Miután megígérte hogy holnap megcsinalja a hajam ,na erre kíváncsi leszek,meg elmegyünk valahova ,a mellkasára hajtottam a fejem,és beszívtam azt a kellemes illatát,amit egyszerűen imádok.
Még gondolkodtam magamban egy pár dolgon de amikor kimondta hogy...szeret... én azt se tudtam hogy fiú vagyok e vagy lány annyira megörültem, meg is csókoltam volna,de nem volt szabad, mert azt hitte biztos, hogy alszom,pedig nem...imádom magam olyankor amikor nem tudok elaludni és megtudok olyan dolgokat amikkel én is hasonló képpen vagyok. De mikor fogja elmondani amikor "ébren" vagyok vagyis úgy hogy a szemembe mondja...vagy lehet hogy nem is nekem mondta??Most mindegy én most boldog vagyok amíg azt hiszem hogy nekem mondta...Reggel mikor felkeltem nem volt mellettem..de várjunk csak hogy kerülök én a saját szobámba??Na mindegy mindjárt megtudom...
30 perc alatt rendbeszedtem magam vagyis, zuhanyzás, felöltözés meg ilyesmi...Nem bonyolítottam a ruhám egyszerű fekete sztreccs és nem túl tapadós póló ami úgy eláll tudjátok mire gondolok nem??Lementem a lépcsőn és hát a fiúk a kanapén feküdtek és nézték valami vígjátékot vagy nem tudom mit....
-Na akkor áll a mai program Tay?-kérdeztem mosolyogva mert nem úgy nézett ki mint akinek valami sok kedve van valamit csinálni...
-Hát persze,de előbb egyél, csináltam reggelit,nem sok minden csak egy kis palacsintát csináltam ott van az asztalon,ha nem elég még tegyél.
-Hú te aztán nem vagy semmi ez fantasztikusan néz ki,és én nem is éreztem semmit abból hogy te egyáltalán csináltál volna valami kaját....Olyan jól nézett ki az a palacsinta rá volt téve fehér tányérra,és le volt csorgatva nutellával, belőle is folyt ki a csoki ,és húúú még tejszínhabot is kaptam a tetejére ,muszáj volt róla készítenem egy képet...
-Hú...hát ez nagyon finom volt,te nem akarsz csinálni egy ilyen főzős blogot?-szólaltam meg miután végeztem ezzel a fantasztikus reggelivel.
-Nem,mert....mert nem!-nagyon jól tud fogalmazni nem mondom...
-Igazad van akkor menj egyből chefnek, mert valakinek dolgoznia is kell....Nem mellesleg miből van nekünk pénzünk egy ilyen ház fenntartásásra,kajára magunknak meg az ilyen egyebekre?
-Öööö. ...izéé...khm....-Ez nem valami biztató nem szeretem amikor Logan motyog az sohasem jelent jót.
-Na elmondod? Mert tudtommal nem dolgozik közülünk senki.
-Hát hugi az van, hogy azok akiket általában megölünk nem valami szegény emberek...
-Oh...szóval meszároljátok a város lakóit,a rendőrség mikor fog jönni?-na szuper akkor itt mindenki egy gyilkos jó tudni,hogy nem csak én öltem embert,pedig már majdnem kezdtem kellemetlenül érezni magam,de ezek szerint nem szükséges :))
-Az nem fog soha rá jönni ,mivel nincsen újlenyomatunk ,és nem is itt szoktunk vadászni hanem mindig máshol hogy ne legyen annyira feltűnő,meg ugye gyorsak is vagyunk...
-Értem.Azt hiszem ennyi épp elég volt a "munkáról"- mutattam idézőjeleket a levegőben, erre bevágja a bátyus. -Van valami a levegőben!-gondoltam én, hogy biztos a zenére gondol és gondolatban folytatom is a dalszöveget,amikor beszól Tay....
-Ja Zara keze...-nem kellet több egyszerre röhögtük ki egymást.Felmentem,nem sokkal később bejött, vagy beesett Tay azt hiszem ez megfelelőbb.
-Na akkor a kisasszony fodrásza előáltt,vasalni vagy göndöríteni szeretné a haját?
-Oh.Hát nem is tudom inkább vasald ki,mert akkor ha elrontod az nem annyira feltűnő.-kacsintottam egyet,hogy azért ne vegyen komolyan.
-Renben.-mondta tök komolyan,majd elővette a hajvasalót...Elkezdte a hajam kivasalását. Már csak két tincs maradhatott hátra mikor bejött Logan...
-Na erről muszáj egy képet csinálnom ilyen sincs mindennap...Mikor kész lettem megnéztem magam a tükörben,hát nagyon meglepett teljesítménye, nagyon jól néztem ki.
-Taylor!!Ezt nem hiszem el,te miért tudsz mindent ilyen jól csinálni??Ez egyszerűen hihetetlen...
-Örülök,hogy tettszik - mosolygott nagyon aranyosan, és még csak most vettem észre mennyire leizadt a nagy munka közepette.
-Azt hiszem le váltom a fodrászom, habár eddig sem jártam fodrászhoz. Na akkor mostmár legalább van már fodrászom is.
-Na akkor hova megyünk?-kérdeztem
-Parkba.20 percet kocsikáztunk a parkig.
-Bocsi hogy megkérdezném de miért utaztunk el eddig amikor a közelünkben volt egy másik park?
-Ez nem csak egy egyszerű park,nem mellesleg ez a szebbik fele a városnak.Kiszálltunk és tényleg egy gyönyörű park volt benne egy kis tó meg szökőkút ,nagy meg egy csomó kicsi fenyő rengeteg füves résszel és sok paddal.
Sokat beszélgetünk minden féléről és egyszer volt egy kb 5 perces csend na akkor kezdtem egy kicsit furán érezni magam nem tudtam mit mondjak vagy ő mit akar nekem mondani.
-Zara figyelj csak én...-komoly volt a hangja és nem tudtam mit akar mondani - figyelj van egy lány aki nagyon tetszik nekem és mindent megtennék érte-hogy lehettem ennyire naiv...mindegy nem volt szívem félbe szakítani - és ez te vagy!Nem is volt időm meglepődni mert úgy ahogy voltam megcsókolt,nekem sem kellett több rögtön el kezdtem kicsit túrni a haját, és azt hiszem véletlenül meghuzhattam egy tincset,mert morgott egyet...
Eközben Ő a kezeit a derekamon pihentette,de nagyon jól esett az a csók...Romantikus hangulatom van ma...Van egy kis ihlet hiány,meg sok tanulnivaló,de vote-olni nem tilos attól megjött az ihlet :)) Wááá remélem azért van akinek tetszik.
YOU ARE READING
Vérfarkas élet.
WerewolfMennyi mindent kell megetennie, elviselnie az embernek ahozz hogy boldog legyen? És ha már minden rendben van, miért nem maradhat úgy? A dolgok néha ösze-vissza vannak. De a végén valóban minden rendbe jön?