23.Deo - Mama?

99 9 0
                                    

Almir P.O.V

Dosao sam kod Denisa u nadi da ću najzad popricati sa Lejlom, ali mi je on rekao da je na svom spratu i da ne izlazi neko vreme.

Nakon nekog vremena odlucili smo da igramo igrice kao nekada davno. Ja i Denis smo bili u istom odeljenju sve do 7 razreda Osnovne skole ,jer sam ja morao sa majkom i sestrom da pobegnem iz grada jer nas je moj otac nasao.

Bio je 5. Novembar i ja sam jedva cekao da dodje moj rodjendan , jer svaki put za moj rodjendan bi mi majka dala malo svoje ustedjevine i ja i Denis bi kupili sebi po sok i ostali u skoli sve do mraka.

Moj rodjendan je bio 12. Novembra, ali ja sam voleo sve da planiram unapred. Sedeo sam u kuhinji sa majkom i sestrom i kada sam ustao da pijem vode kroz prozor koji je bio pored sudopere video sam mog oca kako pokusava da se sakrije u grmlje koje je bilo odmah ispod prozora .

Tada smo pobegli iz grada .... a kada sam se vratio tu upoznao sam nju ... prelepu devojku koja mi se u pocetku bila odvratna , ali sve češće smo se sretali i napokon ,nakon meces dana flerta , ušli u vezu ....

Tada je jedino Denis znao da sam se vec bio uvukao u mutne poslove , i nikako nije dozvolio da i njegovu sestru uvucem u to .
Veoma spretno sam krio od Lejle sve to ali doslo je vreme da u potpunosti se prepustim kriminalu . Nisam to mogao da sakrijem ... i sve se zavrsilo .

"Yessss , pobedio sam te !" Glasno je uzviknuo ova ludak pored mene i poceo da skakuce po sobi .

"Nije fer , varao si " Ustao sam i prekrstio ruke na grudima dureci se .

Prisao mi je i zagrlio me preko ramena.

"Bro , nisam ja kriv sto si ti smotan" Rekao je i pobegao od mene .

Skocio sam

"Ovo znaci rat " Uzeli smo jastuke i poceli da se bijemo kao deca . Dok smo se bili pocepali smo jastuke i perije je bilo svugde po sobi .

Odjednom čuli smo poznat glas

"Uvek će te biti deca " Rekle su nasmejane usne,kakve ih uvek pamtim .

"Mama? " .............

Neko sasvim neobičan Where stories live. Discover now