מעולם לא חשבתי שלעבוד בבר כשהארי יושב סמוך אליי, בעוד שהעיניים שלו לא יורדות ממני, יהיה דבר קשה כל כך. להתרכז בלקוחות ובבקשות שלהם היה דבר מסובך לעשות, במיוחד כשכל מה שהתחשק לי לעשות היה לגרור את הארי לחדר העובדים.
''את חושבת שהוא כאן בכוונה?'' אוליביה אמרה, מטה את ראשה לכיוונו של הארי. נשכתי את שפתי בחיוך, מהנהנת בראשי בחיוב. ''לא ציינת בפניי את העובדה שחזרתם.''
כיווצתי את שפתיי, מביטה לכיוונו של הארי ומבחינה בכך שהיה עסוק בנייד שלו. ''אפילו אני לא יודעת מה העניין. אני מחכה להחלטה של הארי. אבל כרגע כן, זה מתקדם לכיוון הזה.''
אוליביה צווחה בהתרגשות, רוכנת לעברי ומנשקת את הלחי שלי במהירות. ''תבטיחי לי שתמיד תזכרי שאני השושבינה הראשית.''
מבחינה במנהל המשמרת מסתכל על שתינו, הנהנתי בראשי וצחקקתי, מסמנת אוליביה בעזרת שפתיי שהוא צופה בנו. אוליביה הנהנה גם היא והתהלכה לאזור אחר בבר, מתעסקת בקופה.
חזרתי לאזור בו הייתי קודם לכן, צופה בשני גברים מתקרבים לעברי. החזות שלהם הייתה יותר ממרשימה, וידעתי שאוכל לדחוף להם את כל המשקאות היקרים ביותר ואפילו לא אשמע מהם תלונה על כך. ובנוסף כנראה שאקבל גם טיפ הגון.
''יפייפיה, אני אשמח לארבעה שוטים של ג'ין ושני ברנדי.'' אחד מהם ביקש, מניח את ידו על בר העץ. הבחנתי בכך שהארי הרים את ראשו מהנייד, מכבה את הצג ומביט באותו הבחור. המבט שלו היה נראה מעוצבן, אך גם היה מאופק.
חייכתי אל השניים ברצון, מתהלכת לכיוון המדף המכיל את המשקאות שביקשו, מניחה למותניים שלי לנוע מצד לצד בידיעה שהעיניים שלהם כנראה מרצדות על הישבן שלי עכשיו. באותו הרגע יכולתי להרגיש את כמות הטיפ שיתנו לי גדלה.
הנחתי על בר העץ שש כוסות זכוכית בעדינות, מוזגת לתוכן את הכמות הרצויה של המשקאות שביקשו. הארי הביט בי, נראה מבולבל ממה שהלך כאן. לא הספקתי למצמץ וכבר הכוסות התרוקנו. הבחור השני חייך, מבקש ממני את אותה הכמות שוב. חייכתי, מי אני שתסרב לכך.
עושה את מבוקשם, צפיתי בהם גומעים את השתייה. לאחר שסיימו, הבחור השני הניח על הבר מספר שטרות של עשרה דולר. הוא הודה לי על כך וסובב את גבו אליי, מתקדם למקום בו לא הבחנתי יותר. הבחור הראשון נשאר שם, שולף מהארנק שלו שני שטרות של עשרים דולר. הוא החליק אותם על בר העץ, היד שלו מונחת על שלי.
לרגע הוא הסתכל על הארי במבט מזלזל, מפנה את גבו אליו ומניח את השטרות בידי. ''אלוהים בייב, אני נשבע לך שאם הייתי יכול, הייתי נותן לך יותר מזה. רק על הדרך שהמותניים שלך זזות כשאת הולכת,'' הוא רכן לעברי ואמר - לחש את אותם הדברים, מוודא שהארי שומע כל מילה שיצאה מהפה שלו. ''אם רק יכולתי לקרוע את מכנסי הג'ינס האלה ממך, אני נשבע ל-''.
YOU ARE READING
Dalliance / Harry
Fanfictionכשלמישהי יש שכן חדש, והמעשים שלו כמעט ולא מאפשרים לה להעביר לילה שלם בשינה. -עלול להכיל: תכנים מיניים, שפה גסה וצריכת אלכוהול