Reggel azt sem tudtam hol vagyok, aztán rájöttem hogy nagyon messze.
Meg akartam csinálni a hajam,de nagyon hosszú volt már,lassan leért a térdhajlatomig,így fogtam egy ollót (nem kell ide fodrász,minek azt?), és levágtam! Így mostmár vállam alá ért,el kell hogy mondjam sokkal jobban néztem így ki.A hajam szó szerint kidobtam az ablakon mármint azt amit levágtam.Felvettem egy oldalt kivágott fekete alkohol márkás felsőt meg egy farmer nacit.-Azigen!-köszöntött Adam mikor kimentem.
-Na ja változtattam egy kicsit.-mondtam,ami szerintem egyértelmű volt.
-Azt látom, rohadt jó.Ha valamelyik balfék beszól,leverem!-próbált megvédeni?
-Tudok magamra vigyázni oké?Amúgy Tanárúr mi a mai program?-érdeklődtem kedvesen.
-Ma csak ismerkedünk.Mondjuk mi már ismerjük egymást elég közelről-kacsintott rám, hát ha Tay ezt hallaná.Az egyetem rohadt nagy volt,csak itt épp nagyon nagy osztálytermek voltak.Nem a hallgatókra célzok ami,olyan kör alakú és ott vannak benne 200an.Hanem normális osztálytermekre amiben úgy 30 diák simán elfért,akkora ez az épület...
Adam milyen véletlen...ugye?Na ő viseli gondunkat úgymond ofő itt ebben az osztályba ahol én is vagyok.
Mindenki bemutatkozott mondott magáról egy két szót,és ez a röpke 30 ember 3 óra alatt be is mutatkozott.Mit ne mondjak van két... khm.elég helyes fiú,na kövezzetek meg!Rohadt helyes srác!!
Az egyik Shon.Ő az a tipikus,Bad Boy imidzsű,és jól áll neki,és tudja is... :))
A másik pedig Brad de ő,hát teljesen más stílusban mozog,így van egy kis rivalizálás köztük,de elég nagy ez az osztály kettőjuknek.Amúgy Brad...
A lányoknál viszont most érdekes felállás van,mert ugye itt én vagyok az alfa, így ezt első nap közöltem is a gyengébbekkel, vagyis úgy viselkedtem, mintha itt mindig is én lettem volna a Boss. Így mintha a gimiben lettem volna ismét.Találtam egy ellenfelét akit az első hónapban ki is iktatok és én leszek itt a főnök.
-Helló csajszi-jött oda hozzám óra után Shon,legalább nem unatkozom.
-Szia.-ejtettem el egy félmosolyt.Nagyon kellemesen elbeszélgettünk Adam is visszajött szünetről, viszont Shon nem ment helyre.
Adam szóvátette,úgy látszik komolyan gondolta hogy megvéd,vagy mi?!
ESTÁS LEYENDO
Vérfarkas élet.
Hombres LoboMennyi mindent kell megetennie, elviselnie az embernek ahozz hogy boldog legyen? És ha már minden rendben van, miért nem maradhat úgy? A dolgok néha ösze-vissza vannak. De a végén valóban minden rendbe jön?