13 - Poverenje izgubljeno

137 10 0
                                    

"Izvinjenje prihvaceno , poverenje izgubljeno i ne može da se vrati " Kažem i odmakem se od njega i kada se približim vratima okrenem se i kažem

"I da Denise izgleda da se vraćamo na staro "

"Nee Lejla ...." Samo zatvorim vrata i krenem niz dugačak hodnik do lifta , kada uđem u lift upada Danilo .

"Prepao si me Debilu " Kažem drhtavim glasom

"Sorry , i kako je prošlo? " Pita uzbuđeno .

"Samouvereni kreten , misli da sam ja glupa i da će me osvojiti za mesec dana. 😒"

"Hahahaha debil " Počne da se smeje kao hijena...

"Negooo.... Hoćeš li da idemo na onaj odmor koji je otkazan ? " Pitam znajući odgovor.

"Naravno ali krećemo večeras da nas ništa ne spreči,  opet 😂 "

"Važi samo da izvadim one kofere , nisam ih raspakovala, i da ubacim par crnih stvari "
Kažem.

"Ni ja nisam raspakovao pa.... Možemo odmah da krenemo "

"Ekstra hajde idemo " Kada dođemo do izlaza odemo do auta i sednemo .

Otišli smo do njegove kuće al on je zaboravio nešto tkd. sam otišla do svoje kuće , uzela kofere ,rekla Luki da idem sama na kratak odmor da se rešim ovih misli i svega . Kada sam krenula do Danila prolazila sam pored onih puteva i samo skrenula i došla do one prodavnice . Usla sam tu i videla onu devojku za kasom kako se dosađuje.

"Hejj " Govorim joj veselo a ona kada me vidi široko se osmehne i priđe mi .

"Hejj kako si ? " Kaže veselo skakutajuci oko mene .

"Ja sam dobro kako si ti ? "

"Superrr "

"Oke onda kad si super daj mi korpu da iskupujem nešto."

Nasmeje se i doda mi korpu . Uđem u jedan red u kome ima svašta i uzmem 10 velikih čipseva razlicitih ukusa i punooo grickalica . Zatim po dve velike flaše coca cole i fante i po 5 različitih  flašica meni i Dači .
Kada napunim ona kolica dođem do kase .

"Woe šta će ti ovoliko ? " Pita začuđeno kada vidi sve što sam kupila .

"Idem na mali odmor sa drugom "

"Opaa neki drugari? "

"Aaa ne tako , on mi je kao brat ,nikad ga nisam gledala tako ."

"Aa okej "

"Negooo nisi mi rekla kako se zoveš "

"Marija , a onu su bila moja braća , Elvis iz parka i Ersan odavde "

"Aa pa oke "

Kada mi sve zapakuje u punoo kesa , sve stavim u gepek i pozdravim se sa Marijom pa krenem prema Dači i vidim da kasnim 20 minuta upssss.....

Neko sasvim neobičan Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora