twenty five

7.2K 595 106
                                    

"אתה מבטיח שזה לא יכאב?" הבטתי בהארי בעיניים מכווצות בעודו מחטא את המחט, מתחילה לחוש בכאב מפלח את האזור, למרות שהארי עדיין לא התחיל.

גיחוך הופיע על שפתיו בעוד שעיניו הורמו אליי, כנראה מבחין בהבעת הפחד על פניי. "לא, אני לא מבטיח," הוא מלמל, מחזיר את תשומת ליבו המלאה אל מה שעשה. יכולתי להרגיש את שיני נוקשות לרגע, אך הסיבה לכך לא הייתה מזג האוויר הקריר ששרר בחוץ היום, "אבל כל מה שאני יכול לומר זה שהתחושה לא כזו נוראית כמו שאת מתארת לעצמך."

בלעתי את רוקי, מביטה בקיר הלבן המוכר בחדר העבודה של הארי. הבטן שלי התהפכה, כפות הידיים שלי החלו להזיע, ושפתי כבר כאבה מרוב שנשכתי ולעסתי אותה בחשש - מבלי שהארי ישים לב לכך, כמובן.

היום היה היום בו אעשה את הקעקוע הראשון שלי, והמחשבה על כך שהארי יעשה זאת הבהילה אותי מעט. הרצון שלי לעשות קעקוע היה גדול מאוד, לכן המחשבה על מי שיקעקע אותי לא ממש עברה בראשי. אני מבינה שהמחשבות על העניין הזה מטופשות, אך הארי היה נראה די בתוך העסק הזה, מה שהפך אותו לאמין.

ואפשר לומר שאם הוא יודע לקעקע טוב כמו שהוא יודע להוציא אותי מדעתי, גם בצורה הטובה ביותר - אז הוא אפילו מקעקע מוצלח.

"אוקיי, אז את חושבת שאת מוכנה?" הוא שאל, משלב את כפות ידיו בצורה שמשכה את תשומת ליבי יותר ממה שהייתה צריכה למשוך. הנהנתי בראשי, מבחינה בכך שחיוך הופיע על שפתיו של הארי. "אני אראה לך את מה שציירתי עכשיו, ואני מקווה מאוד בשביל שנינו שזה תואם את הקעקוע שאת מעוניינת בו. בנוסף, אם לא, הכנתי מראש מספר קעקועים דומים למקרה שתרצי להחליף אותו, אבל כמובן שזה רק במקרה שלא תאהב-"

הוא המשיך לדבר ולהסביר, אך כל מה שעשיתי היה להנהן לצפות בשפתיו האדמדמות נעות, מרגישה את הבטן שלי מתהפכת אפילו יותר.

"-אז הבנת?" שאל לבסוף, לוקח נשימה ארוכה. צחקקתי, מהנהנת בראשי בחיוב. "אני כבר חוזר." הארי המשיך, ולפני שהבחנתי בכך הוא כבר חזר.

הוא אחז בנייר, מסובב אותו בפניי וחושף את הקעקוע שלי. הוא הוסיף מספר חלקים מהראש שלו, מה שהפך אותו לאפילו נהדר יותר. "זה נראה מקסים." חייכתי, מבחינה בעיניים של הארי זוהרות מעט.

"אני שמח שאהבת, עכשיו, מרחת את המשחה שאמרתי לך למרוח לפני כשעה?" הוא המשיך, מרים את גבותיו. הנהנתי, בעודי מרגישה את בד החולצה שלבשתי נצמד אל האזור בו המשחה נמרחה. "יופי, ואת סגורה על המיקום? צד הבטן, חלק עליון לכיוון החזה, נכון?".

"כן, אתה חושב שזה מתאים? בגלל שאם לא, אוכל לחשוב על מיקום אח-" המשכתי, נקטעת על ידי צחוקו של הארי.

Dalliance / Harry Where stories live. Discover now