nineteen

7.8K 610 68
                                    

בהיתי בגבו של המרצה, העיניים שלי מרצדות על לוח הגיר המיושן, כמעט כמוהו, שהחליט להשאיר בכיתה בניגוד לכל מה שקיים בדור המתקדם הזה. ומאיזשהי סיבה, אהבתי את העקשנות שלו להשאיר את הדברים כפי שהיו בעבר.

נוקשת באצבעותיי על דופן מחשב הנייד שלי, חיכיתי לרגע שבו יכתיב את העניין החשוב שדיבר עליו. הוא דיבר במרץ, ללא שום הפסקה - וכתוצאה מכך היה נראה שבקושי נשם.

לאחר שכחכח בגרונו לפתע, מתחתי את אצבעותיי והנחתי אותן על המקלדת, מתכוננת לרגע בו אצטרך להקליד במהירות כאילו חיי תלויים בכך. מרוב שירה את דבריו בידע מופתי, ידעתי שאצטרך לפעול בצורה מהירה מאוד. אפילו מהירה יותר מהאופן בו יורה את החומר.

"אחד האנשים הידועים אשר עסקו בנושא זה בעבר היה ג׳ון סטיילס, חבל שהוא נהרג." אמר המרצה בקול רם, חיוך ילדותי ועליז נמרח על שפתיו. גבותיי נמתחו כתוצאה מדבריו בעוד שנשימה חמה בקעה מפי בהפתעה, "או שאולי לא?" המשיך בעוד שגיחוך ריצד על פניו.

הזדקפתי בעוד שרגלי התחילה לקפץ בעצבנות. יכולתי להשבע שהשם שלו הופיע בכל מקום.. הוא היה בכל מקום. אבל המחשבות עליו היו קיימות רק במקום אחד, וללא ספק - הוא היה הראש שלי.

המרצה המשיך לדבר, המשכתי להקליד את דבריו כמו רובוט בעודי בכלל לא מתעמקת בדבריו ולא מנסה להבין את כל הבעיות שהציג, לא הרגשתי צורך או רצון לעשות זאת. לכן כל מה שהמשכתי לעשות היה לאפשר לרגלי לקפץ, וכמובן גם לצפות לרגע בו אוכל לחזור הביתה ולהתחפר במיטה שלי במטרה להתחמם עד שיגיע הזמן ללכת לעבודה.

הרי אני צריכה לממן את הלימודים האלה בדרך מסויימת.

-

הדבר האחרון שציפיתי שיקרה היה שהתחבורה הציבורית תפסיק לעבוד כתוצאה ממזג האוויר הקשה. אהבתי את החורף, אבל שנאתי את העובדה שהשארתי את המכונית שלי בדירה דווקא היום והסתמכתי על התחבורה הציבורית.

עמדתי מחוץ לבניין האוניברסיטה, אדים חמימים יוצאים מבעד לפי. קירבתי את ידי אליו והתחממתי כתוצאה מכך. יכולתי להשבע שהגוף שלי כמעט קפא, ואפילו לאחוז בנייד שלי במטרה להתקשר לאוליביה היה בלתי אפשרי.

אך ללא ברירה, עשיתי זאת בכל מקרה.

הידקתי את המעיל לגופי, מצמידה אתה הנייד לאוזני. המסך - אשר היה קר, גרם לצמרמורת לכסות את גופי ברגע שנגע בעורי. קיללתי מתחת לנשמתי, מחכה לרגע בו יגמרו הצפצופים ואוליביה תענה.

ולמזלי, היא עשתה זאת - גם אם זה קרה רק לאחר פעמיים שניסיתי. חיוך נמרח על שפתיי כתוצאה מכך, היא הברירה היחידה שלי כרגע.

Dalliance / Harry Where stories live. Discover now