Pov Oliwi
Dzis obudzilam sie z mysla ze zrobie impreze gdyz od po nad tygodnia zadnej nie organizowalam a mialam ochote sie zabawic zaprosilam na impreze kolege z pracy z jego paczka coz z tego ze ich nie znam taka impreza to swietna okazja by zapoznac nowych ludzi zaprosilam rowniez moich sasiadow i ukochana psiapsiole ktora ma przyjsc z nowo poznanym chlopakiem jak on mial na imie Krystian podobno jest przystojny zobaczymy...
Od godziny 14 szykowalam impreze przyzadzalam potrawy poszlam po alkohol poustawialam kolumny nim sie obejrzalam byla godzina 18:30 wzielam kapiel przebralam sie i umalowalam o godzinie 19 zaczeli schodzic sie pierwsi goscie pierw przyszedl Natan ze swoim kolega Brahimem jak go zobaczylam to az zaniemowilam byl taki przystojny no zobaczymy moze to z nim przezyje dzisiaj namietne chwile za raz po nich przyszla Ada z Krystianem byl nawet calkiem,calkiem chociaz nie dorastal Brahimowi do piet swoja droga zastanawiam sie czemu Ada z nim tu przyszla zanm ja dlugo i nie wyglada na to by go lubila bede musiala z nia o tym pozniej porozmawiac co ona kombinuje.
Pov Ady
Przed basenem czekal na mnie Krystian gdybym nie byla soba to bym powiedziala ze fajny z niego kandydat na chlopaka ale niestety to nie moj tym ja juz mam swojego wybranka jest nim Paul i zrobie wszystko by go miec pragne go kazdy skrawek jego ciala chciala bym sie wpic w jego seksowne usta i robic rozne niegrzeczne rzeczy nawet jesli mial by byc to tylko romans bo przeciez jak by nie bylo to moj nauczyciel gdyby kto kolwiek o tym sie dowiedzial juz by bylo po mojej szkole a jego pracy.Cala droge do Oli rozmyslalam nad nim jaka wielka szkoda ze to z nim nie ide na te impreze...
Kiedy dotarlismy pod drzwi mojej przyjaciolki doszly mnie sluchy glosnej muzyki oboje z Krystianem stwierdzilismy ze impreza niezle sie rozwija postanowilam zapukac do drzwi od razu otworzyla mi Oli przywitalysmy sie cieplo jak to my potem przedstawilam jej Krystiana i udalismy sie do stolika z alkoholem wypilismy po jednym przy okazji dowiedzialam sie ze podobam sie chlopakowi smieszy mnie to troche ale ja to chetnie wykorzystam do swoich niecnych celow.Po chwili podeszla do nas Oli chciala ze mna pogadac a wiec udalam sie z nia na gore do jej sypialni przyjaciolka od razu przeszla do rzeczy zadala mi pytanie o co chodzi z tym Krystianem opowiedzialam jej o seksownym Paulu i ze Krystian pomoze mi w zdobyciu go przyjaciolka rowniez zwierzyla mi sie ze podoba jej sie jeden kolo ktory przyszedl tutaj z jej kolega z pracy po czym udalysmy sie na dol od razu poszlam tanczyc a po chwili znalazl sie kolomnie krystian przetanczylam z nim jedna piosenke pozniej on poszedl pic a ja tanczylam sama.
Pov Brahim
Kiedy moj kumpel zabieral mnie na impreze nie mialem ochoty bo przyznam szczerze bylem zmeczony po pracy ale nie zaluje ze tu przyszedlem ta Oliwia jest taka seksowna chyba dzis po dupcze od razu po paru glebszych udalem sie w poszukiwaniu jej znalazlem ja w kuchni oboje usmiechnelismy sie do siebie i poszlismy tanczyc za kazdym jej otarciem moj kutas co raz bardziej stawal kiedy dziewczyna to wyczula zlapala mnie za reke i poprowadzila na gore po schodach do swojej sypialni od razu po zamknieciu drzwi zaczelismy sie calowac,calowalem ja z takim pozadaniem pozniej zaczolem calowac jej szyje dziewczyna odchylila glowe do tylu bym mial lepszy dostep ona w tym czasie sciagnela mi koszulke i bladzila rekoma po mojek klacie zdjolem jej sukienke a ona mi spodnie z bokserkami i ku mojemu zdziwieniu wziela go do buzi ta laska ma wprawe w robieniu lodow po chwli przejalem paleczke zlapalem ja za wlosy i zaczolem pieprzyc ostro w usta az sie dlawila po 5 minutach podnioslem ja do gory sciagnalem stringi i wbilem sie w jej mokra dziorke pieprzylem ja ostro a ona wila sie podemna jak kotka i jeczala po chwili dziewczyna zaczela glosno krzyczec ze dochodzi jej cialo zaczelo sie trzasc poczulem dosc intensywne skorcze i doszla po chwili dolaczylem do niej spuscilem sie w niej namietnie pocalowalem w usta i wyszeptalem do ucha kochanie bylo zajebiscie ale wybacz czas isc sie bawic i pieprzyc inne kotku naciagnolem bokserki ubralem sie i zostawilem dziewczyne w oslupieniu.
Pov Oliwia
Przed chwila byzkalam sie z Brahimem ale musze przyznac koles mnie zszokowal nie dosc ze potraktowl mnie jak ostatnia szmate to w dodatku powiedzial mi prosto w oczy ze idzie pieprzyc inne zszedl ze mnie ubral sie i poszedl pierwszy raz w zyciu nie wiedzialam co mam ze soba poczac nie tego sie spodziewalam nie to ze bym chciala z nim byc bo zwiazki mnie na razie nie intetesuja ale myslalam ze pogadamy sobie pare milych slowek byc moze zrobimy to jeszcze raz no ale coz nie moge sie zalamac przez jakiegos dupka chciaz trzeba przyznac seksownego dupka jak o nim pomysle to od razu robie sie mokra co on ze mna zrobil tyle razy sie bzykalam ale ze zadnym nie mialam tyle przyjemnosci musze o nim jakos zapomniec pojde sie napic po czym poszukam Nataniela on mnie pocieszy powiedzmy ze procz kolegi jest moim stalym kochankiem jestesmy tak jak by w zwiazku bez zobowiazan zero milosci tylko przyjazn i seks i tak juz ponad rok nie ma po miedzy nami zazdrosci on moze pieprzyc kogo chce i ja rowniez a jak nie mamy na to ochoty lub nam smutno to dupczymy sie oboje.
Pov Ada
Tancze sobie i nagle czuje czyjes rece na biodrach ktore zjezdzaja co raz nizej odwracam sie w strone chlopaka i widze calkiem przystojnego faceta Brahim jestem Ada
Brahim: jestes taka piekna Ada moze chciala bys pojsc ze mna na gore ?
Ada: zawsze jestes taki bezposredni?
Brahim: nie zawsze kotku ale straszna mam na ciebie ochote
Ada: to wiesz co idz sobie zwal konia do lazienki ja mam chlopaka i nie zamierzam go zdradzac nara
Wyplatalam sie z jego objec i poszlam do stoliku z alkoholem akurat stal przy nim Krystian, Krystian w przyplywie odwagi po tym alkoholu wyznal mi ze mu sie bardzo podobam i chcial by ze mna chodzi zgodzilam sie bez namyslu to ulatwi mi zdobycie Paula.
Pov Krystian
Impreza na ktora przyprowadzila mnie Ada teraz juz obecnie moja dziewczyna jest super poznalem wielu nowych ludzi po jakis 4 godzinach podszedl do mnie moj skarb choc bylismy juz mocno pijani poszlismy na parkiet tanczyc po jednym utworze nabralem strasznej ochoty by ja pocalowac pierw zaczalem delikatnie po chwili nasz pocalunek przemienil sie w namietny i zaparczywy zaproponowalem bys my przeszli do jakiegos pokoju lecz ona odmowila gdyz to jeszcze za wczesnie na seks postanowilem uszanowac jej decyzje na wszystko przyjdzie czas.
Pov Natan
Tancze sobie z laska gdy nagle czuje szarpniecie za reke odwracam sie a przedemna stoi Oliwia mowi do mnie za 5 minut u mnie i poszla przeprosilem laske z ktora tancze i udalem sie za Oliwia kiedy wszedlem ona juz czekala na mnie naga w lozku wyszeptala tylko bierz mnie bierz ale z czuloscia mam dola rozebralem sie zaczelismy sie calowac, calowalem jej usts,szyje,piersi ssalem i przygryzalem potem zjechalem na brzuch pozniej uda a na koncu jej cipke robilem jej minetke poruszalem jezykiem po jej lechtaczce a ona robila sie co raz to bardziej mokra po jakims czasie wsunolem jej dwa palce i rytmicznie poruszalem a ona jeczala kiedy pozadnie ja rozgrzalem wszedlem w nia delikatnie i powoli oboje odnalezlismy swoje tempo wpasowalismy sie do siebie jak dwa puzle dziewczyna wyginala sie podemna i po chwili oboje doszlismy krzyczac swoje imiona pozniej namietnie sie pocalowalismy i zasnelismy wtuleni w siebie.