34.Deo - Ti si puko skroz...

82 5 3
                                    

......

Ulazim u firmu i na putu do lifta necujem sve one cangrizave zene koje mi govore hiljadu informacija i brojeva, ali moj mozak je ukocen i, kao da ne zeli da primi sve te informacije. Imam jako los predosecaj, danas ce se nesto desiti.

Od kako sam bila mala, kao da sam mogla da namirisem nevolju. Uvek kada bi me uhvatio osecaj da mi se steze oko srca i da me celo telo boli od tog osecaja, nesto bi se desilo.

FLASHBACK

U kolima sam sa roditeljima i upravo se vracamo od mojih bake i deke. Iako je u kolima jaka muzika i roditelji su mi raspolozeni, a mama je cak i pocela sa igra, imam osecaj da me nesto steze oko srca i da me boli.

Nakon deset minuta - Mom ocu zvoni telefon. "Halo... Jeste li vi izasli ? .... Neka gori..."

"Zvala me je rodjaka .. zapalila nam se kuca .. "

END OF FLASHBACK

........

"Danas u 12 je jedan sastanak a u 15h je drugi a sutra..... "

Imam osecaj da ludim lagano. Sve me iznutra izjeda i oduzima mi deo po deo tela. Hvata me nervoza i jedva disem.

Odjednom Almir mi upada u kancelariju i brzo dodje do mog stola i prodje sa moje strane i izbaci napolje moju sekretaricu.

"Lejla slusaj, naisao sam na jednog decka, pun je para a neiskusan. Laka je roba, a otac planira da mu ostavi celu firmu." Krenem nesto da kazem a on samo nastavi da prica. "A pogodi ko mu je otac ? Najpoznatiji covek u gradu. Jest da se bavi malo, ponavljam MALO, kriminalom. Ali sin mu je cist"

"Almire, o kome je rec ?"

"Aleksander Stojanov otac, a Elvis Stojanov sin"

"Nema jebene sanse. Ti si puko skroz. "
Oboje ustanemo i stanemo jedno naspram drugog gledajuci se u oci.
"Ovo je sjajna prilika da zaradimo lepu svotu novca i bice dobro poslovati sa njim, oni su najpoznatija firma. "

"Almire..... " pogledam ga pravo u oci

"Lejla " uhvati me za ruke "Vec sam ga pozvao na sastanak i on ce doci za.. oko 15 biti tu "

"Neznas kakvu si gresku napravio kad si to uradio. "

...........

Dok polako spremam papire za ovaj sastanak sa Elvisom i njegovim ocem ulazi sekretarica i kaze da je onaj sastanak koji je trebao da bude veceras pomeren i da su ljudi iz te firme vec tu, kao da sam se opet rodila , rekla sam da ih odmah odvede u salu na predposlednjem spratu.

Sa osmehom na licu idem do Almirove kancelarija da mu kazem da necu prisustvovati. Kada kucnem na vrata i otvorim ih imam sta i da vidim. Stariji procelav covek prelistava papire do moj "dragi" Elvis ispija kafenastu tekucinu iz case dok prica sa Almirom.

Kada me vide pridjem Aleksandru "Lejla Anderson, drugi direktor firme."

"Aleksander Stojanov, bivsi vlasnik firme KN. "

A zatim se okrenem "Lejla, lepo te je videti opet " na kratko zazmurim i kazem "Hvala"

"Almire izbio je hitan slucaj. Izgleda da ces ti voditi sastanke sa Gospodinom Aleksandrom a ja moram da idem "

"Ali ne mozes ... " Nista ne odgovorim vec izadjem i udjem u lift pritiskajuci dugme za predzadnji sprat gde se nalaze sale u koje retko ko zalazi jer su 14,15 i 16 deo zabranjenje zone.

Neko sasvim neobičan Where stories live. Discover now