Lejla P.O.V
Ulazim u moj hotel i govorim onoj ženi što radi tu.
"Broj 357 " Lažni osmeh i ključ u rukama .
Ulazim u lift i vidim Luku na vratima hotela .
"LUKA " Proderem se i on kada me vidi potrči prema liftu.
"Ludačo gde si ceo dan ?" Zadihano pita kada jedva uđe u lift .
"Bilo mi dosadno a oni krmci otkazali sastanak i ja otišla do grada malo " Pogledam ga bledo uveravajuci u laž.
"Okej ali trebala si da se javiš moglo je svašta da se desi, znaš da ovuda ima onih bandi može svašta da bude ." Kaže zabrinuto. Ma dajjj kakvih bandi ma neee ja nisam videla ništa - sarkazam.
"Ne brini se nisam mala bree " Udarim ga u rame i oboje se nasmejemo. Kada samo stigli na određeni sprat i našli sobu samo smo se bacili na krevet i ćutali.
"Zašto ne idemo kući?" Pita nakon 5 minuta tišine.
"Ne ide mi se kući hoću da ceo dan ležim i gledam serije ." Kažem i ustanem da uzmem još par jastuka i lap-top. U ovom hotelu je moguće da kupite sobu i tu niko ne ulazi osim kada ste vi tu tkd. Ovde imam svašta od odeće do lap-topa,kablova pa čak i neke koverte za firmu.
"A ja ? Mogu sa tobom ?" Pita zbunjeno.
"Naravno ali imam jedan uslov "
"Reci"
"Daj mi telefon " Kažem dok ga gledam direktno u oči.
"Zašto?" Upita dok vadi telefon iz dzepa. Uzmem mu onaj telefon i ostavim ga u kupatilo koje je i sklopu sobe zajedno sa mojim i zaključam vrata.
"Da nas niko ne ometa " Nasmejem se i odem do telefona u sobi .
"Nećeš valjda i taj da zaključaš?" Neverovajuci pita.
"Ne, hoću da poručim kokice kolu i pizzu , ali ako nećeš okej" Kažem i slegnem ramenima.
"Aa pa ko je rekao da neću, naravno da hoću i požuri "
Uzmem onaj telefon i poručim sve to i na kraju kada stigne poređamo sve na veliki bračni krevet i uključimo neku seriju nmp. koja je.
12:00 P.M.
Ahh kako sam lepo spavala . Kada se osvrnem oko sebe vidim sobu kao da je bomba pala i mene kako ležim na Luki. Vidim da se i on budi i kada skontamo u kom smo položaju skočimo sa kreveta .
"Amm...Dobro jutro Lejla " Kaže dok pokušava da skonta kako smo došli do tog položaja.
"Hej " Lagano se spustim na krevet.
Čujemo kako neko kuca na vrata , Ups ....
YOU ARE READING
Neko sasvim neobičan
Action"Some people lie but they'r looking for magic. Others are quietly going insane. No easy love could ever make me feel the same. " Hladnokrvnost,želja,ljubav,osveta ponos,srce,upornost,opsesija i kriminal to je ono što opisuje ovu priču Priča o sluč...