Kada sam se probudila bilo je oko 20h. Kada sam ustala uzela sam telefon i naučila picu, a zatim otišla u kupatilo. Kada sam obavila higijenu i sišla na 1 sprat da uzmem picu. Kada sam prolazila pored vrata Denisovog sprata čula sam kako igra igrice sa drugarima. Kada sam sišla neko je pozvonio na vrata .
A kad sam otvorila videla sam Elmira kako u jednoj ruci drži puno kesa , u drugoj picu a pored njega je veliki medo . Awww kako je ovo slatko 😍😍😍.
"Hej ljubavi !!" Kaže veselo .
"Hejjjj " Kažem i priđem mu da mu pomognem sa kesama.
Kada smo sve kese odneli na moj sprat , legao je na kauč .
"Spremi se vodim te negde "
"Gde ???" Rekla sam uzbuđeno .
"Videćeš to je iznenađenje " Kaže gledajući u televizor.
Dok sam išla prema sobi čula sam kako tiho govori
"Ovo iznenađenje nećeš nikad zaboraviti " Ali ne srećnim glasom ,nego nekako ... jezivim.
Kada sam stigla u sobu obukla sam 👇👇
Kada sam se spremila otišla sam u dnevnu sobu gde je bio Elmir .
"Hejj spremna sam " Okrenuo se prema meni i klimnuo glavom , i prema vratima.
"Stani !" Rekla sam glasno. Samo je stao .
"Šta se dešava sa tobom " Polako sam mu prilazila.
"Ljubavi zakasnićemo " Opet je krenuo da otvara vrata.
"Okej , ti idi , ja ostajem ovde " Kažem i sednem na kauč.
Lagano se okrene i krene prema meni, zatim me zagrli.
"Izvini molim te. Nervozan sam kako će ti se svideti iznenađenje pošto sam ga spremao jako dugooo" Kaže umiljato.
"Dobro , ali pazi se , znaš da uvek gledam sitnice " Okrene se i poljubi me u obraz .
"Izvini, hajde idemo " Kaže i povuče me prema vratima.
Imam loš predosećaj. Mene osećaj nikad ne vara .
Kada smo seli u auto , njemu je zazvonio telefon , pre nego što sam uspela da vidim ko ga zove brzo je uzeo telefon i prekinuo poziv. Oukejjj ovo je bilo čudno ali okee.
Posle 20 minuta vožnje došli smo pred neku šumu. Kada sam izašla iz auta ,pre nego što sam uspela da išta kažem neko mi je uzeo ruke i stavio iza leđa i počeo da iz obmotava trakom. Za to vreme Elmir je pričao sa nekim na telefon ignorišući to što ja vrištim, odjednom je prekinuo poziv, uzeo parče trake i stavio mi na usta.
Kada su me je onaj vezao krenuo je da me nosi kroz šumu, nakon nekog vremena videla sam nekog dečka kako stoji i gleda direktno u mene. Čekaj pa to je ...... Sranje ...
YOU ARE READING
Neko sasvim neobičan
Action"Some people lie but they'r looking for magic. Others are quietly going insane. No easy love could ever make me feel the same. " Hladnokrvnost,želja,ljubav,osveta ponos,srce,upornost,opsesija i kriminal to je ono što opisuje ovu priču Priča o sluč...