Angelika
Dnešek byl hrozný. Strávil se mnou celý den a neustále mě líbal. Celý den jsem doufala, ať nechce víc, protože jsem se hrozně bála. Dokonce i teď, když jsem řekla, že bych se ráda šla vysprchovat jsem se bála, že půjde se mnou. Ale naštěstí nešel. Byla jsem za to neuvěřitelně ráda.
Doufala jsem, že na mě všichni myslí, protože já už jsem nemohla jestli to takhle bude pokračovat, tak se z toho zblázním.
Když jsem utírala do ručníku a oblékla jsem si svoje pyžamo, tak jsem měla hrozný strach, že ještě bude v pokoji. Ale když jsem otevřela dveře, tak tam nikdo nebyl. Oddechla jsem si a rychle zalezla pod peřinu a snažila se usnout. Myslela jsem na Freddieho, který je teď určitě doma, protože co by dělal u nás, když tam nejsem.
Když už jsem skoro spala, tak se otevřeli dveře a já věděla, že v nich stojí Erik. Panebože on mě snad doopravdy chce znásilnit. Snažila jsem se uklidnit. Podařilo se mi zklidnit dech, ale když si lehl pod peřinu a přitáhl si mě k sobě, tak jsem se od něj musela od táhnout. On se začal smát.
"Takže princezno," začal a já jsem se na něj nevině podívala. "Za prvé dneska ti nic neudělám, tedy do konce týdne ti nic neudělám a za druhé, nedodržím do když nebudeš dělat to, co chci já," zavrčel a já jsem se na něj vystrašeně koukala. "Což znamená, že budeš smát přitisknutá na mně. Rozumíš?"
"Ano," pověděla jsem a on si mě k sobě přitiknul. Doufala jsem, že usnu. Nakonec se mi to doopravdy povedlo, protože mě nijak osahával jen měl ruce kolem mého pasu a hlavu zabořenou v mém krku.
Ale co si budeme povídat, každý nechtění dotyk je pro holku nepříjemný.
...
"Vstávej," zašeptal jemně do mého ucha známí hlas, který jsem ale v prvních chvílích nepoznávala. Trochu jsem se pomrvila a přitiskla se k tělu za mnou. Bylo mi příjemně. A když jsem uslyšela smích, tak jsem otevřela oči a pohlédla do světle modrých očích. A rychle jsem se od něj odtáhla, až jsem spadla z postele.
Tím jsem ho rozesmála. Rychle jsem se zvedla a šla do koupelny.
"Počkej," zavolal za mnou, ale já se neotočila a zamkla se v koupelně. Neměla jsem v plánu se s ním bavit. A vůbec se mi nelíbilo, že mi bylo příjemné, že jsem se k němu přitiskla, ale určitě to bylo tím, že jsem ještě nikdy vedle nikoho nespala.
Ale jestli bude potřeba, abych se k němu chovala hezky a on mi nic neudělal, tak do toho jdu.
ČTEŠ
Skrytá láska (FF HP - pokračování Souznění)
FanfictionJane Lily Potterová vede válku s Adrianem Finniganem, který je do ní bláznivě zamilovaný, ale netuší, že ona do něj taky, proto to oba skrývají za nenávist. Jenže Drake Ronald Malfoy má problém a tím je nešikovnost. V normálním případě by to problém...