26 rész

328 32 0
                                    

Szerencsére Lisa elnézte az egész napos szenvedésem,nem csináltunk semmit ültünk a kanapén és néztünk magunk elé.Úgy késő-délután felmentem a szobámba leültem a padlóra az ablak elé és gondolkodtam.

Gondolkodtam azon hogy vajon kitől lehet a gyerek,Adam vagy esetleg Shon, mit fog szólni ehhez a barátom (!) Tay és végül Logan. A húga egy ribanc lett...egy gyerekel.
A gyerek örökölheti azokat a géneket amitől majd farkas lesz? Mi lesz így az egyetemmel? Most komolyan vetessem el a gyerekem? A saját gyerekem? Nekem semmi sem jön össze.Fogalmam sincs mihez kezdjek.

-Helló szerelmem!-hallottam Tay hangját mikor benyitott-minden rendben?Miért vagy itt a sötétben? Miért nem vagy lent Lisával? Nem szimpatikus? Esetleg roszzul vagy?-tette fel ezt a sok kérdést egyszerre.
-Szia Tay.Egész nap Lisával voltam, gondoltam feljövök egy kicsit,amúgy nagyon szimpi.-kerültem ki a kérdéseket,amelyek engem illetnek.
-Aha.És veled mi újság? -na...
-Tay...-nem mondhatom meg neki...
-Mondd - mosolygott és leült mellém a földre,átkarolt.

-Tudod nem  régen láttam egy képet a közösségin rólad,és egy másik lány... Meg a telefon-beszélgetéseink is elég furák...
-Nem értem mire célzol.-neee.
-Tay figyelj.Van valakid?-tettem fel neki a kérdést akkor direkt.
-Igen...-rohadt jó ennél jobban már nem is nézhetnék ki-TE.-csókolt meg én meg azon gondolkodtam milyen romantikus.
-De akkor ki volt az a csajszi?-kérdeztem tőle,mert nem egészen értem.
-Zara ő a húgom.Te pedig féltékeny vagy...-a francba nem is tudtam hogy van húga.
-Oh.Sajnálom.De nem is mondtad hogy van tesód...-gondolkodtam el.
-Nem kérdézted.-jogos

-Zaraa!-kiabált fel Logan ami nem jelent,jót...jajj istenem nem mondta el neki Lisa ugye??
-Igen?-kérdeztem félve.
-Ettél ma valamit?-ohh egy kő esett le a szívemről.
-Aha.-majdnem tettem hozzá gondolatban.

-Na jól van. Én most megyek lefekszem hosszú nap volt ez a mai.
-Jól van Tay.-de mit is dolgozik egyáltalán?
-Jó éjt drágám - csókolt meg amit persze viszonoztam, egy darabig elvoltunk ezzel,aztán tényleg ment.

Még mindig a padlón ültem,vagy 30 percet még biztos,aztán benyitott Adam.

-Helló. Hogy vagy?-kérdezte...
-Elvagyok-aha ez a megfelelő szó.
-Aha.Figyelj nem azért de tudom hogy valami baj van.Biztos nem mondod el?-ha Taynak és Logannak nem mondtam neked pont elfogom nem?
-Adam...-úgy mondtam ki nevét, mintha nehezemre esne.- nem akarok róla beszélni.
-Oké.Akkor tartsd meg magadnak. Igazából csak udvarias akartam lenni,de amúgy hidd el nem is érdekel.-ohó na mi ez mostmár?!
-Pff.Én kérek elnézést...

Nem tudom mondjam el neki?Végülis lehet Ő az apja? De nem majd holnap elmegyek az orvoshoz,és megoldjuk ezt az egész marhaságot...

Adam úgy ahogy van kiment a szobámból fogalmam sincs mi a fene baja van.Telefonom után nyúltam és utána néztem egy két dolognak ami hát nem egészen volt nyilvánvaló számomra.Nem nem annak néztem utána hogy mennyi ideig tart a várandóság mert az 9 hónap azt tudom. De hogyha farkas vagy akkor a dolog nem ilyen egyszerű...

Találnom kellene először egy magán orvost, aki nagyon jó lenne ha nem csak sima ember lenne...Ja ott van Adam de most neki hogy?
"Gyere már hallod nézzd meg a gyerek ami bennem van az kajak a tiéd vagy esetleg a Shon csinált fel?"
Vagy mégis hogy álllítsak oda hozzá.

Hétfő reggel az orvosnál

Lisa természetesen elkísért,úgyhogy együtt várakozunk.

-Mrs.Zara Knight.-szólt az orvos,na igen aki eddig nem tudta a vezetéknevem az mostmár tudja.

-Jó napot doktorúr.-köszöntem a nekem valami oknál fogva háttal álló doktornak.
-Kérlek tegeződjünk.-felőlem....

Tudjátok van az a pillanat, amikor az orvosod egy rohadt jó pasas,és te azt se tudod mi a francot mondj...Na ez az a bizonyos pillanat,ohó ha tudom gyakrabban járnánk az orvoshoz.

Na ez az a bizonyos pillanat,ohó ha tudom gyakrabban járnánk az orvoshoz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hölgyem kérem vegye le a felsőjét.

Nem értem hogy lehet ez a pasi ilyen óvatos,olyan puha a keze.Várj... Ennek így nincs is értelme....

-Kérem feküdjön le.-oké...
-Na de doktorúr. Vegyem le a felsőt, feküdjek le.Mi jön még?-kicsit lehet durva volt ez a beszólás.
-Nem tudom de nem fog fájni -mosolygott,szinte egyszerre nevettük el magunkat.

-Nos akkor tulajdonképpen miért is van itt?-ezt tudnia kellenne nem?
-Idiótán fog hangzani, de tegnap csináltam egy terhességi tesztet és pozitív lett,ellenben nem tudom mit csináljak a gyerekkel,és azt sem hogy mit fog szólni ehez a barátom.-ecseteltem az orvosnak a problémát.
-Aha.De miért baj az?Én örülnék például egy gyereknek.
-Igen persze,de a baj az, hogy nem tőle van...-húztam el a szám.
-Na az tényleg baj...-biztos ribancnak tart.-De ha nem szereted miért vagy vele együtt?
-Én szeretem. Viszont ez a gyerek úgy máshogy jött...-hát ezt aztán elmagyaráztam...taps.
-Nem egészen értem.-rázta a fejét, csodálkoztam volna amúgy ha megérti.
-Ajj...Tehát 3 hete engem elraboltak,és hát akaratom ellenére,lett ez az egész....
-Aha. Vagyis megerőszakoltak.
-Igen.-egyre jobb.
-És te el akarod vetetni a gyereked?-kikövetkezteti.
-Nem tudom.-nem tudom basszus.
-Ha igen akkor azt minnél hamarabb meg kell ejteni.Tőled függ...

Csend...döntések melyek nehezek. Nem tudod meg mi lett volna ha...

-Biztos nem szeretnéd megtartani?Mégis a tiéd. Ha nem is volt betervezve, de akkor is.

Még kell kérdeznem tőle.Én érzem. Ő nem csak ember. Olyan fura illata van.Nem nem a kölnit érzem persze az is jó,de ez olyan kiskutya illat.

-Neked van kiskutyád vagy ez milyen illat?- teljesen nem ide illő téma.
-Nekem se kis se nagy kutyám sincs.

Akkor úgy érzem ez talált süllyedt.

-Honnan veszed?Mi vagy te?- felállt,merthogy eddig ült...mi??? Bezárta az ajtót majd visszajött.-Vadász?Vagy valami más?
-Miért te mi vagy?Azon kívül hogy doktor?
-Én kérdeztem előbb.
-Aha.Vadász vagy ugye?- ez szívás.
-Aha. Pont hogy te vagy az!
-Tudod mit mondjuk ki együtt...-Ez a legjobb megoldás.
-Oké.-egyezett bele.

Egymás szemébe néztünk mondanám, hogy farkas szemet néztünk,de nem tudom biztosan ő is az e.

-Vérfarkas.-mondtuk ki tökéletesen egyszerre.

-Aha.És gondolom az alfa a barátod,és ki leszel rakva a falkából,de ha úgy gondolod akkor beveszlek,mert én vagyok az alfa az én falkámnál.
-Nagyon rendes vagy,de meg fog lepni a tény,de én vagyok az alfa.
-Komolyan?-miért lepődik ezen meg mindenki?
-Igen úgyhogy ilyesmire nem fog sor kerülni.

-De te akkor nem értem mi a bajod?
-Baszus az a bajom hogy teljesen összezuhantam mert megláttam a barátom egy másik lánnyal aki történetesen a tesója volt,de ez tegnap derült ki,na és most nem bosszúból vagy valami ilyesmi,de lefeküdtem a legjobb barátommal,és rá másnapra erőszakoltak meg,és most nem tudom kié a kölyök.-fakadtam ki teljesen.
-Uh... -nem mondod?
-És azt sem tudom hogy örökölheti e ezeket a  géneket vagy nem tudom miket...
-Hát azt biztos örökli.De egy falkában vagytok?
-Persze a fiúk az én falkámban vannak,sőt még a bátyám is,azt meg végképp nem tudom hogy fog reagálni.
-Juj ez egyre rosszabb...Figyelj megadom a számom és nyugodtan hívhatsz, a nap bármelyik szakában.
-Rendben,köszönöm.-mosolyogtam rá -Ugyan nincs mit.-mosolygott ő is.

Na mi a helyzet? Itt egy új rész mint olvashattátok:)
Nagyon szépen köszönöm az eddigieket. Puszi nektek.:)

Vérfarkas élet.Where stories live. Discover now