צפיתי בקבוצות האנשים שנכנסו לתוך המועדון, מופתעת מהכמות בכל פעם מחדש. הבנתי שככל שיתמלא יותר אולי ארוויח יותר, אבל זה אומר שאסיים מאוחר יותר מתמיד.
אוליביה עבדה במרץ לידי, ממלאה שייקרים בקרח ומחליקה אותם אליי. מיד לאחר מכן עברה לשאר ההזמנות והתחילה למלא כוסות צ'ייסר בכמות לא נגמרת של ערק.
אוליביה נאנחה, מחזירה את בקבוקי השתייה למקומם ואת הריקים זרקה לפח, בעוד שאני שלחתי את הכוסות הריקות לשטיפה. ידעתי שזה דבר שאנחנו אמורות לעשות בסוף היום, אך היו עובדות נוספות שיכלו להמשיך את המזיגות. רק רציתי לקדם את ההליכה שלי הביתה. הייתי עייפה יותר מתמיד.
עברו מספר ימים מאז המפגש הראשון שלי עם הארי, וכמובן שמאז שום דבר עדיין לא השתנה, לכן ניסיתי לסיים את העבודה הכי מהר שאפשר כדי לנצל כמה שיותר שעות שינה.
"תראי מי נמצא כאן." אוליביה לחשה לפתע, קוטעת את מחשבותיי. הרמתי את מבטי מהדלפק, פוגשת את זוג העיניים הירוקות של הבחור שהיה במחשבות שלי. שככה יהיה לי טוב.
ברגע שהבחין בי, הוא לא היה נראה מופתע כלל. הוא התנהג בצורה מוזרה שבה רמז לי שהוא לא יודע שאני עובדת כאן, אך הוא ידע בדיוק לאן להגיע.
מצאתי את עצמי מסתכלת עליו בעודו מתקדם לכיוון שלנו. כשהיה קרוב מספיק, פתחתי את פי כדי לומר את המשפט הכי עוקצני שיכולתי לחשוב עליו, אך אמבר הקדימה אותי והתקדמה לכיוונו, מצמידה את גופה אל הבר ודואגת להבליט את החזה שלה, מחייכת לכיוונו של הארי.
"היי יפיוף,'' היא נהמה, ''מה תרצה לשתות?'' המשיכה, נושכת את שפתה בעוד שעיניה מרפרפות עליו. היא העבירה את שיערה הבלונדיני אחורה, מכווצת את שפתייה בהתגרות מיד לאחר מכן. גלגלתי את עיניי, ממשיכה להתעסק בסידור העמדה ונמנעת מיצירת קשר עין עם הסיטואציה ההזויה הזו.
"מנה של ויסקי, בבקשה." ענה בקלילות, הקול שלו נשמע דורש מעט. בלעתי רוק, מסתכלת על אוליביה לרגע. היא הסתכלה עליי במבט לא ברור, אך הפנתה אותו לאחר שנייה ללקוח שנעמד מולה.
''מיד תקבל.'' היא חייכה אליו ושלפה את הכוס המתאימה, מוזגת לתוכה את הכמות המדוייקת ומניחה בפנים קוביית קרח אחת במיומנות מעצבנת. היא שלחה את ידה אליו והגישה לו את המשקה, מתקרבת קצת יותר מידי, החיוך לא יורד מפניה.
הארי הסתכל עליי לרגע, לוקח את המשקה מידה של אמבר, ''תודה לך, אבל אני כאן בשביל אודרי.'' הוא פלט, מסתכל על אמבר במבט שהיה נראה מתנצל. אמבר הזדקפה וחייכה בתבוסה.
''הפסד שלך.'' היא אמרה בגאווה והתקדמה למקום אחר בבר.
גלגלתי את עיניי והסתכלתי על אוליביה, שחייכה אליי חיוך קטן והתרחקה גם היא, משאירה אותי לבד עם הארי, שדרך אגב היה נראה לא פחות ממדהים. הוא לבש חולצה מכופתרת שחורה, שחצי מכפתוריה היו פתוחים, שיערו היה מסודר יותר מבפעם האחרונה שראיתי אותו, הוא היה נראה פשוט מעולה.
YOU ARE READING
Dalliance / Harry
Fanfictionכשלמישהי יש שכן חדש, והמעשים שלו כמעט ולא מאפשרים לה להעביר לילה שלם בשינה. -עלול להכיל: תכנים מיניים, שפה גסה וצריכת אלכוהול