8.Deo - Jedan deo sam propustila.

139 10 0
                                    

Čim sam se malo odaljila pozvala sam policiju i sakrila se da gledam šta će se desiti.

Policija je došla i uhapsila onog debila i na kraju se ispostavilo da je on nekakav krimos.

Uglavnom kada se sve to zavrsilo ja sam krenula kući. Kada sam prilazila kući videla sam neko nepoznato auto , pa sam odlučila da se tiho i neprimetno provučem kroz dvorište i da samo udjem bez zvona.

Kada sam ušla čula sam dobro poznat glas kako se dere. Prišla sam bliže da bih čula.

"Gde je otišla više? Poludeću! "

U dnevnom su sedeli Denis, Elmir, Luka a Almir je uznemireno hodao po sobi i vikao.

"Zašto se ti zanimaš gde je moja devojka ?" Pita vidno uznemiren Elmir .

"Mali jesam li ti rekao da je prestaješ zvati svojoj devojkom da te ne bi ubio tu odmah "  Kao i uvek ,taj njegov dominantan stav...

"Ali ona je moja devojka i volimo se " Elmir je ustao sa fotelje na kojoj je sedeo.

"ONA NIKAD NEĆE BITI TVOJA , UTUVI TO SEBI U TU PRAZNU GLAVU ! ONA JE MOJA BILA I OSTALA ZAPAMTI TO " Ja mislim da će se prozori razbiti. Naslonila sam se na vrata .

"Nije mi jasno i nikad neće biti ! " Wow otkad je Elmir ovako hrabar ? Almir je počeo da udara nogom u kauč.

"Hej bro , smiri se. Lejla je dovoljno odrasla da se stara o sebi. Verovatno je sad u nekom kaficu , pije kafu i pregledava instagram  " Denis ga potapša po ramemu i on se smiri.

"Idem ja sad kući a vi ... Samo se postarajte da ne sazna za moje ljude " Kaže arogantnim i strogim glasom.

"Ček ček kakvi ljudi ?" Pita ga moj voljeni dečko.

"Logično je da ću poslati ljude da je prate i da ne neću ostaviti nikad na miru "

"A gde su tvoji ljudi bili danas ?"

"Samnom. Nisam mogao sam ubediti one da otkažu sastanak "

Šta?On je kriv što nismo imali sastanak?  Debil.. Brzo izađem i otrčim do vrata kapije.

Puno informacija punooo.

Nastavim da trcim sve do jednog napuštenog parka u koji dolazim kada želim da budem sama.

On-n mene prati ? O bože zašto?  Ovo se ne uklapa . Jedan deo sam preskočila. Otkad se on brine za mene ? Poslednji naš susret nije bio baš lep .

FLASHBACK
"Znaš da ću te mrzeti nakon ovoga ?" Pitam ga bojeći se odgovora .

"Znam i briga me za tvoje mišljenje. Ovo je moj san , moja budućnost i niko mi to neće uskratiti " Kaže i obuhvati mi lice rukama.

"Ja te uopšte nisam voleo to je bila samo zabava i požuda "
Sa očima punim suza još jednom ga pogledam a onda se okrenem i tihim korakom odem niz mracnu i usku ulicu.
THE END OF THE FLASHBACK

Neko sasvim neobičan حيث تعيش القصص. اكتشف الآن