Mikor hazaértem Adam még mindig aludt,így úgy döntöttem elmegyek sétálni egyet,csak veszek magamhoz egy kis lóvét,hogy majd egyek is valahol.
Egész nap az utcán voltam,minden boltot megnéztem,ami később még jól fog jönni.Aztán mikor kezdett alkonyodni,elindultam hazafelé.
Nagyon messze elmentem az biztos mert,mire visszaértem az egyetemhez sötét volt.Már jártányi erőm sem volt, viszont egy kóbor kutya megugatott, úgyhogy azonnal elkezdtem futni,és beleszaladtam Shonnba,vagyis csak neki szaladtam.
-Bocs,véletlen volt.-kértem tőle elnézést,csak haza szerettem volna már menni.
-Semmi baj.De mi volt ez a sietség?-kérdezte mosolyogva
-Megugatott egy kutya,és én megijedtem.-amúgy vicces mert farkas vagyok és elszaladtam egy kutyától,várj mindjárt visszamegyek és megeszem.
-Fáradtnak tűnsz.Van valami baj?-érdeklődött tovább.
-Nem csak egésznap a városban gyalogoltam,mindent megnéztem,és most örülök ha még haza tudok menni.-vázoltam fel a helyzetet.
-Hazakísérlek.Oké felőlem,nekem mindegy, csak érjék már haza.Nem beszéltünk semmit,örültem amikor megláttam az ajtót.
-Oké,szerintem jól fogok aludni.-nyitottam ki az ajtót,hogy bemenjek a lépcsőházba, de Shon viszarántott a csuklómnál fogva, és magához húzott, de erősen szorította a csuklóm. Tartotta a szemkontaktust,aztán észbe kapott és elengedte a csuklóm.
-Bocsi ha erős volt...-fogalmam sincs mit akar ez a gyerek.
-Igazából nem fájt.-mondtam neki mert, ez tényleg semmiség volt.
-Akkor jóéjt,majd holnap dumálunk.
-Ok.Szia.Bementem az ajtón és üdvözöltem Adamet, aki valamit nagyon nézett a telefonján.
-Mit nézel?-kérdeztem tőle aranyosan.
-Ezt most jobb ha...nem mindegy hagyjuk!-akarom én ezt tudni?-Merre voltál ma?
-A városba mindenhol.Megyek aludni,mert az sem biztos,hogy eljutok a fürdőig.Eljutottam,sőt mi több le is sikerült zuhanyozzak.Reggel gyorsan elkészültünk és be is mentünk,az egyetemre.Az osztályba érve,köszöntem a többieknek,és leültem a helyemre.
-Szia.Jössz velünk este bulizni?-kérdezte Shon.
-Péntek reggel 8 óra, és te azt tervezed mi lesz este?-Hát max olyan délután 2 vagy 3 felé kezdünk el tervezgetni estére nem?
-Igen.Na akkor jösz?-nem hiszem hogy számítana.
-Nem bocsi.-mondtam neki őszintén.-Pedig nagy buli lesz,innen is látszik hogy nem vagy ide való.-OMG Hanna.
-Nem tudom,hogy vagy vele,de nekem nincs kedvem halál részegre inni magam-a héten másodjára:) -de te igyál nyugodtan az agyadnak már úgyis mindegy.
-De szemét vagy!-ez még csak a kezdet.
-Akkor ezt még kell,hogy szokd, ráadásul nem is tehetsz ellene semmit.-mert nem is tehet semmit.
-Megmondlak az ofőnek!-fenyegetőzött szerintem.
-Jaaj de félek.Egy gimis szintjén vagy. Hogy vettek fel téged ide?-kérdeztem csodálkozva,mire jót röhögtek.Hanna nem viccelt,mikor Adam bejött a terembe,egyből le is támadta.
-Tanárúr!Az-mutatott rám -folyton szivat,és egy idegesítő ribanc.
-Kérlek nyugodj meg,és Zara - mosolygott rám-egyálltalan nem idegesítő és főleg nem ribanc.
-Köszönöm Tanárúr. - haha utálja ha így szólítóm.- Hanna amúgy az egyetlen aki itt ribanc az te vagy.
-Na látja én megmondtam!Egy kis gonosz boszorkány.-csattant fel.-Zara ezt még megbeszéljük rendben?-próbált szigorú lenni,de én tudtam,hogy szórakoztatja a dolog.
-Rendben.-dőltem hátra a székemen.
-Rosszkislány vagy tetszik,első héten figyelmeztetés.-Shon most bókol?
-Úgyan ez még semmi sem volt.Szünetben persze Adam kérte hogy bennmaradjak,hogy elvileg "fegyelmezzen meg".
-Ehhez csak gratulálni tudok.
-Én is így gondoltam.-válaszoltam.
-Csináld ki azt a személyt,legyél te itt a főnök,ügyes vagy.-kacsintott.
-De,ha véletlen összeverekszünk, akkor melletem vagy nem?-kérdeztem,hogy menjek biztosra.
-Persze,ez természetes, meg amúgyis még,mindig te vagy az alfa.Shon rontott be,úgyhogy nem válaszoltam,Adam mondatára.
-Csajszi lemondtam a bulit, elmegyünk valahova?-értetlenül néztem rá ,majd Adamra.
-Miért akarod annyira,hogy bárhová is elmenjek veled?-ezt tényleg nem nagyon fogtam még fel.
-Mert tettszel,és összeillünk.-Wtf?Adam arca nem volt normális,ideges lett.
-Ha nem zavar még nem fejeztem be a hölgy fejmosását!-aha örülök,hogy csinálsz már valamit.
-Elnézést.-és Shon ki is ment.-Eszedbe ne jusson elmenni ezzel az alakkal sehova!Én felelek érted,nem engedlek el!-ebben most igaza van.
-Oké,amúgy én sem nagyon akarok, vele menni sehova.-erre elnevettük magunkat.A nap többi része nem volt olyan érdekes,délután viszont annál inkább.
Tay felhívott, szegény csak most ért rá, én meg nem vettem fel azonnal.-Szia.Mi újság? -érdeklődött.
-Nem sok veled?-almúgy jobban érdekel,hogy te mit csinálsz.
-Semmi,találtam magamnak munkát.-aha,csak munkát?-Van egy aranyos munkatársnőm. -csak munkatárs.
-Értem...Akkor én most létezem, mert dolgom akadt.
-Jó de hova?De miért?Mi lettt velünk?
-Figyelj nekem most tényleg mennem kell.-lecsaptam a telefont.-Na mi a helyzet?-kérdezte kedvesen.
-Semmi extra,a munkatársa...
-Aha persze,én is ezt mondanám. Ez nagyon nem éri meg, előbb-utóbb szakítani fog,és akkor csak neked lesz rosz,de ezt megelőzheted.
-Tudom,de nincs erőm szakítani vele.-sóhajtottam,mert ez volt az igazság.
Én szeretem Tayt tényleg nagyon,de ha a munkatársával van, akkor én mire kellek?-Hagyjuk most Tayt jó?Péntek délután van,csináljunk valamit-mosolygott
-Na mit?-kérdeztem tuti van terve.
-Sötételj be,de mindenhol-én bezárom az ajtót.-besötételtem,ő is visszaért.-Úgyis rég voltunk már átváltozva, szóval,mivel még úgysem találtam megfelelő helyet erdőt,sziklás területet,ahol nincsenek turisták, akkor most itt fogjuk élvezni a farkas életét, amúgyis jót tesz.Ez nagyon jó ötlet volt,át is változtam nem kellett kétszer mondani,és valóban nagyon jól esett,az izmaim ellazultak,és teljesen másik valakit láttam a tükörben.Adam is atváltozott és odajött mellém,nézte amit én,vagyis a különbséget.
Végülis nem csináltunk semmit,csak feküdtünk egymás mellett és beszélgettünk,elhatároztuk, hogy minimális fényt csinálunk a lakásban, de egész hétvégén így leszünk.
Így is voltunk,aztán vasárnap este teljesen máshogy néztem ki,sokkal barnább lettem,és sokkal szebb is voltam,aztán hajam is nőtt,és a szemem színe is megváltozott,azt fogalmam sincs hogy,de most tetszik,egész sötét kék,amúgy meg a valóságban olyan sötét barna,hogy az már majdnem fekete.
Tetszett ez a változás,kíváncsi vagyok mi marad meg belőle holnapra, addigis most lefürdök mert rendesen farkas szagom van.Hosszas zuhanyzás volt,aztán befeküdtem az ágyamba,és el is tudtam aludni.
Na ez most nem egy olyan hosszú rész,és lehet hogy rohadt unalmas is,de most nagyon nem tudtam ehhez írni.Köszi a sok ☆-ot meg mindent.Ha van kedvetek akkor nézzétek meg a másik sztorim is, teljesen más tipusú, de azért biztos van olyan szinten mint ez.:))
YOU ARE READING
Vérfarkas élet.
WerewolfMennyi mindent kell megetennie, elviselnie az embernek ahozz hogy boldog legyen? És ha már minden rendben van, miért nem maradhat úgy? A dolgok néha ösze-vissza vannak. De a végén valóban minden rendbe jön?