19 rész

447 36 2
                                    

Az elmúlt hónapjaimat olvasással és tanulással töltöttem,elmentem felvételizni,ami sikerült is méghozzá hibátlanul, úgyhogy augusztus 20-tól szeretettel várnak, na jó de igazából a tanulás csak szeptember 1-én kezdődik, addig meg ilyen programokat szerveznek,hogy jobban ismerjen meg mindenki mindenkit.

Ismét áll a bál,hogy ki jöjjön velem Kaliforniába,tényleg nem tudom mit mondjak.

-Elég legyen!!-ordítottam, mert már a fülem is cseng attól a hangzavartól, ami eddig a nappaliban volt.
-Én szeretnék veled menni,mert én vagyok a barátod!-érvelt Tay.
-Én meg a bátyja vagyok!-kontrázott Logan.
-Én meg egyetemi tanár vagyok!-szólalt meg Adam,amire mindenki odakapta a fejét.-Igen basszus, de csak regény elemzést tanítok, szóval annyira nem vagyok okos.

Adam:gazdag,jó kocsija van, van yachta,a világ minden részén van egy villája,jól néz ki,félig orvos,és egyetemi tanár is!?Eldobom az agyam ettől a pasastól,az tuti!

-Probléma megoldva- na ja,mert Logan már el is döntött mindent,na még mit nem!-Adam beadja a jelentkezését ugyanarra a Kaliforniai egyetemre,Zara szem előtt lesz,Adam még dolgozni is fog!Nagyszerű.
-Felejtsd el!Az már mekkora hogy a legjobb haverom tanít?-elég abszurd-Ráadásul még azt is mondjam majd neki, hogy "tanár úr" -mondtam nyávogós hangon- ennél okosabb te is lehetnél.
-Nem kell úgyszólítanod,hogy tanár úr,habár elég kihívó, meg az is, hogy magázódnánk, mert nekem is magáznom kellene téged.-akkor egyetértünk nem?
-Szó sem lehet róla,hogy elengedem, Adammal bárhová,még a végén szorosabb tanár-diák kapcsolat alakul ki köztük!-íjj hát ez mélyen érintett...

Pár percig senki sem tudott szóhoz jutni,kellett egy kis idő míg reagálni tudunk a hallottakra.

-Ja igen lehet, hogy kell neki majd +órát adjak, a biztos tudás érdekében, meg majd benn maradni vele, és válaszolni a kérdéseire, esetleg majd én teszek fel neki egy két kérdést,az aznapi programját illetően -húzta Adam Tay idegeit,talán nem jókor, és a  legmegfelelőbb témával.
-Komolyan mondom, hogyha olyasmire kényszeríted,amit nem akar,vagy megzsarolod, eskü véged van.-Taynél ez már lassan az a pont, amikor szövegelés helyett,inkább behúz egyet a másiknak.
-Ez egész romantikus. Ellenben itt leszel Te nagyon messze Zara meg ott egyedül,idegen helyen,kétségek közt, aztán jövök én,a szívdöglesztő tanár, öltönyben,amiért minden egyetemista csaj oda meg vissza lesz, de én csak Zarával fogok foglalkozni, ami jól fog esni neki, majd...-folytatta volna tovább ha Tay be nem üt neki egyet. Én elképedve néztem rájuk felváltva. Mert időközben a bátyám eltünt, fogalmam sincs hova mehetett.
Roy meg szegény olyan mintha itt sem  lenne.

-Fejezzétek be jó?Még van 2 hónapotok eldönteni ki jöjjön velem, de ha nem tudtok dönteni mehetek én egyedül ,nem vagyok már kislány.-világosítottam fel őket.

Sajnos az idő csak úgy repült,egyszer csak azon vettem észre magam,hogy már augusztus 1-je,előszedtem a bőröndőm,elkezdtem kiszedni a szekrényem tartalmát és kemény 10 napig tartott amíg mindent betettem a bőröndökbe 1 nagy teli bőröndöm lett,meg egy nagyobb hátizsák. Miután ezzel meg voltam előkerestem az irataim,és kiválasztottam azt a ruhát,amit utazáskor fogok  felveni,ez újabb két napot vett igénybe,eközben a fiuk rendesen balhéznak, Adam leadta a jelentkezését tanárként, felvették,Tay meg tiszta ideg,mert nem akar vele elengedni, mert a múltkor félre léptem vele...

Logan meg hát rohadtul eltünt 2 hónapja nem láttam... A telefont sem veszi fel senkinek,a rendőrséget meg jobb ha nem kavarjuk bele az ügybe, nagyon remélem, hogy jól van, akárhol is van.Ja meg hogyha már eltünt személyek akkor Roy meg egyszerűen elköltözött,mert az egyik verekedés adáig fajult,hogy Roynak eltört a keze...így egyszerűen elment.
Mondjuk nem nagyon hatott meg senkit...A falka romokban, az életem még a helyén van,de nem hiszem hogy olyan sokáig.

-Tay nem lesz semmi baj!Adam nem fog csinálni semmit.-nyugtattam,mert nem tudtam mást tenni.
-Zara. Te ott leszel a kontinens másik végébe, én meg itt. Nem tudlak megvédeni.-mondta csalódottan.
-Figyelj ha mondom, akkor nem lesz semmi, oké?-emeltem fel az állát, mire csak bólintott egyet.

Éppen valami kaját kerestem magamnak a holnapi nagy útra,mert eltelt a maradék pár nap,jó lett volna ha most itt van a bátyám...

-Itt vagyook!!-hallottam meg Logan hangját...
-Úristen!!!-rohantam oda a bátyámhoz sírva,annyira rég láttam...-Mit képzelsz magadról?Csak úgy eltünsz szó nélkül két hónapra??-vontam egyből kérdőre.
-Sajnálom oké?-puszilt bele a hajamba, még jó,hogy sajnálja-De találtam egy nekem való lányt,aki nem vérfarkas, úgyhogy nyugodt életünk lehet...
-És eltünsz két hónapra?Hallod most lett volna rád a legnagyobb szükségem, pont ebben a kicseszett két hónapban!Holnap elutazom felfogtad?
-Francba ne haragudj rám oké?A veled kapcsolatos dolgokat elszúrtam, Amy kedves lány volt,de meghallt,túl kell lépnem rajta,most itt van Lisa,aki kedves,intelligens és gyönyörű,nem mellesleg van egy étterme,én meg főnök lettem egy cégnél...-sorolta az elmúlt hónap eseményeit.
-Örülök nektek.-amúgy nem,mert fontosabb a fogalmam sincs ki a hugodnál.-Holnap reggel 10kor indul a gép.Azt hittem,hogy vagyok olyan fontos számodra,hogy velem töltsd azt a kevés időt ami lett volna,de úgy látom tévedtem.-megpusziltam az arcát - Legyél boldog azzal a csajjal.

Otthagytam Logant a fiúkat és egyszerűen bedültem az ágyba és aludtam.

Reggel 6kor keltem zuhanyoztam, felvettem azt a ruhát amit választottam, egyszerű smink majd a hajam. Egy kisebb válltáskába betettem a telóm és az irataim, az ajtó elé tettem a bőröndöm, és a hátizsákom. És lementem a nappaliba a Adam is elkészült, Tay is  habár ő nem jön csak a reptérig. Logan lehozta a cuccot ennyi a minimum.

Elköszöntem a kutyáktól.
Fáj hogy itt kell hagynom Sky-t, nagyon szeretem legszivesebben magammal vinném,de nem szabad felvinni állatot a repcsire.

Majd el is indultunk a reptérre az út alatt Logan közölte,hogy eladja a házat, Skyt elviszi magával,Tay is elviszi a kutyáját.
Mondom minden romokban.

A repülőtéren fájdalmas búcsút vettem Taytől,Logantől meg csak elköszöntem,fogalmam sincs mi lett vele nagyon fura a viselkedése.

-Ha csinálsz vele valamit kinyirlak bazdmeg.-Taylor veszélyes alak.:))
-Nyugi haver,mostantól a tanára vagyok.-kacsintott egyet rá Adam.

Becsekkoltunk és felszálltunk a repülőre egymás melletti ülések.Én ültem az ablaknál.

-Na kis egyetemista,izgulsz?-érdeklődött Adam.
-Nem, nem izgulok tanár úr.-szivattam, majd rá mosolyogtam,olyan aranyos diáklány mosollyal.
-Na ne!Ne szólíts már így annyira zavaró.-kérte,hát hogyha ezzel idegesíteni tudom akkor jó:))
-Na de tanárúr,ne kezdjen ki a dikjával!-tettem neki tovább az agyam,mert jólesett valakit szivatni.
-Na ez mostmár nem volt szép.Ha így játszunk akkor nem fogom tudni betartani a Taynek tett ígéretet.
-Tanár úr!Ne tessék haragudni de tűrtöztesse magát,legalább míg nyilvános helyen vagyunk!
-Rossz kislányt játszol?Akkor ugye azt is tudod hogy aki rossz azt bizony valahogy meg kell büntetni.-talán nem kellett volna ebbe bele mászni, de most már benne vagyok.
-Tanár bácsi szigorúnak tettszik lenni.-folytattam tovább.
-De még milyen szigorú.Amúgy meg tényleg az vagyok az óráimon.-na ezt nem gondoltam volna.
-Tényleg?Akkor majd direkt rossz leszek...-kacsintottam rá.

Az út további része is hasonló hangulatban telt majd leszálltunk.
Írtam Taynek, hogy minden oké,és Logannak is habár nem tudom mennyire érdeklik mostanában a velem kapcsolatos dolgok.

Elmentünk az egyetemistáknak fenntartott blokkhoz majd az egyik ajtónál  ami a földszinten volt benyitottunk,azzal a szándékkal,hogy itt leszünk kemény 4 évig.
Ott volt 2 háló és egy fürdő, meg egy kis konyha,és egy nappalinak kialakított szoba. Egyszerű kis lakás volt úgymond.

Adam aznap nem csinált semmit,úgy látszik csak viccelt a büntetést illetően, amúgy elmondom kicsit megijedtem.

Bú!Itt az új rész.Most nem tudom mi legyen ,van sok ötletem a folytatást illetően ,úgyhogy még lesznek részek,remélem.Na puszii♡

Vérfarkas élet.Where stories live. Discover now