Nem is tudom mennyit harcoltunk, 1 órát az is lehet hogy 2-t.De csak sorjában.
A másik csapat tagjai úgymond korrektek voltak,mert először,csak annyian támadtak,hogy mindenkinek jusson egy-egy farkas,sikeresen összedolgoztunk,és megöltünk/megbénítottunk mindenkit,aztán jöhetett a második menet,ez valamivel keményebb volt.
A falkám kemény harcot vívott a többi farkassal,és segítettek egymáson,én pedig megtaláltam méltó ellenfelem az oroszlán személyében.
Mancsommal és a karmommal próbáltam pofozni és marni az arcát,és sikerrel is jártam merthogy négy majdnem egyforma hosszúságú csík keletkezett a szájától egészen a szeme feletti részig.Majd ahogy észre vettem,hogy ő is ugyan ezt akarja tenni velem,fel ugrottam, majd fogalmam sincs hogy hogyan, de felrugtam az állkapcsát,amitől hátra esett.Majd úgy ahogy felállt nekem is ugrott,és sikeresen végigkarmolta a hasam,én pedig a hasamról lecsorgó vért figyelembe nem véve kezdtem el cibálni a sörényét,és mardosni a hátát.
Ő pedig továbbra is maradt az oldalam mardodásánál,végül már megláttam a gerincét,és úgy ahogy van el kezdtem a fogaimmal harapni,egyszóval elevenen kezdtem el fogyasztani,de inkább a halál volt a cél.Majd végül egy üvöltés kíséretében a földre zuhant,és a maradék életerejét kilehelve,végleg meghallt.
A továbbiakban megnéztem hogy állnak a többiek mivel Adam segített Logannak egy másik farkassal szemben és ők álltak nyerésre, folytattam tovább a nézelődés Tay pedig cincálta a Royon fekvő farkast felülről,mert Roy nem boldogult.
Majd megláttam ahogy az ellenséges falkából egy Tayt figyeli és támadó pozícióban van,el kezdtem felé futni,szerencsére nem vette észre hogy közeledem felé,ezért ő is futott Tay felé,majd mikor ő is ugrott,én is ugrottam,és olyan szépen kinyújtottam a mancsom, ami tökéletesen az oldalába állt és ellökte, majd még szebben eset a másik oldalára,aminek következtében a karmom még jobban belehasított a bordáiba,és hát meghallt.
A többiekkel egy idejüleg végeztem,és míg a többiek csak karcolásokkal figyeltek engem,addig én homályosan láttam őket,mert időközben szépen folyt kifelé a vérem a hasamból.
Annyira volt még energiám,hogy átváltozzam,hogy a többiek tudjanak bevinni,mert azért,könnyebb elvinni egy 50kg lányt mint egy 150 kg farkast...Míg ezen gondolkodtam a fiúk körém gyültek és nézték hogy vegyenek fel.
-Hú hugi ez elég csúnya-mintha nem tudnám de azért köszi, hogy emlékeztettél Logan.
-Nem baj majd elrendezem ez csak egy nagy vágás a hasadon-Adam mióta orvos?
-Jó oké míg ezzel szórakoztok,hadd vegyem fel és vigyem át a házunkba-jött közelebb Tay.-Ja és nem ártana ha addig előkészítenétek a cuccokat amik kellenek Zara rendbetételéhez.És a többiek el is indultak,de úgy gondoltam valamit mondanom kell,és mondtam is.
-Tay-kezdtem erőtlenül-figyelj ne haragudj rám kérlek,csak elpattant a húr,mikor láttam hogy te meg Ruby mit csináltok.És mellesleg Adam rohadtul leitattott egy üveg pezsgővel,szóval én se voltam józan állapotban.-magyaráztam,de ő csak hallgatott.-És nagyon sajnálom,én Téged Szeretlek Tay - mostmár könnyeztem is egyrészt azért mert rohadtul fájt a hasam, másrészt mert nem bírom elviselni hogy Tay nem mond semmit.
-Én is - ez rövid volt,de nem baj mert utána kaptam egy nem akrlak soha többet elveszteni féle csókot,még mielőtt a többiek láthatták volna,majd a bejáratnál,vagy a vér veszteség miatt,vagy nem tudom miért de kiájultam...* Tay *
-Hová tegyem?Mert sietni kellenne mert már eszméletét vesztette.-tettem fel a nagy kérdést a többieknek.
-Erre tedd rá!-válaszolt nekem Roy majd egy műtőasztal szerűséget tolt elém.Óvatosan letettem addig Adam hozott altatót(nem minthogyha nem lett volna kiütve) érzéstelenítőt, fertőtlenítőt,vattát,gézt vagy fáslit kinek,hogy tettszik.És munkához látott,nem mondom szépen dolgozott, de nekem egy örökkévalóság volt, mire eltávolította a vért a hasáról, majd összevarta Zara barna hasát, majd befáslizta,majd lekötötte a fáslit hogy ne jöjjön le.
Logan szegény elaludt az asztalon,(mármint a székben ült,de a feje az asztalon volt és aludt)hú szegény élete szerelmét elvesztette, meg mint kiderült a gyerekét is,meg most itt fekszik Zara is majdnem kómában.
Adam a lépcsőn alszik fogalmam sincs miért nem ment már fél mint Roy,na mindegy most megkérdezem tőle.
-Hey minek nem mentél fel?-talán ez így elfogadható volt.
-Hát hogy hamarabb tudjak cselekedni ha valami nem stimmel Zarával.-fáradtnak tünt.
-Oh rendben.Amúgy kösz amit érte tettél-és arra gondoltam,hogy megműtötte,nem arra,hogy megfektette,na mindegy.
-Semmiség,nekem is fontos,hogy jól legyen.
-Értem.-hát erre nem nagyon van mit mondani,úgyhogy mentem vigyázni Zara álmára fogalmam sincs mit álmodik de nagyon fura és izzad és valamit motyog,nem tetszik ez nekem.-Hey Adam mi van ezzel a lányal?Gyere már ide és nézzd meg,mert szerintem itt valami nem oké.
-Megyek...Valóban itt valami nem oké, pedig minden renben van vele,és a kötést sem kell még kicserélni, akkor valószínű rosszat álmodik.Kicsit talán megnyugodtam,de nem egészen,Adam elaludt az egyik fotelben,viszont én nem aludtam egy percet sem.
Majd reggel fél 8 felé, mikor Logan felébredt,nagyjából kipihenten nézett rám.
-Haver mióta vagy te ébren?-a kérdés jogos,csak nem tudom rá a választ mondjuk tegnap óta..
-El sem aludtam.Akkor tegnap reggel 8 óta ébren vagyok.Ami azt jelenti hogy 24 órája ébren vagyok.-mondtam egyhangúan fáradtan.
-És így megyen a matek...Na megyek letusolok és akkor menj aludni egy kicsit,mert szerintem Zara nem fog felébredni olyan hamar.
-Az azért jó lenne nem szeretnék találkozni Freddy-vel... (Rémálom az Elm utcában)Erre aztán összeröhögtünk,majd 10 percre elváltunk.És utána még váltottunk egy pár mondatot,majd felmentem.
Előbb le zuhanyoztam,majd bevágódtam az ágyba,és nem kellett olyan sok idő de végül elaludtam.
Zarával álmodtam jó sok mindent össze,de részben jó volt,mondjuk az hogy volt 2 gyerekünk és a harmadik egy kis farkas lett.(???)Ezt még én se tudom hogy hoztuk össze na mindegy.
Fura volt na,főleg hogy nem itt éltünk hanem nem tudom hol de ott elég nagy hó volt.Juhú itt az új rész:)) Remélem azért tetszett,majd valamikor lesz kövi rész is:))Köki,hogy olvasod.
Na akkor xoxo: A
YOU ARE READING
Vérfarkas élet.
WerewolfMennyi mindent kell megetennie, elviselnie az embernek ahozz hogy boldog legyen? És ha már minden rendben van, miért nem maradhat úgy? A dolgok néha ösze-vissza vannak. De a végén valóban minden rendbe jön?