six

8.8K 698 129
                                    

הצמדתי את אחת מאוזניי לקיר, מנסה להבין איך שני בני אדם יכולים ליצור כמות כזו של רעש בשנייה. זה היה הלילה השלישי השבוע שבו לא הצלחתי להירדם, והכל היה באשמת האידיוט הזה שגר מולי.

קורות המיטה שלו הכתה את הקיר אשר היה צמוד לחדר שלי בחוזקה, גורמות לי לדמיין את המראה בו הקיר נשבר לרסיסים. ואלוהים, פחדתי יותר מתמיד שזה יקרה.

ואני יכולה להישבע שעם העוצמה הזו, הקיר היה עלול להישבר בכל רגע. מה שלא הוסיף לכך היה שהקיר דק מאוד, לכן האפשרות שהדבר יקרה הייתה גבוהה.

נשכבתי על המיטה בהיסוס, תוחבת לתוך אחת מאוזניי אטם אוזניים, שלמזלי זכרתי לקנות השבוע. מיד לאחר שתחבתי את השני, הרשתי לעצמי שהניח את ראשי על הכרית, שהפכה לרכה ונעימה יותר בכל רגע שעבר, כל עוד ראשי הונח עליה.

הארי היה אדם מסקרן.

ההתנהגות שלו והדרך שבו פעל ריתקה אותי, והעובדה שבחיים לא התעייף שעשעה אותי. לא הצלחתי להבין איך האדם מסוגל לעשות זאת בכל לילה אפשרי. אולי התהיה הזו הגיעה ממקום של קנאה שיצאה ממני, כנראה בגלל העובדה שלא שכבתי עם אף אחד במשך מספר חודשים.

צורת הדיבור שלו הפעימה אותי, ובכל פעם שפתח את פיו וחשף את המבטא הנהדר הזה, כל מה שרציתי היה לשמוע עוד מדבריו, גם אם היה מדובר בדברים הכי מטופשים שאוכל לשמוע.

סגנון הלבוש שלו היה נחמד, ואני עוד מצליחה לומר זאת למרות שרוב הפעמים ראיתי אותו לובש מכנס קצר ומאוורר בלבד, בעיקר במפגשים הלא צפויים האלה שלנו.

אך למרות שהסקרנות שלי לגביו הרגה אותי, כך גם ההתנהגות המתגרה שלו הטריפה אותי.

ורציתי למצוא דרך להפסיק זאת.

-

"גיליתי את התשובה לשאלה שלנו." אמרתי ללא יותר מידי רמזים, צופה בגבותיה של אוליביה מתעקמות.

"בנוגע לאמבר?" שאלה, מסיתה את ראשה לכיוון שלט הכניסה הענקי למועדון הלילה בו עבדנו.

"כן, מסתבר שהיא הלכה לחתונה עם הארי. בנוסף, הוא הציג אותה בתור החברה שלו." השבתי לשאלתה, מרגישה חיוך קטן נמרח על שפתיי.

"ברצינות?" היא שאלה בעוד שעיניה נפערו, כך גם הפה שלה. "איך גילית את זה?".

"לפני כמה ימים, אמבר חזרה איתי אל הבניין כדי שתוכל ללכת להארי, היא סיפרה לי על כך בדרך." הסברתי בעוד ששתינו נכנסנו לתוך המועדון, פוגשות את עיניה של אמבר שהתמלאו בשמחה לרגע.

Dalliance / Harry Where stories live. Discover now