*Taylor*
Reggel kikelve Zara mellől lezuhanyoztam,majd felvettem egy térdig érő szakított farmert,igen felsőt nem vettem,se majót,mert nagyon meleg van kint,és bent a házban is.
Lementem a lépcsőn,majd Rubyt találtam a kanapén épp telefonozott.-Jó reggelt.A többiek hol vannak?-érdeklődtem,mert ilyenkor a többiek is itt szoktak lenni.
-Szia.Roy elment venni egy-két dolgot,Amy meg Logan elment sétálni a partra,olyan nyálasak...
-Szerintem nem-mondtam majd felülve az egyik bárszékre elkezdtem enni egy almát.
-Hát mindegy,de még ne fázz ebben a nagy hidegben felső nélkül - milyen vicces valaki-Amúgy Adam nem tudom hol van.-baszki Adamet el is felejtettem na mindegy- Amugy a Gothika megyen a tvben.Csatlakozol?Most kezdte.
-Persze.-mondtam majd leültem az egyik fotelben,nem nem a kanapéra hanem a fotelban.Vége volt a filmnek,semmi extra,a többiek nem jöttek de viszont,lejött Adam kb. úgy nézett ki mint én annyi különbséggel, hogy egy fehér majó volt rajta amin volt valami szöveg.
-Nem tudom hogy vagytok vele,de én kipróbálnám a medencét ilyen időben-köszönni luxus vagy mi?
-Úú de jó menjünk!!
Felmentem fel vettem a dresszt majd vissza fele benéztem Zarához,nem tudom mit csinált,lehet a fürdőben volt.Beleugrottam a medencébe,viszont Ruby nem a medencében volt,hanem napozott,női logika azt mondja megyen fürödni,erre kiül napozni...
Adam kiszállt a vízből,majd úgy ahogy volt felemelte Rubyt aki elkezdtett visitani meg minden,és visszaszaladt,majd mikor felugrott (gondolom bombát akart ugrani),elhajította Rubyt. Èn az egészet végigröhögtem. Hát szegény lány nem úgy nézett ki mit aki tud úszni vagyis nekem kellett kijebb hozni. Adam közben lelépett nem tudom hova,ott álltunk agymassal szemben,nem sok hely volt köztünk,a keze a nyakam körül volt mivel másképp nem tudtam volna kijebb hozni.
-Khm...Köszi Tay.-mondta majd nem is hagyott válaszhoz jutni,mivel megcsókolt(!!!) Azt sem tudtam mit csináljak,majd hát a lehető leggyorsabban eltoltam magamtól,és körülnéztem Zara nem volt sehol,vagyis szerencsére még alszik vagy nem tudom.
-Ezt most miért?Nekem van barátnőm méghozzá Zara ha nem tünt volna fel és szeretem!Ha egy szót mersz szólni neki erről,bajok lesznek,főleg hogyha másképp meséled el neki mint ahogy történt-próbáltam a lehető leghalkabban vitatkozni vele.
-Jól vannaaa,de mit csináljak ha nem bírok neked ellenálni?
-Hát bakker ott van Roy, vele szórakozzál,ne velem!Fogtam magam és felmentem,most nem akarok semmit csinálni,csak relaxálni, hallgatok zenét.
*Zara*
Megébredtem, majd bekapcsoltam a tvt,a Gothika ment és kb a felénél tartottunk,ezt is onnan tudom hogy már láttam egyszer-kétszer...Vége lett,hát mentem lezuhanyoztam mint mindig,felöltöztem.
ESTÁS LEYENDO
Vérfarkas élet.
Hombres LoboMennyi mindent kell megetennie, elviselnie az embernek ahozz hogy boldog legyen? És ha már minden rendben van, miért nem maradhat úgy? A dolgok néha ösze-vissza vannak. De a végén valóban minden rendbe jön?