3 rész

1.6K 82 1
                                    

Már több ,mint két hónap telt.

Reggel...khm...délben mikor megébredtem nem volt otthon senki. SENKI, még a kutyák sem voltak itthon.Gondoltam eszek valamit, ja de csak gondoltam ,mert csináltam megamnak egy szendvicset, de már az illata sem tetszett ,és hát az első falattól hányingerem  is lett.

Gondoltam akkor megyek a fürdőbe és megmosakszom legalább, hát belénézve a tükörbe ,olyan sápadt voltam mint egy vámpír...és most undorító vagy sem ,de kidobtam a taccsot. Nagyon pocsékul éreztem magam.

Leültem a kanapéra és úgy döntöttem  felhívom bátyókát, hogy hol vannak, mert gondolom együtt mentek kutyát sétáltatni ,vagy valami hasonló.  Akkor hívjuk fel Logant.

-Szia hugi!-nagyon vidám volt a hangja bátyókának,hát legalább neki jó a kedve.
-Helló,mikor jöttök vissza?-a hangom nagyon gyengének tünt,észre is vette.
-Fura a hangod...Rosszul vagy? Minden rendbe? Máris indulunk!

Fél óra múlva meg is érkeztek ,hoztak nekem sütit ,hát Taylor szerint nagyon finom. VOLT. Ja megette ilyen a rendes barát.

-Gyere menjünk orvoshoz! Nem érdekel hogy nincs kedved ,akkor is jössz!
-Nincs nekem semmi bajom!-tiltakoztam, mert Logan és Jacob már vagy 10 perce "vizsgál" és megállapították ,hogy orvoshoz kell mennem.
-Taylor mondj már valamit!Csak rád hallgat,kérlek.-kérlelte Logan.
-Haver lehet, hogy MÁS a baj lehet, hogy tényleg nincs rosszul.Nem kellenne vele megbeszélni, a dolgokat?
-Taylor nem kell felvilágosíts arról és még pasim sincs ,hogy esetleg lefeküdtünk volna És meg sem erőszakoltak ,mert nem járok sehova.
-Taylor nem arra gondolt...-na ja akkor mire Logan?-És lehet igaza van az orvos nem tehet semmit.
-Akkor mi a franc van?!?!- álltam fel hirtelen és a hangom is a veszekedős módba állt.
-Nyugi ülj vissza mindent megbeszélünk, úgyis mindjárt itt az ideje,mindenki nagyon jól tudja, már csak egy heted van.-Jacob szavai  megrémítettek.
-Hallgatlak titeket...és nem a halálom lessz egy hét múlva hanem a... a szülinapom.

Csend...csend...már négy perce nem szól senki egy szót sem, olyan mintha azt mondtam volna ,hogy megöltem egy embert, de csak azt mondtam hogy szülinapom lesz.

-Pont ez a baj.-szólalt meg végre Logan baj?? -Nagykorú leszel...
-Jajj Logan ne félts már akkor is a hugid maradok...-ez most nagyon aranyos volt.
-Csakhogy nem ez a lényeg,hanem az, hogy az éjjel változol át...Vérfarkassá.

Megfagyott bennem minden...miért én???Egyáltalán ezt mégis hogy??

-Honnan tudod?
-Mert velem is ekkor történt annyi különbséggel,hogy én nem éreztem magam rosszul.

Mimdent elmondtak amiről tudnom kell nem akartam senkivel sem beszélni.

Elmentem sétálni, az utcára

Nem sokat voltam ott mivel sok nem túl kedves pillantást kaptam így lementem  a tengerparthoz...Ott senki nem volt így beindottam a telómon Dj Snake Middle-jét. Teljesen elvesztettem az időérzékem, már egészen sötét volt. Befelé a házba azon gondolkodtam , hogy nem kerestek a fiúk...

-Már vagy 20 nem fogadott hívásod van Logantól és 5 Jacobtól valamint 10 olvasatlan üzenet tőlem!-szidott egyből Taylor...ahelyett hogy megkérdezné minden rendben.
-Keresetebb vagyok mint az elnök...  Amúgy meg lemerültem. Meddig voltam távol?
-Hát kettőkor mentél ki az ajtón most meg 8 óra van.Úgyhogy szépen ellógtál.-erre csak bocsánatot kértem és felmentem.

Öt nap múlva

Egész héten nem ettem semmit mert nem voltam éhes ,és úgy néztem ki mint egy zombi, és olyan lassan is járkáltam. Már csak egy nap van a szülinapomig vagyis ez az utolsó nap. Izgulok és nagyon félek is.
-Kiscsaj ma megmutatjuk mire számíthatsz...-közölte Logan épp ideje.
-Oks...Kezdheted.

Nem kellett neki kétszer mondani.


Logan bundája fekete  volt, nagyon tetszett, illett hozzá.

Valami halk morgást hallattott ,mire előjött még Jacob emberi formában, majd átváltozott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Valami halk morgást hallattott ,mire előjött még Jacob emberi formában, majd átváltozott.

Valami halk morgást hallattott ,mire előjött még Jacob emberi formában, majd átváltozott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na Jacob tök aranyos meg is simogattam mindkettőt :))

-Oké, de hol van Taylor?-kérdeztem.
Mikor kimondtam valami ,vagy inkább valaki megnyalta a kezem,olyan aranyos volt azzal a kis fehér szőrrel a nyakán, majd megzabáltam,komolyan.

Mikor kimondtam valami ,vagy inkább valaki megnyalta a kezem,olyan aranyos volt azzal a kis fehér szőrrel a nyakán, majd megzabáltam,komolyan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És mellette volt a kutyája is ilyen egyforma magasak,és így még inkább illenek egymáshoz. Tehát akkor összkép: Előttem áll egy fekete farkas, mellette Bogyó, a kutya mellett a nagyobb gazdája  Jacob aki a  barna farkas,mellette Herceg ,és végül Taylor a szürkés - fehér farkas. Mellettem pedig itt áll Sky.

Logan úgy döntött hogy a kertben/hátul fogunk éjszakázni ami vicces egyrészt azért , mert itt van ez a bazi nagy ház, és mi abban a kis mellèképületben fogjuk tölteni az éjszakát.

Naa lassan de biztosan beindulnak az események, köszönöm az eddigi szavazatokat meg azt , hogy egyáltalán olvassa ezt valaki. Amúgy a történet a 22 helyen áll a listán:)) Lehet hogy lesz még egy rész még ma de nem biztos... 🙈

Vérfarkas élet.Where stories live. Discover now