Jill
"Proč mi připadá, že si tím pokřikováním snažil získat mojí pozornost," zamyslela jsem se a trochu se zavrtěla v Jamesově náručí.
"Protože je to pravdy, chtěl jsem tvoji pozornost, ať to stojí, co to stojí, jenže si mě začala nenávidět," zašeptala mi do ucha a já jsem se lehce pousmála, protože mě do příjemně polechtalo na tváři.
"To je pravda," zasmála jsem se a více se k němu přitiskla. Slyšela jsem, jak hlasitě nasál mojí vůni. Udělala bych to taky, ale jeho vůně bylo všude kolem mě, takže jsem ani nemusela.
"Odemkni," ozvalo se z druhé strany dveří a my s Jamesem jsem se na sebe podívali, protože ani jeden nemohl odemknout, protože nám vzala Jane hůlky.
"Jane nám vzala hůlku a zamkla musíš použít zaklínadlo, abys otevřela," odpověděl James místo mě a já jsem po něm hodila vražedný pohledem, protože jsem nechtěla, aby věděli, že je tu James.
"Jasně Jimmy a co tam děláš s Jill?" zeptala se ta slepička a odemkla si dveře.
"Já jsem James," prohlásil a začal mě hladit po vlasech. Ona mě probodla pohledem, otočila se a odešla.
"Supe, teď mě budou nesnášet ještě víc," zamumlala jsem a vstala z postele. "Ne, že nestačilo to, jak mě nemají rády teď."
"Já myslel, že jste kamarádky," prohlásil James a objal mě zezadu. Já mu položila hlavu na hruď a zavřela oči, tohle bylo tak příjemné.
"Ne nejsme, všechny holky na škole mě nesnášejí, kromě pár ojedinělých případů," vytrhla jsem se mu z náručí a otočila se na něj čelem. "A víš proč?" zeptala jsem se a on je zakroutil hlavou. "Protože jeden nejmenovaný kluk mě zve pořád na rande, v čemž by problém nebyl, problém je v tom, že do toho kluka jsou zamilované všechny holky v Bradavicích," odpověděla jsem a oba jsme sklopili pohled.
"To je mi líto, nevěděl jsem, že tě všechny nemají rády kvůli mně," odpověděl a já jsem šla ven. "Počkej," vykřikl, když jsem začala otevíral dveře. "Chci jen vědět, jestli není zbytečné tě pořád zvát na rande, protože potom bych to nechal," prohlásil a vzal mě za ruce.
"Ty jsi měl vždycky nějakou šanci, ale nikdy jsi nevěděl, jak jí využít," usmála jsem se na něj a pohladila ho po tváři. Vždycky jsem mu chtěla odpovědět ano, když mě někam pozval, ale to jeho pořvávání, aby to věděli celé Bradavice mě rozčilovalo.
"Tak já jí využiji," odpověděl a políbil mě. O tomhle jsem snila už od toho, co jsme se potkali. I v těch chvílích, kdy se choval jako namyšlený blb, kterému nejde o nic jiného než o pozornost, dokonce i v těch chvílích, kdy se snažil mi vyznat lásku tím nejhorší způsobem. "Miluji tě a nikdy nepřestanu, vím, že jsem se zamiloval do někoho, kdo mi mojí lásku dokáže opětoval, ale bude to chvilku trvat."
"Nemusí," zašeptala jsem se a po tváři mi stekla slza, protože jeho vyznání mi vehnalo slzy do očí. On mi je rychle setřel a díval se na mě starostlivým pohledem. Jestli to ještě jde, tak jsem se do něj zamilovala ještě více, což mě vyděsilo a já jsem ne něj vytřeštila oči a snažila se dostat z dosahu jeho rukou.
"Jill, co se děje?" zeptal se s pořád tím stejným starostlivým pohledem, ale ruce nespouštěl z mých tváří a nutil mě se mu dívat do těch jeho.
"J-j-j-á-á já, nevím," zakoktala jsem se a položila svojí dlaň na tu jeho. "Asi mě vyděsilo zjištění, že jsme do tebe zamilovaná až po uši a musíš se na mě přestat takhle dívat, protože mě děsí, jak se mi líbí zjištění, že mi zůstaneš jako opora v každé situaci."
"Tak to se ti musím omluvit, ale já se na tebe jinak koukat nedokážu," odpověděl a políbil mě na čelo. Zavřela jsem oči a čekala, až sundá svoje rty z mého čelo, když tak učinil, tak je hned přitiskli na ty má.
"Miluji tě," zamumlala jsem do polibku. "Ale nesmíš na mě tlačit, vím, že to teď bude těžké, když víš, že cítím to samé a chceš být se mnou, ale já potřebuji chvilku na přemýšlení," prohlásila jsem, když jsem ho od sebe odstrčila.
"Omluvám se, jestli jsem na tebe teď tlačil," omluvil se mi a v očích měl smutný výraz. Smutně jsem se na něj usmála a obtočila mu ruce kolem krku. Objala jsem ho a on neváhal a zvedl mě ze země. Já jsem nohy zvedla jenom do vzduchu a políbila ho na tvář.
ČTEŠ
Skrytá láska (FF HP - pokračování Souznění)
FanfictionJane Lily Potterová vede válku s Adrianem Finniganem, který je do ní bláznivě zamilovaný, ale netuší, že ona do něj taky, proto to oba skrývají za nenávist. Jenže Drake Ronald Malfoy má problém a tím je nešikovnost. V normálním případě by to problém...