.......
"I dalje ne mogu da verujem kako si me ispalila" Govori mi dok izlazimo iz firme.
Ne govorim mu nista, samo se nasmejem a kad ugledam Almira i Elvisa naslonjene na moj auto osmeh nestane i prevrnem ocima. Danilo zastane i pogleda u Elvisa a zatim nastavi da prica o nekom koncertu.
Dok idemo prema njima, zazvoni mi telefon ."Oo ko se setio da se javi. "
"Lejla ne zezaj. Jesi jos u firmi da dodjem po tebe?" "Neka hvala. Mlada sam da poginem. " Nasmeje se i prekine poziv.
Dodjem do auta i vidim da oni nemaju nameru da se maknu odatle.
"Aloo, a da se mozda sklonite sa mog auta ?"
"Mozda ne ? " Kaze Elvis a Almir ga podrzi "Prilicno je udobno"
Aghhh umrecu ! Pogledam okolo i vidim da nema nikoga u blizini.
"Ammm, ja moram da idem" kaže Danilo i zagrli me "Vidimo se sutra ".
Pogledam u ovu dvojicu i vidim da vode beznačajan razgovor o utakmicama . Otkljucam auto ali Elvis sedne na haubu i nemoguće je se pomeriti.
Hoćete igru ? Dobićete je. Nasmejem se i izvadim telefon."Koga zoveš ? "
"Dečka." Odgovorim kratko.
Pridje do mene i otrgne mi telefon iz ruke. Najsmeje se na silu "Nema potrebe za tim. Ja ću te odvesti." Pogleda prema mom autu " ionako ti je auto pokvareno. Almir ga je uzimao danas "
"Šta?! Šta mu je uradio ? O Bože ." Krenem da paničnim i priđem autu.
"Ništa bitno. Hajde da te odvezem kući ."
"Ahh glupi ste, i ti i Almir!" Kažem i zaputim se prema njemu .
....
Iii da ... Evo me sa Elvisom u autu jejj *sarkazam* .
-Mogli smo otići na piće negde ? Biće ti dosadno kući.
-Ne. Neće mi biti dosadno.
-Pa šta ćeš raditi sama kući ?
-Ko je rekao da ću buti sama? I zašto je Almir uzimao moj auto ? Ne sećam se da me je pitao ?
-Imao je hitan sastanak sa nekim kinezima ne znam ni ja. -Kaže i usredsredi se na put.
Nakon 20 minuta tišine zazvoni mi telefon. Marko.
-Hej sreći, gde si ?- pita veseo kao i uvek .
-Stefan te poželeo pa hoće da pita kad ćeš doći ?Nasmejem se jako i kažem - I ti meni nedostaješ puno .
-Skontala si me .Aj čekamo te .
-Okej ćaoo.
Nasmejano završim poziv.
-Ostavi me blizu Star-a. - Kazem mu kada zavrsim poziv.
-Šta ćeš ti tamo ?- Drsko me pita dok su mu oči bile prikovane za cestu.
-Zašto bih ti rekla to? -
-Vidi ja samo pokušavam da ti budem prijatelj. Nema potrebe za grubošću.
-Okej. Sry .
-Paa idemo na piće ?
-Može sutra ? Danas sam previše zauzeta.-pogleda me u oči i samo klimne glavom.
Nakon 5 minuta bili smo ispred Stara i kada sam krenula da izlazim povuče me za ruku i ostavi nežni poljubac na mom obrazu. Upali auto i ode u nepoznatom pravcu.
Lagala bih kada bih rekla da ovo nije ostavilo utisak na mene.
Nakon što sam stalaja 2 minuta na putu i blenula u pravcu gde je otišao, setila sam se da me je Marko zvao pa sam krenula prema njegovom i Stefanovom stanu.Kada sam usla u njihov stan videla sam Stefana kako lezi na kreveti i kucka nešto na telefonu, pa sam se bacila na krevet pored njega.
Okrenuo je se prema meni i poljubio me( u obraz 😂)
-De si ti sekana ? - pita svojim umiljatim glasom
-Evo me batoo. Šta ima ?
-Dobro je što si došla sada. Imam najnovije informacije za tebe.
-Zvao me je Marko zapravo. Al kakve informacije ??
-Znam ko je slao one poruke i kome sve....
YOU ARE READING
Neko sasvim neobičan
Action"Some people lie but they'r looking for magic. Others are quietly going insane. No easy love could ever make me feel the same. " Hladnokrvnost,želja,ljubav,osveta ponos,srce,upornost,opsesija i kriminal to je ono što opisuje ovu priču Priča o sluč...