36 🌹 Speciál

380 29 1
                                    

Jill

O dvě hodiny dříve

"Nemůžeš mi zakázat tam jít," zavrčela jsem na Jamese. "Nikdo mi to nemůže zakázat. Už jsem dospělá, tak jestli dovolíš, ráda bych prošla."

"Jill," zasténal nešťastně James.

"O tomhle nebudeme diskutovat," zavrčela jsem a on mi otevřel dveře, do kterých mě nechtěl pustit. Věděl, že to nemá cenu. Když za námi zavíral dveře, tak jsem se na něj otočila, políbila ho na tvář a chytla za ruku. To ho potěšilo.

Sedli jsme si na gauč a já jsem mu stulila do náručí.

...

"To je dobře," říkal zrovna někdo. Musíme je zastavit. Chtějí z toho udělat představení, takže tam budou všichni."

"Počkáme až všichni s Blackem utečou, dáme jim hůlky a začneme bojovat."

"Musíme mít plán. Nemůžeme se na ně všichni vrhnout, podle mě to budou čekat. Měli bychom je obklíčit a půlka by vyrazila a kdyby se něco zvrtlo, tak ta druhá," navrhoval zase někdo.

"Co si myslíš tati?" zeptal se James Harryho. 

"V téhle situaci jsme ještě nebyli," odpověděl. "Vždy jsme byli mi ti, kteří byli obklíčení, ale vždy jsme byli dost chytří na to, abychom zvítězili. Teď musíme být domýšlivější. Všichni přemýšlíte správně a probíráte veškeré možnosti, který je více jak mnoho, ale nejlepší by bylo, kdybychom spojili Jamesovu a Teddyho."

"Což znamená?" zeptali se oba zmateně.

"Že čtvrtinu lidí dostaneme do domu a zbytek bude útočit až přiběhne Nathan," prohlásil pevným a rozhodným hlasem, takže nikdo neměl chuť prostestovat.

...

"Jane," vykřikla jsem, když jsem jí spatřila a rozeběhla se za ní. Hned na to jsem jí objala a obě jsme se držely, tak pevně, že jsme nemohly dýchat. 

"Sakra, chyběla jsi mi," objevil se vedle mě Jim a James hned za ní. Proto jsem Jane pustila a ona se objala s kluky.  

Rychle se přivítala i s rodiči a potom jsme jí a Adrianovi dala náhradní hůlku.

Byl čas na boj. 

Skrytá láska (FF HP - pokračování Souznění)Kde žijí příběhy. Začni objevovat