25 rész.

308 31 1
                                    

Miután jól megkínzott, de tényleg rendesen. Leszállt rólam és elővett egy flakon vizet, és jól meghúzta. Felém jött és a flakonban lévő vizet rámborította, de a számhoz egy csepp víz sem ment.

-Rhdmg!-kapkodtam a levegőt de rendesen.
-Te is kértél volna?-Óóó hogy az a....

Fogalmam  sincs honnan előszedett egy törcsit, és közelebb jött gondolom azzal a szándékkal,hogy letörli rólam az előbbi rám borított vizet. Na igen csak hogy ledörzsölte a bőröm. Utána persze még piszkált, visszaadta rám a fehérneműket,és nézett.

-Hát így pont jó is leszel.Úgysincs szükséged más ruhára.Tudod te most elvileg ki vagy szolgáltatva rajtam kívül még az egész bandának,csak ha azok így meglátnak, addig csinálnák amíg bele nem ájulsz, talán még az sem tűnne fel nekik. Így úgy döntöttem, hogy csak az én kis házi ribancom leszel.-na hogy kapd be mostmár - Aztán most megyek megnézzem mi a helyzet odafenn, ne menj el sehova- hova a francba mennék?-Ja meg sem tud mozdulni.

Nem tudom mennyi az idő,hogy miért van ilyen nagy csend, semmit nem tudok. Egyedül azt tudom, hogy tényleg nem tudok menni sehova,egy mert ide vagyok láncolva, kettő meg nem is érzem a lábam,sem a nyakam, és az oldalam sem. Amennyit én láttam a saját testemből, azt a részt lila, kék esetleg zöld vagy piros foltok borították, na meg persze Shon fognyoma,ezek biztos fognak látszani 2 napig,utána meg elmúl,s a testemről eltűnik a mai nap nyoma, viszont az emlékeimből soha nem fog kitőrlődni.

Nagyon szuggeráltam az ajtót, mert hirtelen zajokat hallottam, nagy zajokat, mint amikor harcolnak, és így meg kellett állapítanom, hogy hajnalodik, és ez bizony a falkám aki megtalált. Hirtelen Logan alakját láttam meg az ajtó ablakán keresztül, de nem igazán tudtam felemelni a fejem,és ordítani sem tudtam, valamit muszáj volt csinálnom, mert nem vett észre.

Így úgy döntöttem csak megpróbálok valamilyen hangot kiadni, és a kezem is elkezdtem húzni az ágyon, a bilincs pedig kezdte egyre jobban kikezdeni a csuklóm, ez is fájt, így ismét könnyes lett a szemem. Logan meg mikor meglátott, rohant az ajtóhoz, de mivel az valami fémből van, nem tudta áttörni. Betörte az üveget,és átnyúlt le egészen a kilincsig, majd fogalmam sincs hogy de kinyitotta az ajtót.

-Ohh. Hugi...-rohant oda hozzám - Mit csinált veled ez az állát? Miért nincs rajtad ruha?Hogy nézel ki?-tette fel a kérdéseket,de én csak bőgtem, kapkodtam a levegőt rendesen.

-Úú.Szerelmem!-rohant be Tay,nem tudom ez mennyire igaz,ezért csak mégjobban rákezdtem, már szinte nem is láttam őket.

-Elég rosszul nézel ki csajszi-oh Adam mint ha nem tudnám.-Várj óvatosan kiszedem a szádból, azt a valamit.-tényleg nagyon lassan és vigyázva csinált mindent.

-Hol a francba van a bilincskulcs??- kereste az említett tárgyat Logan.

-Zara úgy sajnálom...-Tay én is sajnálom.-ha tudtam volna, hogy ez lessz, akkor el sem engedlek egyetemre. Amúgy jó hír találtam a közelben munkát.-mosolygott.
-Örülök.-mondtam olyan erőtlen hangon,hogy még 3 mikrofon sem lett volna elég ahozz,hogy valaki értse.
-Megvan!Mármint a kulcs!Ki visszünk innen hugi.-szeretem Logant.

Kiengedték a kezem,el oldották a bokámon a láncot,és igazából azon verekedtek össze, hogy ki vigyen ki.
Ha meg tudtam volna mozdulni is akkor komolyan szétütök mindenkit, de így ilyen rongybaba állapotban épp csak a fejem tudom elfordítani.
Végül Tay vett a karjai közé, mikor megemelt egy sóhaj kíséretében lehunytam a szemem tudva, hogy mostmár biztonságban vagyok.

Mikor megébredtem,már a szobámba voltam, hallottam ahogy a fiúk nevetnek valamin.Fájt kiszálnom az ágyból,a tükörbe nézve inkább elástam volna magam. Először is elmentem zuhanyozni,majd felvettem egy fekete hosszú sztreccs nadrágot, meg egy fekete hosszú újju pulcsit.
Már csak a nyakam volt nagyon rossz állapotban,de sálat azért csak nem rakhatok,azért az úgy milyen már.

-Hogy vagy drága?-érdeklődött Tay, ezek szerint Adam nem mondta el.
-Mint akit megerőszakoltak?-tettem fel neki a kérdést, mire mindenki döbbenten nézett, és lehajtották a fejüket-Nem sikerült elkapnotok ugye?-tettem fel a kérdést.
-Elfutott.-közölte Logan.
-Szuper....-mindegy legalább nem vagyok ottt.
-De hey.Mostmár nem lesz semmi baj - vígasztalt Adam.

-Hugi vettünk egy házat.-bátyus....
-He!?-ezt most értenem kellenne?
-Mondom vettem egy házat,mert megvették,a Floridai házat,úgyhogy abból a pénzből vettem egy másik házat -tök logikus.
-Az jó, amúgysem férnek el a cuccaim...-ha már itt tartunk.
-Holnap reggel indulunk addig pakolj össze, és legyél kedves majd a barátnőmmel Lisával,mert bizony ő is velünk fog élni.
-Az jó- mentem összepakoltam, mindent, habár még valami a bőröndben volt.

Reggel lett elvégeztem a reggeli rutint, viszont nem tudtam mit vegyek fel. És ez nem a szokásos hisztiről szólt, hanem egyszerűen nem akartam, hogy a sebeim látszanak. Így ismét a  tegnapi hosszú sztreccs mellett döntöttem és egy méregzöld hosszú ujjú felső,fekete napszemcsi, meg előkerestem egy vastag fekete szegecses  nyaklánconcot ami úgy szépen eltakarta a kiszívott nyakam, meg felvettem egy ugyan olyan zöld színű cipőt. Igazából úgy néztem ki, mint aki most lépett ki egy divatmagazinból. Kár, hogy a valóságban nem ezt érztem.

Logan már elment Lisaért a repülőtérre, kíváncsi vagyok vajon Tay munkatársa is jön-e. Mi elindultunk az új lakáshoz, a fiúk megdícsérték a szerkóm.

Mikor megláttam Lisa-t, egyből meg is tetszett a stílusa,vagány kis csaj azért ő is.

-Helló Lisa vagyok.-mutatkozott be.
-Szia Zara .-ismerkedünk.-Van kedved filmet nézni?-ajánlottam valami programot.
-Aha persze.-ment bele egyből.

A fiúk is csatlakoztak egyből a film nézéshez.Tényleg nagyon jól elvoltunk, aztán kb ezt műveltük egész nap. Reggel viszont váratlan dolog történt.

-Zara figyelj szerintem ezt a maradék két napot itthon töltheted, aztán jövő héttől meg újra jössz. Viszont én megyek,ugye mert ez a munkám.-mondta Adam nekem.
-Oh.Oké...-ne meg még az egyetem is.
-Csajok,mi is megyünk dolgozni.-mutatott Logan még Tayre.-Légyszíves ne szedjétek szét a házat...
-Nagyon vicces bátyóka.- vicces.

*3 héttel később*

Szombat reggel volt.
Adam elment vásárolni, Tay, Logan munkába ment.

Tehát mindenki ment a dolgára.
-Lisa maradsz itt vagy van valami terved mára?-kérdeztem tőle.
-Mégis milyen tervem lenne?-jogos.

Készítettünk egy-egy szendvicset reggelire,el is kezdtük enni,de már miért lenne minden rendben?

-Lisa.Ne haragudj ki kell mennem.-rohantam a fürdőbe,és nem is olyan sokára megjött vukk is.
-Csajszi jól vagy?-érdeklődött.
-Nem egészen...-be is nyitott.
-Hú.Ettél valamit?Vagy?-aggódott.
-Nem, semmi olyat nem ettem ami rossz volt...
-Figyelj csak, adhatok neked egy tesztet?-biztos nem vagyok terhes.
-Nem hiszem hogy terhes vagyok.
-Azért nézdd meg.-kiment,majd visszajött a kezembe adta a tesztett, majd ismét kiment.

Na hát akkor lássuk.Vártam.Vártam, és egyszer csak, észrevettem, hogy az eredmény az bizony pozitív. Általában ennek örülni szoktak,de ez egy másik esett.Kié lehet a gyerek? Adam? Vagy esetleg Shon?

Kimentem Lisához és mikor látta, hogy jövök egyből kikapta a kezemből a tesztet...

-Úristen!!!-visított egyből-Uhh.  Na melyik dögös állat volt a tettes?
-Ez nem épp így van,ahogy gondolod....
-Mivan??-értetlenkedett

Elmeséltem neki mi történt.

-Úristen...-akadt ki...-És most mi lesz a gyerekkel?-na ezt....
-El fogom vetetni.-nem tudok mást mit tenni, nehéz szívvel de ezt kell tegyem, jobban belegondolva az hogy a saját gyerekem, nem számít kitől, hogy és miért, de az enyém és én megölöm,mert nem tudok mást tenni.

Hehe...Itt van egy újabb rész,tele izgalmakkal, kérdésekkel és mindennel, ami kell. Remélem azért tetszett. xoxo: A

  

Vérfarkas élet.Where stories live. Discover now