6 rész

1K 57 11
                                    

Nos reggel ugyanott ébredtem , nem volt kedvem elmenni a ház másik oldalára így úgy gondoltam felugrok az ablakomig, sikerült...

Felvettem tiszta ruhát ,de csak miután lezuhanyoztam ,hát sima farmershort  és egy szürke haspoló amin egy W betű van.

-Hát te hogy a francba jöttél be, amikor nem láttunk bejönni az ajtón?-Logan és az értelmes kérdése.
-Az ajtó zárva volt te szerencsétlen...-csapott a saját arcára Jake
-Szóval ki voltam zárva mi?-tettem a  felháborodott hugit.

-Nem volt egész végig bezárva ,csak éjjel amikor lejöttem valami zajt hallottam és bezártam. -magyarázta Jake.
-Az micsoda??!!- csillant fel a szemem amikor megláttam a négy koktélt egymás mellett a konyhapulton.   
-Jake barátunk  fog kaját csinálni ezentúl.

Elfogyasztottuk a koktélokat egy-egy pizza  társaságában, nem szelet pizzára, hanem egész pizzára gondolok.:)

Fél egy lehetett amikor meghallottuk a csengőt,itt mióta van csengő??

-Jajj fiúk nyissátok ki azt a rohadt ajtót, már 3 perce azt a francos csengőt nyomja az illető, és én biztos nem fogom kinyitni az ajtót!

-Te mit keresel itt?-Logan nagyon kedves tud lenni az emberekhez :))
-Én Zarához jöttem ő nincs itt? Ő kedvesebb...-Chris? Hogy kerül Chris ide???És honnan a jó büdös francból tudja, hogy hol lakom,óóó hát hazakisért tegnap csaptam a homlokomra.

Hirtelen arra lettem figyelmes hogy a 3 illetve 4 fiú verekedtek, nem akartam de muszáj volt nekem is odamennem, és én is elkezdtem ütni a saját bátyám,mert én persze Christ védtem.

-Elég legyen mostmár vagy olyat teszek amit én is megbánok!

Ordítottam el magam mert nem volt kedvem tovább emberi formában verekedni mert kényszert éreztem arra hogy átváltozzam.

-Nem nem érdekel, hogy mit mondasz de én ettől megvédelek.
-Logan elegem van belőled ahelyett, hogy ellátnánk az orrát, és szája sarkát amiből nem mellesleg ömlik a vér, te még tovább ütnéd, vagy úgy akarsz járni mint Taylor?-tettem fel neki a kérdést talán kicsit kikelve magamból,de ha egy állat vagyok. :))

Logan és Taylor lefogta a két kezem így semmi esélyem nem volt ahozz ,megvédjem Christ Jacobtól aki teljes erőből ütötte, abban a pillanatban úgy gyűlőltem mindenkit. Szegény Chrisből mindenhonnan ömlött a vér és már az egyik csontja is  látszott amikor olyat tettem amin még én is meglepődtem...

Teljes erőmből kitéptem a karom a két fiú karjai közül és ráugrottam Jake-re ,a levegőben pedig farkassá változtam. Jake  a földre került és el kezdtem karmolni a testét,belőle is folyt a vér,ő is átváltozott,és mind a négy lábával ellökött magától és ráestem az asztalra ,ami eltört alattam .Jake szemébe néztem majd egy ugrás következtében súlyosan megmartam a szeme alatt és fölött vagyis végighuztam a karmom az arcán.Ő csak vonyított a fájdalomtól mindkettőnk tiszta vér volt annyi különbséggel,hogy rajta az Ő vére volt akit már kezdtem megkedvelni én rajtam meg Jake vére aki mostmár szintén hallott volt...

-Miért kellett megölnötök ő rendes fiú volt és lehet hogy lehetett volna egy normális kapcsolatom!!-üvöltöttem a két fiú kepébe-Őt szerették a szülei a barátai nagyon szomorúak lesznek ha megtudják,sőt én meg mehetek börtönbe mert megöltem  egy embert!!Megöltem egy embert!!!

-Nyugodj meg nincsen semmi baj...-próbált nyugtatni Taylor...
-Miaz hogy nincsen semmi baj Taylor eszednél vagy?Logan utálllak,hogy neked mindig el kell rontani minden pillanatott
- Zara kishíjan az előbb  ájulásig üttöttél, és megölted a legjobb barátunkat,és mi lesz a kutyájával? Mert én nem fogok gondoskodni róla...attól még hogy aranyos nekem nem kell és Taylornak sem!
-Jó akkor megölöm én..már úgyis mindegy a lelkiismeretemnek.

Odamentem ahozz az aranyos kutyához  és elkezdtem simogatni majd az egyre hoszabb körmeimmet belnyomtam a bőre alá és ez által neki is kifolyt a vére....

-Khm...fiúk szerintem össze kéne takarítani,  sírt ásni meg hasonlók...

-Ja igazad van de még nincsen sötét ,inkább együnk valamit,éhes vagyok.-ez egy remek ötlet.
-Ja én is.-egyeztem bele Taylor ötletébe.-menjünk el egy étterembe ahol lehet enni csirkemellt Hawaii módra mert most megóhajtottam ,és ananász is van a tetején amin rá van olvadva a sajt...

-Most komolyan??!? Van két hulla a házban és ti a kajára gondoltok?
-Logan fogd már be, mi elmegyünk enni és hozzunk neked is egy-két hambit addig összetakaríthatsz ha épp annyira zavar!
-Jól van menjetek csak ,majd Logan megold mindent, és még egy pizzát is kérek!!

Talán most éhes vagyok,és jól esne az a koktél is:)) 

Vérfarkas élet.Where stories live. Discover now