1 rész

3.4K 108 5
                                    

 
Reggel a kedvenc számom ébresztett vagyis a Perfect Strangers, és ezért mosolyogva keletem ki az ágyból, amit hamarosan itt kell hagynom.Ez kicsit elszomorított,de tudva hogy a bátyám Logan, nem idióta ezért megértem hogy itt akarja hagyni New Yorkot.Ő jobban szeretne egy kertvárosban lakni,de én rábeszéltem,hogy azért már mégis nem lehetne valami a tengerpart közelben,így végül Florida mellett döntöttünk.
  Most viszont mar mindennel készen vagyunk ,és várjuk a repülő indulásat, habár én még csak most öltözöm, de azért készen vagyunk... :))
   - Hey csajszi készen vagy??-ordított fel nekem Logan.Tudtam ,hogy fel fog jönni a lépcsőn, ezért gyorsan visszavettem a pizsi felsőm,és igazam is lett mivel kopogás nelkül(!) nyitott be.
  -Ha nem zavarnál meg, akkor talán elkészülnék...-vettem elő  a sértődött hugi arckifejezést.
- Majd lesz egy meglepim...de ezt majd később.-jött közelebb majd adott egy puszit és ki is ment.
  Egy kis gondolkodás után fehér polót, farmeringet, és egy fekete nadrágot választottam,mivel nincs annyira meleg. A fontosabb cuccaim betettem egy kisebb táskába.

-Logaan!Lehozod a bőröndöm??Légysziii!?-kérleltem a lehető legkedvesebben, miközben mentem le a lépcsőn.
-Már lent van!-juuj hogy én mennyire szeretem a bátyust.
És elindultunk a reptérre,az út unalmas volt,már rég a váróterembem ültünk amikor...megláttam Jacobot Logan legjobb haverját és egy másik srácot.
-Te Ő ki?-szóltam oda Logannek miközben felénk tartottak.
- Ja ő Taylor jófej...amúgy igen ők lennének a meglepi,ők is jönnek velünk Floridába.
-Helló-köszöntek egyszerre a fiúk.  Jacob lepacsizott a bátyámmal majd engem is megölelt,amit viszonoztoam ugye ,mert már egy éve ismerjük egymást. Ja igen Jacob. Fekete polót viselt, barana haja borzosan állt a fején. Egészen megszerettem. Mintha két bátyám lenne.

-Règ láttalak kicsi-üdvözölt.
-Én is téged. Már majdnem hiányoztál is.
 

Kérdőn néztem a másik fiú felé aki, vette a lapot majd mikor megszólalt  akaratomon kívűl is megremegtem.
-Szia Zara ,én Taylor vagyok Logan és Jacob legjobb haverja...sokat hallottam Rólad....és mostmár meg is ismerhetlek...-olyan ari amikor zavarodott...na és a haja...hú...-ja menjünk szerintem lassan a gépre...
Az ablaknál ültem és hát eléggé jó hely volt ,mivel a szárnyat láttam csak nem úgy szemből,hanem picit oldalból...Mivel két hely volt egymás mellett gondoltam egyértelmű, hogy Logan mellém ül,de nem már miért is tenné?? Na így Taylor ült mellettem...folyton beszéltünk  nagyon jóba lettünk, úgy érzem ő a legjobb barátom.Na igen nem sok barátnőm van, sőt eddig egysem volt.

Majd kicsit hallgattam az mp3-am amin az első szám a reggeli volt amire ébredtem,vagyis a perfect strangers ,amin muszáj volt mosolyognom ,merthogy Taylor jutott eszembe .Majd jött a következő zene,majd a másik,és szerintem valamikor bealudtam ,mert Taylor ébresztett mosolyogva...Jaaj miket beszélek ő a haverom.Na igen  Taylor.
Sűrű borzos haja, nagyon szép szemei vannak.
Szürke polót viselt, és egy válltáskát.
Olyan laza volt. Nem érezte magát már zavarban.

Na igen ez lenne az első rész... hátt...nem mondok semmit ,majd ti mondtok valamit ugyis legyen negatív akár pozitív :))

Vérfarkas élet.Where stories live. Discover now