Napokon sve sam spakovala . Bacam se na krevet da odmorim ruke. Ležim tako još 15 minuta i onda mi zazvoni telefon , al kako ću sad da se dignem iz ovog mekanog ušuškanog kreveta ? Jedva se pomerim i dohvatim telefon sa noćnog stočića. Kada vidim ime na ekranu automatski skočim iz kreveta i počnem da hodam po sobi .
"H-halo " Kažem drhtavim glasom .
"Amm hej " Kaže nesigurno.
Ćutimo .
"Hoćeš da se vidimo danas oko tri u kaficu Black ?" Odluči da probije neugodnu tišinu koja je trajala dugo .
"Naravno " Kažem ne misleći ni trenutak .
"Važi onda. Vidimo se tamo. " Kaže i prekine vezu . Odmah zovem
Oukej ovo je bilo veoma čudno. Nismo se čuli duuugo. Phhh sad sam sva neraspoložena. A sadd..
"Haloo " Kažem smoreno .
"Hej šta je bilo? Jesi li se spakovala ?"
"Nećemo ići, ne danas "
"Zašto? " Upita zbunjeno.
"DenisželidasenađemdanasuBlacku" Sve brzo kažem .
"Wow ženo pričaju sporije ništa nisam razumeo " Kaže smejući se.
"Denis želi da se nađemo danas u Blacku " Kažem i nervozno izađem iz sobe idući prema kuhinji.
"Šta? Kako? Kad? Zašto se odjednom javio? " Kaže još zbunjeni nego ja u toku poziva .
"Neznam bgm ali ovde nešto nevalja" Kažem misli naglas.
"Da pazi se srcko neznas šta su sve sposobni "
"Uredu. Moram da idem pa zvaću te posle bye ljubim teee "
"Oke ljubim i ja tebe višeee"
Sa osmehom na licu prekinem poziv i vidim Luku u kuhinji .
"Hej" Kažem smejući se jer je pročitao pravila.
"Ćao šta ima ?" Sad definitivno znam da je pročitao pravila jer više ne nosi ona odela nego je u maici i šorcu.
"Ništa"
"Moram priznati da su ti pravila retardirana ali dobra "
"Pa budi iskren jel ti tako udobnije?" Kažem dok otvaram frižider i uzimam sladoled mmmm.
"Pa jeste ali mi je nekako čudno " Uzima dve kasike i seda na šankovsku stolicu dok ja sedam iznad njega na šank. Samo se nasmešim .
"Koliko je sati ?"
"Pola tri. Zašto? " Liže kašiku 😂
"Spremi se za 20 minuta me voziš do Blacka" Kažem pokušavajući da siđem sa šanka al je puno visok .
"Smotanko " Uhvati me oko struka i spusti na pod i ja otrcim da se spremim . Obukla sam crne uske farmerke,crnu maicu, i crne štikle 😎."Mogla si barem ukosnicu roze da staviš " Kaze Luka dok obuva svoje plave patike.
"Hmm Ne" Kažem hladno i idem prema vratima. Uhvati me za ruku i povuče prema sebi , pomeri mi pramen kose sa lica i zakači ga roze šnalicom za kosu.
"Ovako je lepše " Kaze sa osmehom na licu koji pokazuje njegove biserno bele zube .
"Hvala "Kazem i ja sa osmehom na licu .
"Idemo" Sad povučem ja njega ...
أنت تقرأ
Neko sasvim neobičan
حركة (أكشن)"Some people lie but they'r looking for magic. Others are quietly going insane. No easy love could ever make me feel the same. " Hladnokrvnost,želja,ljubav,osveta ponos,srce,upornost,opsesija i kriminal to je ono što opisuje ovu priču Priča o sluč...