Adrian
"Říkal jsem, že umím tančit," zasmál jsem se a podíval se, jak popadá dech. Bylo roztomilé, že si myslela, že někdo jako já neumí tančit. ...dobře tohle bylo hodně egoistické.
"Jsem v šoku," odvětila jen a dál se zářivě usmívala. "Ale i mile překvapena," pokračovala a začala se rozhlížet.
"Co hledáš?" zeptal jsem se a nabídl jí rámě. Odváděl jsem jí z tanečního parketu a ona stále odpovídala, jako by nad něčím přemýšlela.
"Stůl s občerstvením. Mám žízeň," odpověděla a já jsem se jí vedl ke stolu s občerstvením, který byl na opačné straně, než se dívala. Vůbec jsme nemluvili, tedy až na chvíli, kdy jsem se jí zeptal co chce nalít. Po té ještě poděkovala. Stál jsem vedle ní jako idiot, mezitím, co se rozhlížela po někom v davu. Ale po minutě nesnesitelného ticha, kdy jsem měl chuť odejít, začalo předtančení.
"Promiň, že se ti nevěnuji, já jen hledám sourozencem vlastně už jenom sestru," smutně sena mě podívala.
"V pohodě, jen jsem měl v plánu odejít," zasmál jsem se a ukázal za sebe, že jsem tam chtěl jít. Jenže to jí vůbec nerozveselilo, spíše rozesmutnilo.
"Klidně jdi, stejně byla hloupost s tebou tancovat," řekla a rozhodila rukama. To co řekla, mě hodně rozesmutnilo. "Nebo víš, co? Já půjdu sama," řekla, když jsem se k ničemu neměl.
"Počkej," rozhoupal jsem se pohnout. Nemohl jsem jí nechat jen tak odejít. Je to holka do který jsem zamilovaný až příliš dlouho na to, abych to tajil. "Já to tak nemyslel, nikdy bych od tebe neodešel, jen kdybys mě vyhodila, ale stejně pochybuji o tom, že bych tě poslechl."
"Nech mě být, jsi jen ubožák," odvětila a snažila se prodrat davem pryč ode mě, ale já jí chytil za ruku a přitáhl k sobě.
"Jak jsi to dnes řekl? Jsem výjimka, která potvrzuje pravidlo?" zeptal jsem se a ona na mě překvapeně hleděla. "Líbíš se mi," zašeptal jsem jí do rtů a políbil jí. Musel jsem se lehce sklonit, abych měl hlavu ve stejné úrovni.
"Pusť," odrhla se na chvilku, ale já jsem jí hned políbil znovu. Nemělo cenu odporovat, naše rty se přitahovaly jako magnety. "Tohle bychom neměli," zamumlala mi do rtů, ale ruce měla v mých vlasech a stála na špičkách, aby mi mohla být blíže.
"Poddej se tomu krásko," odvětil jsem a znovu ji políbil., tentokrát lehce, aby požadovala další a další.
"Odkdy se na plesech natáčí porno?" zeptal se hlas jednoho z trojčat u má hlavy. A do prdele. Teď mě zabije. S Jane jsme od sebe odskočili a já jsem narazil do Jima.
"To by mě taky zajímalo," odvětil James, když do něj narazila Jane. Proč tu jsou oba?
"Tady se natáčí porno?" zeptala Jane, aby od nás odvedla pozornost. "A kde? Nikoho jsem neviděla."
"Nedělej hloupou, víš, že myslíme tu vaší líbačku," prohlásil Jim.
"Ano, líbal jsem vaši sestru, protože se mi líbí, vadí?" zeptal jsem se, když jsem sebral trochu odvahy. "A jestli se nepletu předtančení už skončilo a začíná hrát ploužák, takže já s Jane půjdeme tancovat, viď?"
"Jistě," usmála se na mě vděčně. "Už se to nesmí opakovat," špitla mi to ucha. "Máme spolu strávit čtrnáct dní u nás, takže se musíme držet dál."
"A co když nechci?" zeptal jsem se. "Co když se tě chci dotýkat všude? Co když po ničem jiném netoužím pár let? Teď, když jsem konečně dostal odvahu ti to říct a líbali jsme se, bude těžší dělat, že se nic neděje."
"Promiň Adriane, ale tohle nejde," odpověděla a snažila se znít tvrdě, ale bylo vědět, že lže a je na měkko.
"Jestli to tak chceš."
"Nechci," zašeptala. "Ale jinak to nejde."
"Proč?"
"Protože je to moc na rychlo," rozhodila rukama a odešla s parketu. "Protože to tak rychle nefunguje, rozhodně ne u nás dvou."
Když to dořekla, tak odešla a nechala mě tam stát s otevřenou pusou. Ona mě odmítla, i dkyž nechce, protože je to moc na rychlo? Ale neboj mám týden než odjedeme k vám a tam mám čtrnáct dní na to, abych tě přesvědčil o tom, že být spolu je správné.
ČTEŠ
Skrytá láska (FF HP - pokračování Souznění)
FanfictionJane Lily Potterová vede válku s Adrianem Finniganem, který je do ní bláznivě zamilovaný, ale netuší, že ona do něj taky, proto to oba skrývají za nenávist. Jenže Drake Ronald Malfoy má problém a tím je nešikovnost. V normálním případě by to problém...