"אז את בטוחה שאת תפוסה?" הבחור השתוי שהשאיר לי יותר מידי טיפים שאל אותי בפעם הרביעית הלילה, לא שאני מתלוננת על עניין הטיפים, פשוט היה נמאס לי להתמודד איתו.
הנהנתי בראשי בחיוב, צופה בו חוזר על התנועה שלי, הלשון שלו עוברת על שפתו התחתונה בעודו צופה בכל תנועה שלי. צמרמורת עברה בפלג גופי התחתון, אך לא אחת מהסוג הטוב. "אני חושבת שאתה צריך לחזור הביתה עכשיו, נראה שנגמר לך הכסף." אמרתי, מניעה את ראשי לכיוון ידו הריקה.
הוא רק צחקק, מרים את גבותיו. "אולי אוכל להחזיר לך על השתייה בדרך אחרת.. את יודעת," הוא המשיך לצחקק, לוגם מכוס הבירה השביעית שלו עוד. עיוותתי את שפתיי בגועל, מסתכלת לכיוונו של המאבטח ומסמנת לו להגיע, "אני חושב שתהני מזה לא פחות ממני." הוא שלח את ידו לעברי, אך נעצר על ידי המאבטח שדאג להוביל אותו אל מחוץ לבר.
הטיפוסים האלה היו מעוררי בחילה, אבל אלה אחד החסרונות איתם נאלצתי להתמודד בתור ברמנית, ואני לא היחידה שנאלצה להתמודד עם זה. אמבר אהבה את העניין הזה שגברים קרקרו סביבה, לכן לא נאלצה להתמודד עם שום דבר, ולאוליביה לא הייתה בעיה כלל בזכות טבעת היהלום הגדולה שענדה על האצבע שלה, שנצנצה יותר מכל דבר אחר בעולם, מה שגרם לאותם הגברים לשמור על מרחק ממנה, ולהגיע ישר אליי.
אוליביה נגשה לאזור שלי, מניחה את בקבוק הטקילה שאחזה חזרה במקומו, "עוד אחד?" היא שאלה, מנסה לשמור על טון רציני. ידעתי שהעניין שעשע אותה, ותיארתי לעצמי שגם היה משעשע אותי אם הייתי צופה בזה מהצד. הנהנתי, מחליפה את המבט הרגוע שלי במותש לרגע, גורמת לאוליביה לפרוץ בצחוק שהחזיקה בפנים בשניות האחרונות, גורמת לי להצטרף אליה. "ראיתי את איך שקראת למאבטח, אני מופתעת שהארי לא עשה זאת במקומו."
נחנקתי מהרוק של עצמי, מביטה בה בהלם, "הארי כאן?".
היא הנידה בראשה, ממשיכה לצחוק, "לא שראיתי, הוא פשוט נמצא בכל מקום שאת נמצאת בו. את לא חושבת שזה אומר משהו, אוד?".
הרמתי את כתפיי, נושכת את שפתי התחתונה מעט, "הוא אמר בעצמו שהוא לא רוצה לאהוב אותי, כנראה שזה כבר עבר לו."
אוליביה הנידה בראשה, מתחילה להגיב לדבריי אך נעצרת על - ידי קבוצת נשים שהתקרבה אלינו מהצד המקביל של הבר, מוכנות להזמין שתייה. היא התקדמה לעברן, מסתכלת עליי לפני שמפנה את מבטה אליהן, "נדבר על זה מאוחר יותר."
הנהנתי, מביטה באוליביה מקבלת את פניהן של הבנות בחיוך ומגישה להן את תפריט הקוקטיילים שלנו. הזזתי את עיניי לאזור אחר בבר, מבחינה באזור עם כוסות ריקות משתייה. ניגשתי לשם ופיניתי אותן, מציצה בשעון ותוהה מתי יגיע הרגע שהמשמרת שלי תיגמר.
-
המים הלוהטים זרמו על גופי החשוף, מעניקים לי תחושת רוגע. אהבתי את ההרגשה של הלכלוך יורד ממני, מרגיעה את הגוף שלי לאט לאט. הייתי זקוקה למקלחת הזו אחרי היום, וכמעט הופתעתי לגלות שזה היה המשפט שאמרתי לעצמי בכל לילה בשבוע וחצי האחרון.
YOU ARE READING
Dalliance / Harry
Fanficכשלמישהי יש שכן חדש, והמעשים שלו כמעט ולא מאפשרים לה להעביר לילה שלם בשינה. -עלול להכיל: תכנים מיניים, שפה גסה וצריכת אלכוהול