16 rész

504 39 4
                                    

Nagyon fájt a hasam, fogalmam se volt arról ,hogy mi történt csak egy csók volt amire emlékeztem.Valaki  simogatott így muszáj volt kinyitnom a szemem Logannal a bátyókával és Adammal találtam szembe magam, elszomorított hogy Tay nincs itt.

-Mi történt?-kérdeztem egyből,de Tayt még nem akartam szóba hozni.
-Hát a nagy harcban történt egy kis baleset,én meg összevartam a sebet, ami majd nem sokára be is gyógyul, talán majd látszani sem fog. -mosolygott Adam,jó tudni hogy ilyen dolgokhoz is ért.
-Köszi.De hol van Tay?Mennyi az idő?-tettem fel a következő kérdéssort.
-Tay most alszik és délután 4 óra van,egész éjjel fenn volt reggel ment fel aludni 8 körül.-hát rendes volt tőle nagyon is.
-Az jó akkor egy darabig nem fog felkelni.-mondtam és tervem szerint felültem volna a kanapén de görcsbe rándult a gyomrom és inkább vissza feküdtem.
-De te sem fogsz felkelni egy darabig.-közölte Adam mosolyogva,majd Loganhez fordult-A hasát elnézve még vagy két napig kell cserélni a kötést 4x-er naponta, és az a fásli mennyiség amely itthon van csak ma elég,nem mész el fásliért?
-Persze elmegyek.Mennyit hozzak?-a segítőkész bátyus.
-Sokat.De monnd,hogy én küldtelek és akkor megfelelő mennyiséget adnak,és kevesebbet is kell majd fizetned,mint amennyit valójában kellenne.-mindketten fura pillantással díjaztuk ezt a bizonyos érdekfeszítő gondolatmenetet,és nem is értettük.

A bátyám bólintott majd el is indult, én pedig kettesben maradtam Adammal,féltem tőle,fogalmam sem volt hogy mit akar velem csinálni.

-Na jó akkor én kicserélem a kötést.

Elment,majd visszajött a gézzel a kezében,letette az asztalra.

-Tudom fájni fog de kérlek a kezed nyújtsd hátrafelé.-lassan csináltam azt amit mondott,tényleg nagyon fájt és fel is sziszentem-Oké akkor most óvatosan leszedem a kötést de majd egy kicsit fel is fog kellenni emelened magad alulról,hogy tudjam leszedni mivel körbe vagy tekerve.

Oh hát jó...Mikor hozzám ért az egész testem beleremegett,jólesett és fájt is egyben.Valami nagy nehezen megemeltem magam, minden érintésébe belborzongtam.

Leszedte a kötést majd óvatosan bekente valamivel a hasam,fájt és egy kis apró sóhaj hagyta el a szám.Erre Adam halványan elmosolyodott,majd megnyugtatott,hogy már nincs sok.

Mikor végzett a kezemhez nyúlt letette a oldalam mellé végig simított a hasamon ezért most felsóhajtottam, úgy látom élvezi hogy úgymond ki vagyok neki szolgáltatva.

-Adam ezt most muszáj volt ?-kérdeztem tőle fáradtan és sóhajtottam, mert igen elég fárasztó egy ilyen kötözés,főleg ha az " orvosod " még élvezi is, hogy valamilyen szinten kínozhat.
-Oh.Talán nem élvezted? -ezt nem  mondtam,de azért jó lenne ha egy kicsit visszafogná magát.
-Adam te ha úgy vesszük élvezed hogy csinálhatsz velem akármit,mert tudod hogy ilyen állapotban nem tudok csinálni semmit.-és igazam van mert én most mozogni sem tudok.

* Tay *

Valamikor késő délután megébredtem és óvatosan indultam le a lépcsőn, megnézni mit csinálnak a fiúk és,hogy mi a helyzet a barátnőmmel.Igen eddig minden rendbe volt,csakhogy egy beszélgetésre lettem figyelmes és nem mentem le teljesen a lépcsőn, igen tudom csúnya dolog de hallgatóztam,nagyon érdekes volt.

-Adam ezt most muszáj volt?-kérdezte Zara erőtlenül egy sóhaj kíséretében.
-Oh.Talán nem élvezted?-mit csinált vele ez az idióta?És hol van Logan??
-Adam te ha úgy vesszük élvezed hogy csinálhatsz velem akármit,mert tudod hogy ilyen állapotban nem tudok csinálni semmit.-egyre jobban érdekel az, hogy mi történt míg aludtam.
-Igen bevallom kicsit beindítja a fantáziám,maga a tény,hogy nem tudsz ellenálni nekem,de ettől függetlenül nem csináltam veled semmit,azon kívül hogy újra kötöttem a sebet nem?-garantálom hogy ne is tegyél vele többet.
-Igen persze,viszont az,hogy direkt váltasz ki belőlem sóhajt,pedig tudod hogy így is nagyon fáj a sebem,ez azért már nem igazán vicces.-szerintem most kell cselekedjek , mielőtt bármi is lesz.

Vérfarkas élet.Where stories live. Discover now