twenty four

6.7K 581 125
                                    

יומיים עמוסים שהיו מלאים בלמידה, עבודה וחוסר עצום של זמן עצמי עברו מאז אותו הלילה בו פגשתי את אמבר, להפתעתי הגדולה.

השיחה בינינו הייתה קצרה יותר מבדרך כלל, ומסיבה מסויימת, כצפוי, הארי לא הופיע בפתח הדלת, יחד איתה. כל מה שעשתה היה לדבר בדממה, וזאת היה במטרה להסתיר את העובדה שאני האחת שעומדת בדלת, לפחות כך הרגיש לי.

התחושה הלא נעימה שנבעה מהשקר של הארי ליוותה אותי במשך כל היום, ואף הפריעה לי להתרכז, כך שהלמידה הפכה לבזבוז מוחלט של זמן - בעיקר בגלל העובדה שהראש שלי היה מלא בשטויות אקראיות שהיו צריכות להיות במקום אחר.

אמבר הייתה בדירה של הארי בשעה מאוחרת מאוד, וכנראה שגם נשארה שם, בגלל שלא הופיעה בשעה שהתחלנו את העבודה בבר, או בכלל. אמבר הייתה קרובה להארי יותר ממה שאני הייתי באותו הרגע, נראה שלהארי לא היה אכפת כלל, אך הדבר שהפריע לי יותר מכל היה העובדה ששיקר לי בקלות כזאת. טוב, ואולי גם העובדה שתחושת הקנאה הופיעה ונשארה לטיפה יותר מידי זמן מהרצוי.

עניין הקעקוע עזב אותי לגמרי, ולמרות שכבר הייתי סגורה על הקעקוע אותו רציתי, החלטתי לוותר. לפחות כעת.

כדי לא לגרום לאי הנעימות ביני לבין הארי להתגבר, למרות שרובה נבעה מהצד שלי, החלטתי לשלוח לו הודעת סמס ולהודיע לו שאני חלשה בימים האחרונים, והדבר האחרון שאני מסוגלת להפעיל כרגע זה את כוח הסבל שלי - לכן קעקוע ממש לא בא בחשבון.

לא קיבלתי ממנו תשובה, מה שהיה די צפוי. תיארתי לעצמי שלהבריז ככה בגלל סיבה שכנראה תחשב מטופשת בשבילו יגרום לו לכעוס, ובצדק, אך זה מה שהיה נכון בשבילי כרגע.

-

הסחות הדעת המטופשות גרמו לי לאחר לעבודה בכמעט עשרים דקות, וגם עניין המוניות לא בדיוק עמד לטובתי. העובדה שלא קיבלתי שום שיחה מאוליביה או מאחראי המשמרת הדאיגה אותי ואף הפתיעה מאוד.

אך מה שהפתיע אפילו יותר היה הפרצופים המבולבלים של העובדים ברגע שראו אותי, מה שאפילו גרם לי לחשוד יותר. המחליפה שלי עמדה שם, מסדרת את עמדת האלכוהול במהירות. גבותיי התרוממו בהפתעה בעוד שאוליביה התקדמה לעברי בצעדים גדולים. היא משכה אותי לכיוון חדר העובדים בעוד שכולם המשיכו לעבוד במרץ, מתעלמים מהעובדה שהגעתי.

"מה לכל הרוחות את עושה כאן?" שאלה בחיוך מבולבל, מרימה את קולה מעט.

עיקמתי את גבותיי, מביטה בה בבלבול, "הגעתי לעבוד, איך זה שונה מכל ערב?".

"הארי הגיע לכאן מקודם, הוא אמר שלא תגיעי היום בגלל שאת לא מרגישה טוב. את נראית לי בסדר גמור, דרך אגב," היא הסבירה, חיוך משועשע מופיע על שפתייה, "מה קרה ביניכם, אודרי?".

Dalliance / Harry Where stories live. Discover now