כוס שוטים נוספת של טקילה הוטחה על בר העץ על ידי, בעוד שהעיניים של הארי הביטו בי. חיוך הופיע על שפתיו, ומשום מה עברה מחשבה בראשי שהאלכוהול ששתה קודם לכן לא היה הסיבה לכך.
הטעם השורף בער בגרוני, מה שגרם לקריאה לפרוץ ממני. הארי רק צחקק ומלמל משהו על זה שאני לא צריכה להגזים, מיד לאחר מכן משך אותי אל החלל בחדר בו כולם רקדו, כמעט ומצמיד את גופו לשלי.
הרגשתי שהראש שלי ריחף, הרגליים שלי כאבו בגלל העקבים שנעלתי, הגרון שלי שרף, הבטן שלי התהפכה, אך הקִרְבָה בין הארי לביני גרמה להכל להישכח.
הנחתי לגוף שלי לנוע בתיאום למוזיקה, וככל שהעיניים של הארי היו עליי, הרגשתי את גופי מתמלא במרץ נוסף לרקוד ולהתפרק. ידעתי שלהתפרק הייתה אופציה בשבילי, וזה בגלל שהארי תמיד יהיה שם כדי לאסוף אותי חזרה, אך הלילה הייתי זקוקה לזה.
השבוע הרגיש לי שהזמן לא זז. לימודי הרפואה היו מתישים ומאתגרים, אך ידעתי שזה ממש לא הזמן לוותר. תמיד אמרו לי שהזמן עובר מהר כשנהנים, אך הזמן לא זז כלל, וכנראה שזה אמר משהו על החומר המייאש ההוא.
מחשבותיי נקטעו לפתע על ידי בחורה שנעמדה לידינו. על פניה היו נקודות זוהרות בשלל צבעים, וברגע שהרימה פחיות צבע זוהרות הבנתי שהגענו למסיבה הנכונה. היא הושיטה לנו שני מכחולים ואיפשרה לנו לבחור מספר צבעים, מה שלהפתעתי הארי קיבל בקריאת שמחה. הוא פשט את חולצתו והניח אותה על כתפו, גורם לעיניי לנדוד ישר אל פלג גופו החשוף.
אותה הבחורה הריעה גם היא, באותו הזמן תחבה את ידה אל כיס הג׳ינס שלה והוציאה דבר שנראה כמו שפתון זוהר בחושך. "זה בשבילך, תמרחי את זה על השפתיים."
הנהנתי בחיוב ומרחתי את השפתון הזוהר על שפתיי, מופתעת לגלות שצבעו היה אדום כהה. הארי הביט בי באותו המבט המחוייך, מושיט לי את המכחול הטבול בצבע האדום בעודו מבקש ממני לצייר לו משהו על הגב.
אותה הבחורה עדיין עמדה לצידנו, והיה נראה שרצתה מאוד להתקדם לאנשים הבאים. לכן מיהרתי לכתוב משהו על גבו של הארי. הושטתי לה את המכחולים חזרה לאחר שהציעה להוסיף מספר נקודות זוהרות מעל גבותיי, מה שכמובן נענתי לו בחיוב, ושנייה לאחר מכן נעלמה מהמקום בחיוך.
הארי התקרב אליי באיטיות, מקרב את מצחו לשלי מעט, נוגע - לא נוגע. הוא הביט בשפתיי לרגע, מיד לאחר מכן הניח לעיניו לפגוש את שלי. "עכשיו אני אוכל למצוא את השפתיים שלך גם בחושך," הוא הוסיף בטון שובבי, מצמיד את השפתיים שלו לשלי במהירות, עד שכמעט ולא הרגשתי זאת. "קדימה, נלך לשתות כוס נוספת." הוא הוסיף, אוחז בידי ומושך אותי בעדינות לכיוון הבר.
YOU ARE READING
Dalliance / Harry
Fanfictionכשלמישהי יש שכן חדש, והמעשים שלו כמעט ולא מאפשרים לה להעביר לילה שלם בשינה. -עלול להכיל: תכנים מיניים, שפה גסה וצריכת אלכוהול