5. Deo - Postoji samo jedan način

193 14 0
                                    

Mesec dana kasnije

U ovih mesec dana svašta se desilo...

Ja i Denis smo u ekstra odnosima, kupio je kuću koja se nalazi preko puta moje. Sa Lukom se svaki dan zezam i idemo svugde. Ehh da i imam dečka, zove se Elmir i prelep jee 😍. Sa njim sam u vezi 2 nedelje. Puno ga volim ali primetila sam da se čudnije ponaša prema meni zadnjih dana ...

Bio je petak a ja sam ustala u 6 ujutru jbg. navika, obavila higijenu, uzela lap-top i ušuškana se sklupcala u jednu veliku fotelju i pustila film "The Last Song".

*I dalje sam na fotelji i plačem. Taman da joj kažu da joj je otac umro... Meni zvoni telefon . Aaaaaa ludim, Čekaj koji je danas datum .... Firma,Sastanak,Sranje

Počela sam da trčim po sobi i da se oblačim. Kada sam se spremila istrčala sam iz sobe i počela da se derem

"Luka Lukaa " Sva zadihana oblačim štikle, jebem ti treći sprat.

"Šta je bilo ? Jesi dobro? " Dotrči do mene verovatno misleći da nam je neko provalio u kuću i ubio me .

"Firma... Sastanak...Danas" Proderem se .

"Sranje " Kaze i obuje na pola patike i oboje potrčimo prema autu .

"Jaooo kako sam mogla da zaboravim " Uznemireno govorim dok vadim šminku iz torbice. Zvoni mi telefon .Elmir.

"Halo ljubavi gde si ? Tvoj brat mi je rekao da ste ti i Luka istrcali iz kuće kao da vas nešto juri ." Sve kaže zbunjeno .

"Zaboravila sam da danas imam sastanak sa na kome treba da prisustvujem "

"Aha oke" Whatt ??

"Važi čujemo se kasnije. Ljubim te "

"Okej" Ovo nije dobro. Ma pricaću sa njim sutra .

Stižemo ispred firme i na ulazu me čeka Filip .

"Dobar dan gospođice " Kaže sa lažnim osmehom .

"Zdravo Filipe. Kad počinje sastanak ?"

"Za sat vremena, ali gospodin Almir insistira da dođete kod njega u kancelariju pre sastanka" Jeli on rekao Almir il se meni čini? Omg ovo nije dobro.

"Gde je on ?"

"Javicemo mu pa će doći kod vas u kancelariju "

Uhh ko je to? Nije valjda... Ma neee. Nemoguće ali kad bolje razmislim uvek je bio grozan prema porodici. Uhh postoji samo jedan način da saznam .

Čula sam iza mene grub muški glas...

Sranje...

Neko sasvim neobičan Where stories live. Discover now