18 rész

436 39 2
                                    

  A levelek nagyon érdekfeszítőek voltak, mivel kaptam levelet egy New York-i és egy Kaliforniai egyetemtől,én meg hát most jelenleg Floridában vagyok.
Először figyelmbe vettem a távolságokat, majd az időjárást is.
New York volt a legközelebb, Kalifornia szinte az kontinens másik végében...

New Yorkban már egyszer éltem nem vagyok felvágós,de nem kérek mégegyszer abból ami ott volt,igaz ott vannak a régi barátaim meg minden, de kösz nem. Rohanás az egész New York meg minden ami ott van, mindenki mindig pörög meg rohan,ha nappal van ha nincs.

A Kaliforniai ajánlattal szemezgettem közel lenne az egyetem a tengerhez vagyis csak 1 óra autózást venne igénybe,sőt ha kellenne és még gyalog is elmennék addig,de ez már egy másik téma.Akkor legyen Kalifornia.

Mivel késő volt úgy döntöttem reggel avatok be mindenkit a terveimbe,így el is aludtam.Reggel pedig a lehető leg egyszerűbb outfit után lementem a nappaliba,teljes volt a létszám.

-Szóval Kalifornia mi??Hogy képzeled?-akadt ki teljesen a bátyám amikor előálltam a válasszal.
-Igen.-válaszoltam nyugodtan.  

-Most viccelsz ugye?Az 3861kmre van innen akkor ha repülővel megyek!!-akadt ki a bátyám talán jogosan.
-Azt mondtad bárhogy döthetek.Így döntöttem el kell fogadnod!Kalifornia mellett döntöttem! -idegesített, hogy mindenki a nappaliban ül és a veszekedésünket hallgatja,érdekes ilyenkor nem akad dolga senkinek.

-Nem fog mindenki miattad Kaliforniába költözni és ujrakezdeni mindent!-ordított a képembe.
-Attól még hogy én elmegyek tanulni nem muszáj ti is velem gyertek.Nem kért rá titeket senki.Felnőtt nő vagyok tudok magamra vigyázni,ráadásul tanulni megyek,nem bankot rabolni.

-De mi a bajod van New Yorkkal? Nem értem miért zártad ki New Yorkot!?!?-értetlekedett egyszem bátyám.
-Azért mert nekem ott nem volt jó,mindenki utált!-mert így volt,hiába volt nagy eszem,nekem voltak a legjobb cuccaim,benne voltam egy-két nagyobb balhéban,mellesleg volt egy menő bátyám,de még én jártam a suli, de egyesek szerint még a város legmenőbb pasijával, így persze nekem volt a legtöbb ellenségem, de ezt a számot bőven lenyomta az a kategória aki azért is fizetett volna, hogy legalább köszönjek neki...

-Értem,de hiába mondod, hogy utálnak,ha te voltál a legmenőbb csaj,akkora volt körülötted a felhajtás,mintha te lennél Miss New York,az életed filmbe illő volt, mindened megvolt,te voltál a suli legje,ráadásul Mr. New York az oldaladon,aki a suli másik legje,és így ti voltatok a tökéletes tinipár.-mondta a végét úgy mintha valami szemrehányást akarna tenni,ráadásul kiteregette a múltamat a többiek előtt.
-Mondod te aki minden második csajt felszedtél,aki veled szembejött-így most egal van szerintem.

Ezek után csak úgy dobálóztunk a múltból felhozott dolgainkal,de ennek még korántsem volt vége,a többiek pedig érdeklődve figyelték a vitát.

-Csakhogy tud, miattad volt a szüleink balesete is!!-vízhangzott a ház,ha lenne szomszédunk,akkor már a rendőrségen lennénk, csendháborításért, folytattuk ez a "beszélgetést".-Mert valaki nem tud hazajönni időben.

-Az nem úgy volt!!-védtem magam és a történteket is.
-Akkor mégis hogy a jó ***** -kell használni a cenzurát is.-Mondd el ismét,mert itt senki nem tudja hogy mi történt rajtunk kívül.

    Jó akkor szépen elmondom mi történt mielőtt ideköltöztunk volna...

-Sok buliban vettem részt,amit a haverokkal rendeztünk a megszokott helyen,egy régi nagy tornateremben, ahol színpad is volt,meg DJ pult meg vagy 4 nagy hangfal,szóval ment a buli rendesen.- csak úgy halkan megjegyzem party animal voltam...-Na ja tehát az akkori pasim...khm- el kellett gondolkodjak a nevén, mert nem jutott eszembe, pedig jól nézett ki,de ja azt hiszem megvan valami Dave volt...vagy Will??OMG hát ez jó-
Valamilyen Dave volt,vagy talán Will már nem emlékszem rá pontosan.
-Hugi a volt barátodat Aaronnak hívták.-ez most szégyen hogy a bátyám jobban tudja mint én?
-Húú-közölték egyszerre a fiúk-ez így
akkor erősen epic fail-ezzel teljesen egyet tudtam érteni.

Vérfarkas élet.Where stories live. Discover now