13 rész

630 47 5
                                    

*Adam*

Ez a csaj nem tudom miből van,de én nem tudok magamon uralkodni, szerintem a mai este nem lesz valami nyugodt,ha értitek mire célzok😏. Még mindig a szüleimmel zaklat jó az igaz hogy ügyvéd mindkettő meg az is hogy van négy cégük,ennyi neki elég,azt nem kell neki tudni hogy mind a négy cég drogot termel és szállít ösze-vissza.Megmutattam neki mit hol talál szükség esetére.

-Hey Adam...izé...-zavarban van,az jó?-aludhatok veled...mert hát tudod egy kicsit félek ,mert új hely meg minden ilyesmi,és izé,szóval igen?
-Persze,de nem hiszem hogy ott lesz alvás😏😏 - egy perverz mosolyt is mutattam,hogy hihetőbb legyek,erre mit kapok,egy majd meglátjuk nézést.

Elment zuhanyozni meg minden,csak elfelejtetett törcsit vinni,mint kiderült, miután végzett a zuhannyal.

-Adaaaam!-ordított,nem válszoltam neki azonnal,hagytam egy kicsit,de a második kiáltásnál válaszoltam.
-Hozz már egy törcsit,mert nincsen!-annyira kétségbeesett volt,mintha nem is tudom milyen nagy probléma lenne.
-Hát az nem ingyen van,én nem kapok érte semmit...-tettem egy kicsit az agyam-vagy kapok valamit?
-Egy ölelést?-ennyivel nem érem be...
-Válsz vagy egy csók, vagy egy ölelés,de úgy ahogy most vagy...-mondjuk tökmindegy mit választ mert így is úgyis megfektetem.
-Hát akkor már inkább egy csók ruhában...-úgyis le fog róla kerülni,na mindegy,de azért mint akinek nincsen hátsó szándéka résnyire kinyitottam a fürdőajtót,majd épp hogy csak betettem a kezem a törcsivel,már el is vette meg vissza is zárta az ajtót.

Majd szerintem a lehető legtöbb ideig húzta az öltözködést,mivel 15 perc múlva jött ki.
-Nagyon de nagyon megvárattál,ezért jár még egy csók minimum...-aztán már annyira belejövünk, hogy már minden megy a maga útján.
-Nyarálst ne fizessek?-mondta majd egyre közelebb jött,és megállt,előttem.
-Azt majd én fizetem,neked csak annyi a dolgod,hogy gyere.-próbáltam romantikus lenni,nem tudom mennyire sikerült,de az a cél,hogy a csaj bedőljön s szövegnek,de amint látom ez jó duma,mert nagyon mosolyog.

Aztán szép lassan el kezdett közeledni az ajkam felé,és megcsókolt,majd én vissza,és ő megint mivel kettőről volt szó,de én nagyon szemtelen gyerek vagyok és viszacsókoltam, és elkezdtem vele játszani,de úgy látszik ő nem ez a jó kislány mert neki se kellett több és el kezdte húzni a hajam.Hát szép lassan ráfektettem az ágyra,lekerült rólunk egy két ruhadarab,mint terveztem,a többi pedig már történelem.
Tudjátok én nagyon szeretem amikor minden a terv szerint sikerül, úgyhogy miután végeztünk be is aludt,én meg mosolyogtam, mint a tejbe tök,hát nem is csodálom,mert eléggé kielégítettem a vágyaimat....

*Zara*

Csak amikor felkeltem jutott eszembe, az amit tettem...Lefeküdtünk Adammal, ezt nem hiszem, el, megcsaltam Tay-t.Milyen barátnő vagyok èn???
Na mindegy de tök normálisan viselkedtem meg minden a hajóút is rendben volt,nagyon szép a tenger sőt,imádom.A kocsi utat végig aludtam,mondjuk nem aludtam hanem zenét hallgattam ,csak csukott szemmel,mert nem volt kedvem beszélni vele...De sajnos éreztem ahogy megállítja a kocsit,szóval hagytam,hogy felébresszen,mert ha én "kelek" fel,akkor az már nem hihető. Szóval hagytam hogy ki vegye a fülest a fülemből,meg azt is hogy puszilgassa a nyakam,majd lassan kinyitottam a szemem.

-Figyelj ha lehet kerüljük el a cirkuszt meg ilyenek és azt az apró kis részt,hogy lefeküdtünk kihagyhatjuk a történetből,mert így is lesz elég balhé,hogy elmentünk kirándulni.-kértem Adamet,mert így találtam helyesnek,hogy ezt a kis apró dolgot elhallgathatjuk.
-Hát oké,megértem a helyzeted úgyhogy ez csak a mi kis titkunk marad,de ha valaki a többiek közül elszólja magát,akkor én nem tagadom le,és onnantól márpedig te is be kell valld, hogy megcsaltad Tay-t.

Vérfarkas élet.Where stories live. Discover now