ze z tak przystojnego,ambitnego,slawnego mezczyzny stal sie taki wrak ktory cpal i przez to zachorowal.Pov Paul
Na pogrzebie dostrzeglem Ade miala juz ogromny brzuch moje dziecko juz niedlugo wyjdzie na swiat.
Po ceremonii postanowilem ja zatrzymac i wyjasnic sytuacje z Weronika.
P: Ada poczekaj porozmawiajmy. A: nie mamy o czym prosze nie psuj mi tego dnia jeszcze bardziej.
P: ale ja cie kocham i musze wyznac ci prawde o Weronice.
A: nie chce juz o tym sluchac zycze wam szczescia i wychowujcie sobie te swoje dziecko.
P: Weronika nie jest w ciazy i nigdy nie byla.
A: mowila cos innego.
P: klamala mam dowody.
Gdy Paul pokazal Adzie kartke na ktorej jest wyraznie napisane iz Weronika nie jest w ciazy miala kapketny metlik w glowie.
Paul postanowil dac dziewczynie czas na osfojenie sie z informacjami ktore przed chwila otrzymala.
P: przemysl wszystko kochanie odezwe sie do ciebie jutro tylko prosze odbierz telefon.
Po czym odszedl.
Ada byla w szoku miala metlik w glowie jedno musiala na pewno przyznac mezczyznie musiala sie osfoic z tymi informacjami i wszystko przemyslec.