thirty one

6.4K 537 124
                                    

תקופת החגים הגיעה לגלזגו.

חג ההודיה היה במרחק של יום בלבד, ובגלל שהשנה התנדבתי לארח את בני משפחתי, אשר בתוכם הכללתי גם את אוליביה ואיידן, התחלתי בהכנות כבר מתחילת השבוע.

אוליביה התעקשה לעזור לי בהכל, ולי לא הייתה שום זכות לסרב. לארח אנשים זה דבר לא קל, במיוחד כשאני חובבנית כשזה מגיע לבישול. לא הייתי בשלנית גדולה, אך למזלי אוליביה כן, ולכן היא הצטרפה אליי אל יום הקניות הגדול.

וכבר למחרת, אוליביה התייצבה במטבח שלי בשעה מוקדמת מידי בבוקר, וכך התחלנו את ההכנות.

"אני מקווה מאוד שזכרת להוציא את העוף מהמקפיא בלילה," היא קראה ברגע שנכנסה לתוך הדירה, גורמת לי לצחקק. הנהנתי, מצביעה על עוף ההודו הגדול שנח על השיש. היא הביטה לאותו המקום והנהנה, "ילדה טובה."

היא ניגשה אל המטבח ופתחה את המקרר, מוציאה את המצרכים המתאימים. אהבתי את זה שהרגישה בבית, זו תחושה שתמיד רציתי להעביר לחברות שלי כשהן מגיעות אל הדירה שלי. הבחנתי בכך שהוציאה את כל המצרכים החוצה, מסדרת את כולם בפינות מסודרות במטבח.

"אני אתחיל עם העוף, לוקח לו זמן להיאפות." היא הודיעה, ממהרת לשטוף את ידייה.

חייכתי, שוטפת את ידי גם אני, "כבר הכנתי את פאי הדלעת אתמול בערב, רציתי לחסוך לנו את הזמן, ואת התנור."

"מעולה, אני בטוחה שזה יצא מדהים. עכשיו רק צריך לאפות את לחם הדלעת," היא הפנתה את גבה אליי, מתעסקת עם העוף. אספתי את שיערי ברישול, מחפשת באחד מספרי הבישול את המתכון הטוב ביותר ללחם דלעת, "דרך אגב, את מי הזמנת להיום?".

נשכתי את שפתי לרגע, נזכרת באנשים שהזמנתי, "את ההורים שלי ואת איידן ואותך." השבתי בחיוך. אהבתי את כמות האנשים המצומצמת והפשוטה הזו, כך האווירה המשפחתית הייתה מורגשת יותר.

"ואת הארי?" שאלה אוליביה בקול שכמעט לא נשמע. הסטתי את מבטי מספר המתכונים והבטתי בה.

קימטתי את אפי והנדתי בראשי, "לא הזמנתי אותו, ואני גם לא מתכוונת להזמין. שיעביר את החג עם האקסית שלו."

"מה שנוח לך, זו הדירה שלך אחרי הכל. בנוסף אני יודעת שחייבת להיות סיבה לכך שהיא עברה לגור אצלו, אין מצב שזה קרה ככה סתם, ועוד בלי הידיעה שלך." היא השיבה לדבריי, שוקלת את מילותיה בידיעה שזה דבר שלא בדיוק רציתי לדבר עליו.

"יהיה מעולה גם בלעדיו, אני בטוחה בכך," חייכתי באילוץ, מרגישה צורך להראות שהארי לא יחסר לי כלל, "עכשיו קדימה, לא צריך לדבר על שטויות. יש לנו המון מה לעשות."

Dalliance / Harry Where stories live. Discover now