seven

8.6K 631 126
                                    

"לואי!" הייתה הקריאה שגרמה לי להבין שאכן זהו שמו של הבחור, אך לצערי לא אהבתי את העובדה שהאדם אשר קרא לו היה לא אחד אחר מהארי. "מה אתה עושה כאן, אחי?".

הוא התקרב לכיוונו של לואי, שהרים את גבותיו בהפתעה והתנצל בפניי לרגע, מתקדם לכיוונו של הארי ומושך אותו לסוג של 'חיבוק אחים' מוזר, שבעיקר כלל טפיחות על גבו של השני.

"אתה יודע, סתם הגעתי כדי לבלות. שמעתי שהברמניות כאן לוהטות, וכרגע אני מצדיק את השמועה הזו." אמר, מסתכל עליי בזוג העיניים הבהירות שלו.

יכולתי להבחין בראשו של הארי מסתובב לעברי, והוא מיהר להרים את ראשו בגאווה מופרזת.

"אודרי." הארי אמר את שמי בשקט בקול שהיה נשמע מעט מאולץ. עניתי לדבריו בכך שאמרתי את שמו, משתמשת באותו הטון שלו.

לואי היה נראה לא מפוקס לרגע, מיד לאחר מכן גבותיו מתרחבות. "את ה-אודרי?" אמר, מדגיש את שמי.

"למה אתה מתכוון באת ה-אודרי?" שאלתי, מתחילה להרגיש מעט מובכת מהעניין. הארי עמד מולי, מביט בלואי במבט שלא הצלחתי לקרוא כלל.

"האחת שהארי סיפר לי עליה." השיב לשאלה שלי, גורם ללחיי להאדים בבלבול. הארי הסתכל עליי במבט מתנצל, אך גם בו היה דבר לא קריא.

"זו לא היא," הגן הארי על עצמו, ובאותו הרגע תהיתי בנוגע לכך. לא הצלחתי להבין למה סיפר עליי ללואי, אך מה שעניין אותי יותר היה לדעת בדיוק מה אמר. "התבלבלת עם מישהי אחרת."

"אני די בטוח שלא, אמרת שהיא השכנה הסקסי-" לואי נקטע על ידי ידו של הארי, אשר טפחה על גבו.

"שתית יותר מידי, חבר?" הארי צמצם את עיניו לרגע, מבטו ממוקד בלואי, "אתה מתחיל לדבר שטויות."

"אני לא מד-" לואי ניסה לדבר שוב, אך נקטע על ידי הארי שהתפרץ לדבריו. ובאותו הרגע, לגמרי הרגשתי רע בשביל הבחור.

"היה נחמד לפגוש אותך, אחי." אמר הארי, מסתכל לכיוונה של אמבר שכבר הספיקה להסתכל עלינו מספר פעמים, "גם אותך, אודרי."

הנהנתי בראשי, צופה בהארי בעוד שהוא הולך לכיוונה של אמבר, שכנראה הסתכלה עלינו בכל הזמן הזה.

-

למצוא את אחד מתחתוני החוטיני של אמבר, אשר זיהיתי אותם ישר בגלל שתמיד נראו דרך מכנסייה הקצרים, על מעקה המדרגות היה דבר שממש לא ציפיתי שיקרה.

ככל שהתקרבתי יותר, הבחנתי בעובדה שהיה רטוב מאוד וכנראה הונח שם במטרה לייבוש. הדבר היחידי שלא הבנתי היה מדוע היא החליטה למקם את הזוג הזוהר שלה דווקא כאן.

Dalliance / Harry Where stories live. Discover now