nine

8K 663 32
                                    

בהמשך הערב, מצאתי את עצמי מזיזה את האגן שלי לפי קצב המוזיקה, ישבני כמעט וצמוד למפשעתו של בחור שהכרתי במשך כמה דקות, בעוד שידי אוחזת בכוס פלסטיק אשר הכילה מעט בירה, לחלוטין בגלל ששתיתי את רוב תכולתה.

את אותו השיר שהתנגן כבר הכרתי מכמה לילות שעברו. רוב השירים האלה הושמעו במועדון בו עבדתי כמעט בכל לילה אפשרי, מה שגרם לי להתגעגע לשם לפתע, אבל לא ברצינות.

ברגע שהשיר התחלף לאחד מהיר יותר, צווחת
התלהבות יצאה מפי, גורמת לידיו הגדולות של הגבר שעמד מאחוריי לעטוף את גופי בעוד שהצמיד אותי אליו אפילו יותר.

אוליביה לא הייתה שם כדי לעצור אותי, אך העניין המצחיק היה שבנוסף אליה, גם אני לא הייתי שם כדי לעצור את עצמי מלשתות.

במשך כל הערב עברתי מגבר אחד לאחר ופשוט נהנתי מהרגע, נהנתי מהעובדה שיש לי אדם לרקוד איתו. ידעתי שלפחות מחצית מהגברים ההם ירצו לקחת אותי לאחד החדרים שם, אך היה לי ברור שאני לא אתן לזה לקרות. לכן בכל פעם שזה קרה, פשוט עברתי לרקוד עם מישהו אחר.

ידעתי שאין דבר רע במה שעשיתי, רק רציתי ליהנות, ולמזלי הצלחתי.

בסופו של דבר, מצאתי את עצמי מחוץ למועדון, מתקשרת אל אוליביה במטרה למצוא אותה. מאוחר יותר, הסתבר שהיא פשוט נעלמה מהמועדון בגלל איזה עניין עם בעלה, אך פשוט לא הצליחה לתפוס אותי בנייד או פשוט למצוא אותי.

וברגע שהבנתי שכנראה שלא תענה לי כלל, החלטתי לעמוד בצידו של הכביש במטרה להשיג מונית. לשמחתי, מונית הגיעה ממש כמה דקות ספורות לאחר מכן.

-

עליתי במדרגות הבניין, מרגישה את רגליי מכשילות אותי. הברכיים שלי כאבו ונחלשו עם כל מדרגה שעליתי, ואולי זה היה בגלל נעליי העקב שנעלתי. אחזתי במעקה המדרגות, שהיה מותאם לזקנים אך עזר לי מאוד באותו הרגע.

נעמדתי מול הדלת ופתחתי את התיק שלי, תוחבת את ידי פנימה ומתחילה לחפש את מפתח הדירה. החושך ששרר בחדר המדרגות לא ממש עזר לי במציאתם, מה שגרם למספר קללות לצאת מפי.

יכולתי להרגיש את קצה המפתח אך ברגע אחד של התלהבות, איבדתי אותו שוב. "לעזאזל!" גנחתי בכעס, מתכופפת מעט במטרה למצוא את המפתח המזורגג, למרות שהיה חשוך מאוד.

לפתע, האיזור בו שהיתי התמלא באור לאחר שנשמע רעש של פתיחת דלת. יכולתי לשמוע צחקוק עמוק בעוד שחדר המדרגות הואר לגמרי, העיניים שלי מסתנוורות מעט.

"גונחת שוב?" שאל הארי, גורם למבטי להתמקד בו. גלגלתי את עיניי והחזרתי את מבטי אל התיק, מוצאת את המפתח מיד באותו הרגע.

Dalliance / Harry Where stories live. Discover now