"Obojica su tu u tvojoj kancelariji nešto pričaju "
"Vrata ? "
"Otključana , čekam te "
To je ono što mi treba . Možda nisam tako moćna kao oni ali imam i ja svoje izvore , heheh.
Obučem se i izađem iz kuće.
A u torbicu sam stavila nešto zbog čega i idem tamo .
Ulazim u auto koje je namenjeno da ga vozi Luka, al sam njega poslala u prodavnicu biciklom 😂.
U roku od 5 minuta stižem u firmu i odmah stavljam naočare za sunce kako me nebi prepoznali ovi magarci i preneli im da sam došla.
Ispred me čeka Danilo kojeg sam zaposlila da bude tu dok sam ja na "odmoru" , ali naravno niko ne zna da se poznajemo.
Ulazimo u firmu i brzim korakom idemo prema liftu , super je to što niko ne gleda u nas.
Stižem na 3. poznati sprat i tu me Danilo napušta a ja idem samouverenim korakom prema kancelariji.
Moram li da pomenem da niko ne zna da znam da se Almir vratio ?
Na par metara od kancelarije stiže mi poruka od Denisa.
"Hejj mače gde si ? "
Kada sam se približila vratima čujem kako govori "Poslao sam joj poruku , ono je verovatno Luka jer on zna gde je bila juče. "
Hahahaahh.
Pišem poruku :"Hejj ko se to setio da ima sestru? Inače iza vas sam 😃" Pritisnem send i uđem.
Krene da čita poruku na glas i kada stignu do dela gde sam, obojica skoče i pogledaju prema vratima gde stoji moje veličanstvo ja.
"Whattt? Kako ? " Zbunjeni govore u isto vreme.
"Bilo mi dosadno pa sam odlučila da posetim brat i bivšeg dečka a usput im dam jedan poklončić."
Obojica gledaju u mene i ne progovaraju.Prilazim stolu ispred kojeg stoje njih dvojica i iz torbice izvadim jedan ne tako mali paket i stavim ga na sto a zatim se odmaknem i kažem
"Hajde otvorite "
"Šta je ovo ?" Odjednom Almir pita dok polako cepa papir omota.
Kada ugleda sve slike kada ulazi u moju kuću, kada se svađa sa Elmirom ,kada izlazi ,kada govori kako me prati, kako ulazi u hotel i slikava nas i sve ostale slike samo me izbezumljeno gleda .
"Ne možeš ti ,bre, ući u moju kuću ili sobu , a da ja to ne znam , znam sve tako da nemoj raditi to , oke ? " Raširim oči i podignem obrvu upitno .
"Nemoj misliti da ćeš me tako uplašiti i da si nešto jaka. Samo imaš nalet samopouzdanja i zaboravila si ko sam ja " Govori približavajući se meni.
"A ti si zaboravio da si bio ko zna gde 2 godine , alo 2 godine ne 2 dana nego godine. Ne znaš me i nikad nećeš saznati kakva sam . "
"Pa šta? Hoćeš da se kladimo da ću te za mesec dana osvojiti ponovo . ""Puno si samouveren srećo " Kažem kada se primakne meni.
"U tom trenutku nisam znao šta je dobro za mene . Izvini okej ?
"Izvinjenje prihvaceno ........... "
YOU ARE READING
Neko sasvim neobičan
Action"Some people lie but they'r looking for magic. Others are quietly going insane. No easy love could ever make me feel the same. " Hladnokrvnost,želja,ljubav,osveta ponos,srce,upornost,opsesija i kriminal to je ono što opisuje ovu priču Priča o sluč...