Éjjel megébredtem,olyan 2 körül,Tay mellettem aludt, én meg hát előszedtem a telefonom, és a fülhallgatót betettem a fényerőt a lehető legkissebbre állítottam,és rányomtam a YouTube ikonra, az új dalokat kezdtem hallgatni. Minden féle volt ott lassú,house,normál viszont annyira elkalandoztam,hogy már ilyen orchestra zenét is találtam, aztán persze cselló-zongora és hegedű covereket is szinte minden zenére.
A cselló-zongora kombináció különösen is tettszet,letöltöttem a telómra az a három zenét a Stressed out-ot,Don't let me down-t és a Let me love you-t.
Miután letöltöttem ugye akkor már nem kell bekapcsolva legyen a telónak a képernyője,a sötétben semmire nem koncentrálva, és semmit sem hallva a zene tökéletes összhangján kívül,eszembe jutottak a régi szép idők..."Wish we could turn back time to the good ol'days..." a Stressed out-ból idézve.
Eszembe jutott Amy, úgy érztem végre van egy BFF-em,de nem,mert neki is meg kellett halnia,úgy mint ahogy eddig mindenkinek akit szerettem,azon csodálkozom,hogy a fiúk még miért nem haltak meg...Habár ők nem is tudom,mindegy.
Szóval igen ezt a három zenét hallgatva, bekönnyeztem és amiért én nem hallottam a saját sírásom ugye mert a fülembe maxon szóltak ezek az érvágós dalok,ettől még Tay igenis hallotta,és nagyon úgy tűnt én azt sem hallottam hogy szól.
Kiszedte a fülemből a fülhallgatót,én meg megállítottam a zenét,akartam neki mondani valamit de nem tudtam, mondani semmit.
-Hajnali 4 óra van.-uppsz elszaladt az idő rekedtes volt a hangja, még soha nem hallottam így-Megtudhatnám, hogy miért sírsz?
-Megébredtem 2kor és zenét hallgattam és megtaláltam ezeket-mutattam a telóra- és eszembe jutottak emlékek...
-Akkor most meghallgatjuk azokat a zenéket és utána alszunk.-elvette a telóm és fél fülhallgatót megosztva meghallgattuk azokat a bizonyos zenéket.-Hú...hát ez nem semmi,nem csodálom hogy ilyenre eltört a mécses.-akkor nem csak rám volt ilyen különösebb hatással jó tudni.
-Akkor alszunk?Nincs már erőm semmihez.-elvettem a telóm,az éjjeli szekrényre tettem.
-Persze.Ezek után a mellkasára raktam a fejem és nagyon,nyugtató volt számomra az, hogy van egy személy aki remélhetőleg mindig velem lesz.
-Jó reggelt kislány.-költögetett Tay a lehető
legaranyosabban, az összes olyan helyet megpuszilva ahol ért, az ajkam szándékosan kihagyva.
-Ajj már...-nyöszörögtem, mire egy jót nevetett,majd kaptam egy csókot.-Mennyi az idő?-kérdeztem végül.
-Fél 11 van.Pont leérünk reggelire.-Na ezt most nem teljesen értem,végül nem is mondtam semmit sem, hanem úgy ahogy voltunk pizsibe leindultunk a lépcsőn.Mivel tegnap egész nap fenn voltam és az ajándékokkal maszatoltam (kiválogattam,becsomagoltam) majd jött Tay így nem is láttam még a Karácsonyfát. Nagyon meglepődtem, merthogy... nagyon... hát... Zöld fenyőfa helyet egy fekete fogadott. Mondjuk nem az szép volt meg minden meg érthető is hisz most halltak meg a szeretteink,de ez azért meglepett, így csináltam is róla egy képet,mer azért ilyet nem minden nap látni.Szóval ez egy fekete fenyő.
-Sziaasztok.-köszöntünk szinte egyszerre,mármint úgy mindenki.Reggeliztünk,majd megnéztünk egy filmet,fogalmam sincs mi volt a neve,de elvileg horrort néztünk,csak az volt a baj,hogy olyan gyenge színészek meg a grafika is nagyon gyenge volt...így hát végig nevettük, akkor ez úgy olyan volt mintha vígjátékot néztünk volna.
Este felé,pedig jöhetett akkor ajándékozás.Nem írom le,ki mit kapott csak úgy átlagosan volt csésze, és DVD.
Én viszont kaptam Logantől egy gitárt*_* mindigis szerettem volna,én úgy szeretem bátyókát, viszont az èn ajándékokat majdnem megkönnyezte.
Akkor Adamtől kaptam a gitárhoz vagy 6 pengetőt és egy gitár tokot, találó mivel Logan tokot nem vett hozzá,na mindegy legalább tokom is van,ja méghozzá fehér színű,ami egész jól mutat,mivel a gitár matt.
Roy egy telefon tokot vett,ami nagyon tetszik mivel ilyen galaxy mintás alapon egy Kygo logó dísziti+ még egy Kygos haspolót is kaptam:)) Annyira örültem a következő alkalomkor fel is veszem,mert mindigis akartam egy ilyen felsőt.
Tay pedig egy farkasos karkötőt, és egy borítékot adott amin nagyon meglepődtem.-Ez komoly?!-reagáltam teljesen ledöbbenten,mert nem tudtam másképp.
-Igen ha a két fesztiváljegyre gondolsz akkor igen, az komoly.-válaszolta,na jó a négy jegy valójában egy olyan koncertre szól,ahol fellépő az egyik kedvenc énkesem.-Jegyről jut eszembe-Logan hallgatlak -neked még lett volna egy éved a suliból,amit ellógtál,bizonyos gondok miatt-ünnep rontó vagy bátyus,nem szeretlek én ilyenkor-de az eddigi tanulmányaid alapján,küldött neked levelet 2 egyetem,és legkésőbb márciusig van időd dönteni,majd augusztustól kezdhezed az egyetemet.-ezzel el is rontottad az ünnepem.
-Várj,akkor Zara most stréber volt?-kérdezte Adam a nagy következtetést levonva abból,hogy 2 egyetemre felvenénnek,annak ellenére hogy hát nem fejeztem be a 12t...mert igen ezt az apró kis valamit elfelejtettem.
-Igen,sőt iskolaelső voltam. Sőt még az egyik tanárral azt is kipróbáltuk kinek magasabb az IQ-ja kettőnk közül,az enyém 70-nel nagyobb volt, mint az övé.Ekkor 9.-es voltam,az tanár pedig 20 éve tanított,úgyhogy eléggé szégyenben maradt,így el is ment a suliból,és utána nekem kellett tanítani az ő óráit.A többiek jót röhögtek ezen,én is jó volt így visszaemlékezni ezekre.
-De akkor az egész suliban te tartottad azt az órát?-kérdezte Roy,amúgy ezen senki nem akadt fenn csak ő.
-Igen.Sőt még az igazgató is adott egy minimális fizetést.-mondtam komolyan,de hát,persze elviccelték.
-A csajom egy zseni,okosabb mint Einstein-röhögött Tay.Míg ők ezzel elvoltak én fel indultam a szobámba,a kapott cuccokkal,Logan pedig felajánlotta,hogy hozza a gitárt meg a tokot,én meg vittem a többit,meg a 2 levelet.
-Figyelj,köszi,hogy felhoztad ezeket.
Majd elolvasom a leveleket és megbeszéljük, ezt a dolgot.
-Úgyan már! Oké!Ezzel ki is ment,én pedig leültem az íróasztalom elé,merthogy nekem olyanom is van,majd el kezdtem olvasni azokat a bizonyos leveleket.
Igen hát itt az új rész annyira nem késtem el vele😂😂Remélem tetszett:))
YOU ARE READING
Vérfarkas élet.
WerewolfMennyi mindent kell megetennie, elviselnie az embernek ahozz hogy boldog legyen? És ha már minden rendben van, miért nem maradhat úgy? A dolgok néha ösze-vissza vannak. De a végén valóban minden rendbe jön?