Jane
"ZA DVA TÝDNY JSOU VÁNOCE," vykřikla Jill, když vešla do našeho pokoje, kde jsem do teď byla jenom já a četla si. "Takže už jen čtrnáct dní do prázdnin u vás."
"Už se těším, až spolu budeme péct a budeme s mými bratry," zasmála jsem se a šla jí obejmout. "Taky prodrbeme všechny kluky a nesmíme zapomenout na Angeliku, která je stejně šílená, jako zbytek jejích sourozenců, ale jen doma."
"Já už se tak těším," zasmála se Jill a obě jsme začali tancovat tango, které nám doopravdy nešlo.
"Co se tady děje?" zasmál se nám dvou známí hlas ode dveří. Obě jsem se tam otočili a stále se drželi v objetí, ve kterém jsme předstírali tancování tanga.
"Těšíme se na Vánoce, která Jill stráví u nás," odpověděla jsem a usmála se na Jimma. Druhého z mých bratrů.
"Ok," zasmál se Jim a zakroutil nad námi hlavou. "Já jsem zase přešel hledat někoho normálního, ale asi jsem se spletl."
"Jsi vtipný," řekla jsem naškrobeně a udělala u toho protáhlý obličej. "Tak se vymáčkni, proč jsi přišel?" zeptala jsem se zvědavě a bez ksichtů.
"No...," začal a sedl si na mojí postel. "Já nevím, jestli ti to mám říct, protože už to řeší Adrian," usmál se na mě nervózně.
"Jime, vymáčkni se," podívala jsem se na něj výhružným pohledem, který sliboval, že jestli to neřekne, bude ho to hodně bolet.
"Angelika má problémy s klukama," pokrčil rameny a lehl si.
"I hned vstávej, to bys měl jako její bratr řešit a ne já," prohlásila jsem a vyrazila ze dveří. Jill šla hned za mnou a Jim nakonec taky.
"Jsou dole," řekl Jim, hned jak jsme vystoupili a já uslyšela nějaký řev s přízemí. Rozeběhla jsem se a brala schody po dvou. Když se náhodou chtěli přemístit, tak jsem ještě zrychlila a přeskakovala je.
"Nechte toho," uslyšela jsem vyděšený výkřik Angeliky a zahnula na chodbu, kde jsem jí uviděla, jak stojí uprostřed kruhu, kteří utvořili spolužáci a je tam ještě s Adrianem, Jamesem a nějakýma dvě klukama od ní z ročníku. Adrian a James se je od sebe snažili odtrhnout, ale nešlo jim to a pár ran i schytali.
"OKAMŽITĚ TOHO NECHTE," zařvala jsem na ně a naštvaně si to vykročila doprostřed kruhu. Lidi mi uhli z cesty a já jsem měla volný průchod. Kluci s Adrienem a Jamesem ztuhli na místě a přestali se prát.
"Jane," otočila se na mě Angelika s provinilým výrazem. Já jsem se na ní jemně usmála, ale hned na to jsem vrhla zlostný pohled po těch čtyřech. Bylo tam absolutní ticho, nikdo si nedovolil promluvit.
"Adriena, Jamesi, dojděte ke skřítkům pro led," pokynula jsem jim hlavou, aby odešli. "Sejdeme se v knihovně," dodala jsem a začala se věnovat Alexovi s Maxem, jedni z nejhezčích kluků z havraspáru. "Vy dva," podívala jsem se na ně ošklivě. "Za mnou a žádné námitky," otočila jsem se a šla směr knihovna. Šli jsme jako průvod. Já měla v objetí Angeliku, které byla na prášky. Za námi šli jako na popravu kluci. A ještě za nimi šla Jill s Jimmym.
"Řekneš mi, co se stalo?" zeptala jsem se a hladila jí po ramenou. Byla opravdu rozhozená a lehce se klepala.
ČTEŠ
Skrytá láska (FF HP - pokračování Souznění)
FanfictionJane Lily Potterová vede válku s Adrianem Finniganem, který je do ní bláznivě zamilovaný, ale netuší, že ona do něj taky, proto to oba skrývají za nenávist. Jenže Drake Ronald Malfoy má problém a tím je nešikovnost. V normálním případě by to problém...