27.Deo - Ne verujem ti

69 3 0
                                    

Novi lik :

Jana

Lejla P

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Lejla P.O.V.

Sedimo u malom kafiću dok nam je u rukama topla čokolada koja je pravi raj za naše promrzle prste.

"Mogu li nešto da te pitam ?"

"Samo izvoli"

"Od kad nisi išla u školu ?"

"Ima 2 meseca sigurno " Pokuša da zadrži smeh ali na kraju posustane i oboje počnemo da se smejemo.

"Sećaš li se kako si se pobila sa onom Tamarom ?" Pita smejući se.

"Jaooo , ne pominji " Udarim se dlanom po čelu. "A ti Eda ?" 😂😂

"Kako ga se neću sećati bree. Tako me je bio iznervirao da sam hteo da poludim..." zastane na trenutak " Samo tvoj jedan zagrljaj je bio dovoljan da sve nestane " ..

Pogledamo kroz prozor i kao da se na par minuta izgubimo u sećanjima

"Kako radi firma? "

"Ne znam nisam bio tamo cele nedelje" Slegne ramenima "Ako želiš mozemo da odemo tamo kad zavrsimo sa toplom cokoladom ?"

"Naravno "

Dok ja pijem najbolji napitak na svetu, Almir gleda u telefon i smeje se

"Da mi je znati ko ti je izmamio taj osmeh " Kazem i obmotam se ćebetom koje se nalazilo pored stola koji je samo naš. Sećam se da je čika Milan kupio ovaj sto i na njemu uklesao "A&L" i od tada je ovo postao samo naš sto i niko ne sme da priđe .

"Moja devojka, Jana" Kaze zamisljeno. Oh.... zasto me je ovo zabolelo ?

"Opala ne hvališ se " Kazem sa jedva vidljivim smeskom

"Ti definitovno nisi osoba kojoj bi pričao o tome "

"Zašto ?"

"Ti i ja smo davno bili u vezi, ne verujem ti. " Kaze hladno gledajući u telefon. "Ne znam sto sam ti uopste rekao i ovo"

"Izvini šta ?"

"Nemoj mi reci da si mislila da će dolazak naših majki i par trenutaka slabosti promeniti nas odnos i da ćemo opet biti u vezi ? Hahaha o boze kako si naivna i glupa "

"A ti si sebicni kreten "

Brzo ustane sa stolice i grubo me uhvati za ruku "Slušaj me ti mala kujo , meni nikad niko ne sme da kaze da sam kreten jel ti jasno ? " Zastane malo i dalje držeći me za ruku. Ovo strasno boli.. "Ti si najjadnija devojka koju sam ikad upoznao. Zar nisi shvatila da Janina jedna poruka moze da zameni tvoje postojanja" Samo grube i hladne reči izlaze iz njegovih usta.

"Hej hej , ostavi je na miru " Cuje se hrapav glas čika Milana "Sta vam se desilo deco ?" Almir se sklanja od mene i bledo gleda u čika Milana , i odjednom izlazi iz kafića .

"Lejla ,lejla ,lejla ! O moj boze !"

I samo prokleti mrak.

Neko sasvim neobičan Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora