11 🌹

672 48 1
                                    

Adrian

Nevím, co budu dělat, když zjistí, že u sebe mám ten blok a že jsem ho četl, tak mě zabije, ale kdyby nevěděla, že jsem ho četl, tak mi nic neudělá, možná. Došel jsem do jídelny, kde u stolu naštvaně a zároveň nešťastně seděla Jane.

"Copak se děje?" zeptal jsme se a sedl si naproti ní. Hodila mě naštvaný pohled a začala si loupat mandarinku.

"Ty víš, co se děje," odpověděla a já jsem se na ní překvapeně podíval. "Nemůžu najít ten blok a jsme bez něj ztracená."

"Vzhledem k tomu, že jsem ten blok nikdy neviděl, ti nemůžu pomoc s hledáním," prohlásil jsem, i když jsem moc dobře věděl, jak ten blok vypadá a že ho mám u sebe. "Ale kdybych nějaký blok našel přinesu ti ho."

"Ty," odfrkla si. "Nesnášíme se, proč bys pro mě měl něco dělat?" ptala se s hořkostí v hlase a já se jí ani trochu nedivil.

"To ty nesnášíš mě," odpověděl jsem a zahleděl se do stolu, ze kterého jsem sebral toast. "Víš co? Vyhrála jsi. končím tuhle naši válku," prohlásil jsem a podíval se jí do jejích překvapených očích.

"Proč bys to dělal?" zeptala se a všichni se na nás podívali.

"Protože jsme na tyhle naše voloviny už dost stačí a dají se dělat i mimo válku," odpověděl jsem a rozhlédl se kolem sebe. "Takže všichni," zvýšil jsem hlas. "Já a Jane jsme ukončili naši dlouholetou válku, takže musíte si všichni smazat tu fotku, kde jsem já růžovej a ona modrá."

"Promiň Adriane, ale to nikdo neudělá," ozvalo se z davu a já jsem jen zakroutil hlavou.

"Když nechcete, ale ty fotky mi pošlete, protože jsem je všechny neviděl,"zasmál jsem se.

Tak konec dvanácté části. Vím, že je krátká, ale já prostě nemám moc času na psaní a navíc skoro žádné nápady, takže teď bude tak, ale nemusíte ho číst. Bude to deset faktů o mně. Za tagovalaSharka_Potter.

1. Nikdy jsem nepotkala člověka, který by měl stejné jméno jako já.

2. Jsem v prváku na střední, proto teď moc nevydávám díly.

3. Mám ráda psy.

4. Hraju na klavír.

5. Nikdy jsem nebyla zamilovaná.

6. Miluji pečení, čtení, psaní a ruční práce.

7. Skoro neustále poslouchám muziku.

8. Hodně lidí mě pomlouvá, ale nedochází jim, že je mi to jedno.

9. Jsme hodně šílená, ale to vám došlo podle toho jak píšu.

10. Mám ráda filmy od Tarantina nebo Burtone.

Skrytá láska (FF HP - pokračování Souznění)Kde žijí příběhy. Začni objevovat