15.Deo - Srećan rođendan bebo

135 10 0
                                    

5 day later

Ee ovakoooo još uvek smo na moru i super nam je .

Svaki dan se glupiramo a danas me Danilo vodi negde a ja neznam gde , neznam ni otkud on zna išta ovde 😨.

"Jesi li spremna ?" Odjednom se prodere.  Debil ....

"Jesam brate šta se dereš. " Kažem ja smirenim glasom.

"Hajde seko idemo " Zagrli me i krenemo na to tajanstveno mesto.

Nakon 20 minuta pešačenja stigli smo na jednu zbačenu plažu koja se okružena stenama i ima čisto plavu vodu . Prelepo je 😍😍

"Wow ! Kako si saznao za ovo ?" Pitam ne odvajajući pogled od predivne plaze .

"Slučajno sam prolazio ovuda i naisao na jednog čoveka koji mi je rekao da nesmem da budem na ovoj plaži jer je jedna od onih koje se prodaju." Kaže pokazujući oko sebe.

"I ? " Pitam zadivljeno.

Priđe i zagrli me sa leđa i nežno mi na uvo šapne

"Srećan rodjendan lepotice "

"Setio si se!" Okrenem se prema njemu i zagrlim ga .

"Pa šta si ti mislila ? Ja sam pažljiv stariji brat "

"Hvala ti za sve ! "

"Hajde idemo ovamo " Povuče me za ruku i pođe peskovitim delom iza stena.

Kada odemo iza stena vidim tu veliku kutiju koja ima najmanje dva metra.

"Wow šta je to" Potrčim do kutije.

Kada maknem mašnu sa vrha u kutiji vidim još puno kutija unutra.

Krenem da vadim sve ali Dani priđe i samo uzme malo veću kutiju od ostalih i kaže

"To ostalo ćemo kući otvoriti "

"Važi. A šta je tu ?"

"Otvori pa vidi " Da mi kutiju u ruke a kada je otvorim vidim tortu .

"Jejj torta" Prelepo jee. Cela je od šlaga

"Hejj imam ovde svećice hajde da stavimo da da te snimam kako ih pušeš " Kaže vadeći telefon i svećice iz džepa .

"Hajdee " Kažem i pocnem da tapšem rukama kao malo dete.

Stavi svećice i uključi kameru , otpeva mi rodjendansku pesmu i kada završimo on stavi kameru na stenu da gleda u nas i iz kutije izvadi jednu manju .

"Šta je to ?"

"Još jedna torta "

"A svećice? "

"Ne trebaju nam"

Kaže i približi tortu koja je sva od šlaga mom licu i odjednom mi je baci u lice .

"Aaaa inbecilu " Povičem dok skidam šlag sa lica.

"Srećan rođendan bebo " Nežno se nasmeje i isključi kameru...

Neko sasvim neobičan Where stories live. Discover now